Voisko joku auttaa,kun ei tu apua tuolta adoben suunnasta,olen laittanut monta e-mailiä sinne.Siis kaikki muut playerit toimii mainiosti,paitsi flash,josta puuttuu ääni kokonaan.Latasin uusimman 9-versionkin,ei auta.Koneessa oli ostaessa jo flash,ei toiminu äänet silloinkaan.Sain neuvon tehdä jotain muutoksia rekisterieditoriin,mutten tod.ala sekoileen mitään sellaista,menee vielä muutkin playerit sekaisin.
Ei ääntä flash-playerissä
wolfsblood
4
771
Vastaukset
- gdsgag
Ohjauspaneeli ---> äänet ja äänilaitteet. Onko kaikissa volyymi kohdallaan?
- asohgoashg
Täälläkään ei kuulu äänet flash-playerissä. Muuten toimii aivan normaalisti mutta tuolla ei. Osaako kukaan neuvoa?
- HPI
Kaikissa palkeissa volyymia mut ei vaan äänet kuulu???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936