Voisko joku auttaa,kun ei tu apua tuolta adoben suunnasta,olen laittanut monta e-mailiä sinne.Siis kaikki muut playerit toimii mainiosti,paitsi flash,josta puuttuu ääni kokonaan.Latasin uusimman 9-versionkin,ei auta.Koneessa oli ostaessa jo flash,ei toiminu äänet silloinkaan.Sain neuvon tehdä jotain muutoksia rekisterieditoriin,mutten tod.ala sekoileen mitään sellaista,menee vielä muutkin playerit sekaisin.
Ei ääntä flash-playerissä
wolfsblood
4
785
Vastaukset
- gdsgag
Ohjauspaneeli ---> äänet ja äänilaitteet. Onko kaikissa volyymi kohdallaan?
- asohgoashg
Täälläkään ei kuulu äänet flash-playerissä. Muuten toimii aivan normaalisti mutta tuolla ei. Osaako kukaan neuvoa?
- HPI
Kaikissa palkeissa volyymia mut ei vaan äänet kuulu???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741