Jollakin sivustolla neuvottiin avaamaan variaattorin mutteri tunkemalla sytytystulpan aukosta narua sylinteriin. Mutteri aukesi mutta kokoonpanon jälkeen moottori alkoi pitämään ihme kolinaa ja pöpötystä varsinkin kiihdytettäessä ja tuntuu kuin sytytyksen ajoituskaan (Cdi) ei olisi aina kohdallaan.Missähän vika?
Voiko kampiakseli tai kiertokanki
4
496
Vastaukset
- virivarit
Onko varma että ääni ei tule variaattorista?
- kuulua
variaattoristakin.Olen purkanut varin tämän jälkeen parikin kertaa ja etsinyt mahdollista äänen aiheuttajaa.(Nyt on käytössä pulttipyssy)Varin hihna kyllä mielestäni "vipottaa" aika lailla mutta ääni ei mielestäni tule sieltä.Ei se ainakaan kotelon seiniin hakkaa. Paljonkohan hihna saa "heittää"? Hihna on melkein uusi.
Voi hitto ,kaikkee ne neuvookin.
Sinne olis pitänyt tunkea rautakanki.- Shelby 500
Kyllä se kaukaa haetulta tuntuu että kampura olisi mennyt vialliseksi.
Ensimmäiseksi tarkistaisin variaattorin kokoamisen ja laittaisin vaikka sen prikan takaisin.
Prikan poistoon on erilaisia ohjeita, ja muistaakseni joissain variaattoreissa prikkaa ei poisteta, vaan se laitetaan lautasten eteen tai taakse.
Yleisesti skootterissa kun kuuluu kovaa kolinaa yms, niin variaattorihan se siellä on laukeamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070