Maajusille morsian

Kepa

Katsokaa kaikki maajussille morsian nyt tulevana sunnuntaina! Siinä on ex kuhmolainen Kati. Hän on ohjelmassa yks Teemun morsianehdokkaista.

18

17764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siipeilijät

      etsis katikin oikean ihmisen eikä tukien ja helpon/ilmaisen rahan perässä juoksis .prkle niin.

      • vaan

        tekemään raskasta työtä aamukuudesta iltamyöhään seitsemänä päivänä viikossa. Helppoa rahaa, sitähän se justiinsa on. Jos niin rassaa, niin lopeta syöminen.


      • saatanan ituniska
        vaan kirjoitti:

        tekemään raskasta työtä aamukuudesta iltamyöhään seitsemänä päivänä viikossa. Helppoa rahaa, sitähän se justiinsa on. Jos niin rassaa, niin lopeta syöminen.

        joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.


      • juupas
        saatanan ituniska kirjoitti:

        joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.

        Kun elämän oikein oivaltaa!
        Mihinkähän käyttäisi nuo vuoristo- ja vakavien vaikeuksien tuet,pitäsköhän lähtä tästä Bahamalle taas?


      • sinua raukkaa,
        saatanan ituniska kirjoitti:

        joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.

        Oletpa kateellinen maajusseille, kuitenkin
        varmaan syöt joka päivä, vai? Mistä se ruoka
        tulisi, jos ei kukaan töitä tekisi maalla.
        Voit yrittää itsekkin maanviljelijksi.
        Ja naisista olet kateellinen, et varmaan ole
        löytänyt minkäänlaista morsianta, kun se asia
        noin ottaa päähän.


    • onpi

      kuhumosta?

      • Kepa

        Kuhmosta kotoisin on se mustahiuksinen Kati. Se on sen Teemun ehdokkaita ja pääsikin eilen jatkoon!


      • ihmeissään oon
        Kepa kirjoitti:

        Kuhmosta kotoisin on se mustahiuksinen Kati. Se on sen Teemun ehdokkaita ja pääsikin eilen jatkoon!

        joutaapa tuon näköinen muija vaikka lehmän paskojen heittelijäksi.On se kumma että nykyiset nuoret tytöt tekevät itsensä etovan näköiseksi,tarja turustakohan ne yrittävät matkia. voi voi sentään


      • kantsis..
        ihmeissään oon kirjoitti:

        joutaapa tuon näköinen muija vaikka lehmän paskojen heittelijäksi.On se kumma että nykyiset nuoret tytöt tekevät itsensä etovan näköiseksi,tarja turustakohan ne yrittävät matkia. voi voi sentään

        Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!


      • HELLOU!
        kantsis.. kirjoitti:

        Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!

        TÄS TEILLE PALJASTUS. KATI TIETOJENI MUKAAN ASUU SEN MAAJUSSIN KANSSA TÄLLÄ HETKELLÄ. ET SEMMOSTA


      • taisi olla
        kantsis.. kirjoitti:

        Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!

        kyse siitä ettei kirjoittaja tykkää katin "tyylistä". Yllätyskö tuo, eihän Kuhmossa koskaan ole hyväksytty mitään erikoisempaa.


      • Mää vaan
        taisi olla kirjoitti:

        kyse siitä ettei kirjoittaja tykkää katin "tyylistä". Yllätyskö tuo, eihän Kuhmossa koskaan ole hyväksytty mitään erikoisempaa.

        Jos tuo on erikoista ni johan on vittu... nykyään joka toinen näyttää tuon näköselta. On se vaan tosiaan kauneus katsojan silmissä.


      • Sormen heristelijä
        Mää vaan kirjoitti:

        Jos tuo on erikoista ni johan on vittu... nykyään joka toinen näyttää tuon näköselta. On se vaan tosiaan kauneus katsojan silmissä.

        Annetaanpa ihmisten olla juuri sellaisia niinkuin ovat itsekukin. Miksi sen pitäisi ulkopuolisia häiritä ? Sen pitäisi olla rikkaus että voi elää toteuttamalla omia ihanteitaan. Suvaitsevaisuutta erilaisuuteen, ei jokaista voi/pidä samaan muottiin puristaa. Mutta tuohon kielenkäyttöön puuttuisin täällä, se paljastaa vaan kirjoittajasta itsestään paljon.


    • se kati

      metallimiehelle käy. Maajussista en tiedä. Jussilla on ainakin huonoin kvaliteetti. Alan ymmärtää talibaneja, jotka vaativat naisilta burkhan käyttöä. Olisi tarvetta täälläkin.

    • Olen varma , että se mehiläis heppu on lopun ikäsä vanha poika. Ihmettelen kovasti miekkosen käytöstä, ja vielä tv:ssä. Minnuu aineski hävettäs tollanen toiminta. Ootan ku tytöt aukasee sanaisen arkkunsa, niin uskoakseni se miekkonen kuulla jotain tosiasioita. Suomessa on muistaakseni orjuutus kielletty. Ja vaikka se ois testaus. Ei tolleen mielestäni sitä voi tehdä.

      • Hyvä nimi

        Mehiläisheppu on tyypillinen savolaisukko,
        vanhanaikainen, pihi ja kiero, ei arvosta
        naisia ollenkaan, mutta työ-orja pitäisi saada.
        Ei ihme että Virolainen Eva on lähtenyt
        naapurin kollin matkaan


      • paksupohjeanja
        Hyvä nimi kirjoitti:

        Mehiläisheppu on tyypillinen savolaisukko,
        vanhanaikainen, pihi ja kiero, ei arvosta
        naisia ollenkaan, mutta työ-orja pitäisi saada.
        Ei ihme että Virolainen Eva on lähtenyt
        naapurin kollin matkaan

        hunajajussi on miesten mies minun makuun


    • siunatut hullut

      joko on ana ilmoittautunu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      615
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      608
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe