Maajusille morsian

Kepa

Katsokaa kaikki maajussille morsian nyt tulevana sunnuntaina! Siinä on ex kuhmolainen Kati. Hän on ohjelmassa yks Teemun morsianehdokkaista.

18

17731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siipeilijät

etsis katikin oikean ihmisen eikä tukien ja helpon/ilmaisen rahan perässä juoksis .prkle niin.

• vaan

tekemään raskasta työtä aamukuudesta iltamyöhään seitsemänä päivänä viikossa. Helppoa rahaa, sitähän se justiinsa on. Jos niin rassaa, niin lopeta syöminen.

• saatanan ituniska
        vaan kirjoitti:

tekemään raskasta työtä aamukuudesta iltamyöhään seitsemänä päivänä viikossa. Helppoa rahaa, sitähän se justiinsa on. Jos niin rassaa, niin lopeta syöminen.

joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.

• juupas
        saatanan ituniska kirjoitti:

joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.

Kun elämän oikein oivaltaa!
        Mihinkähän käyttäisi nuo vuoristo- ja vakavien vaikeuksien tuet,pitäsköhän lähtä tästä Bahamalle taas?

• sinua raukkaa,
        saatanan ituniska kirjoitti:

Oletpa kateellinen maajusseille, kuitenkin
        varmaan syöt joka päivä, vai? Mistä se ruoka
        tulisi, jos ei kukaan töitä tekisi maalla.
        Voit yrittää itsekkin maanviljelijksi.
        Ja naisista olet kateellinen, et varmaan ole
        löytänyt minkäänlaista morsianta, kun se asia
        noin ottaa päähän.

• onpi

kuhumosta?

• Kepa

Kuhmosta kotoisin on se mustahiuksinen Kati. Se on sen Teemun ehdokkaita ja pääsikin eilen jatkoon!

• ihmeissään oon
        Kepa kirjoitti:

Kuhmosta kotoisin on se mustahiuksinen Kati. Se on sen Teemun ehdokkaita ja pääsikin eilen jatkoon!

joutaapa tuon näköinen muija vaikka lehmän paskojen heittelijäksi.On se kumma että nykyiset nuoret tytöt tekevät itsensä etovan näköiseksi,tarja turustakohan ne yrittävät matkia. voi voi sentään

• kantsis..
        ihmeissään oon kirjoitti:

joutaapa tuon näköinen muija vaikka lehmän paskojen heittelijäksi.On se kumma että nykyiset nuoret tytöt tekevät itsensä etovan näköiseksi,tarja turustakohan ne yrittävät matkia. voi voi sentään

Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!

• HELLOU!
        kantsis.. kirjoitti:

Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!

TÄS TEILLE PALJASTUS. KATI TIETOJENI MUKAAN ASUU SEN MAAJUSSIN KANSSA TÄLLÄ HETKELLÄ. ET SEMMOSTA

• taisi olla
        kantsis.. kirjoitti:

kyse siitä ettei kirjoittaja tykkää katin "tyylistä". Yllätyskö tuo, eihän Kuhmossa koskaan ole hyväksytty mitään erikoisempaa.

• Mää vaan
        taisi olla kirjoitti:

kyse siitä ettei kirjoittaja tykkää katin "tyylistä". Yllätyskö tuo, eihän Kuhmossa koskaan ole hyväksytty mitään erikoisempaa.

Jos tuo on erikoista ni johan on vittu... nykyään joka toinen näyttää tuon näköselta. On se vaan tosiaan kauneus katsojan silmissä.

• Sormen heristelijä
        Mää vaan kirjoitti:

Jos tuo on erikoista ni johan on vittu... nykyään joka toinen näyttää tuon näköselta. On se vaan tosiaan kauneus katsojan silmissä.

Annetaanpa ihmisten olla juuri sellaisia niinkuin ovat itsekukin. Miksi sen pitäisi ulkopuolisia häiritä ? Sen pitäisi olla rikkaus että voi elää toteuttamalla omia ihanteitaan. Suvaitsevaisuutta erilaisuuteen, ei jokaista voi/pidä samaan muottiin puristaa. Mutta tuohon kielenkäyttöön puuttuisin täällä, se paljastaa vaan kirjoittajasta itsestään paljon.

• se kati

metallimiehelle käy. Maajussista en tiedä. Jussilla on ainakin huonoin kvaliteetti. Alan ymmärtää talibaneja, jotka vaativat naisilta burkhan käyttöä. Olisi tarvetta täälläkin.

• Olen varma , että se mehiläis heppu on lopun ikäsä vanha poika. Ihmettelen kovasti miekkosen käytöstä, ja vielä tv:ssä. Minnuu aineski hävettäs tollanen toiminta. Ootan ku tytöt aukasee sanaisen arkkunsa, niin uskoakseni se miekkonen kuulla jotain tosiasioita. Suomessa on muistaakseni orjuutus kielletty. Ja vaikka se ois testaus. Ei tolleen mielestäni sitä voi tehdä.

• Hyvä nimi

Mehiläisheppu on tyypillinen savolaisukko,
        vanhanaikainen, pihi ja kiero, ei arvosta
        naisia ollenkaan, mutta työ-orja pitäisi saada.
        Ei ihme että Virolainen Eva on lähtenyt
        naapurin kollin matkaan

• paksupohjeanja
        Hyvä nimi kirjoitti:

Mehiläisheppu on tyypillinen savolaisukko,
        vanhanaikainen, pihi ja kiero, ei arvosta
        naisia ollenkaan, mutta työ-orja pitäisi saada.
        Ei ihme että Virolainen Eva on lähtenyt
        naapurin kollin matkaan

hunajajussi on miesten mies minun makuun

• siunatut hullut

joko on ana ilmoittautunu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe