päähänpisto alkamisesta

kmkk

Olen omistanut(olikohan vuoden) 40v sitten NSU-pyörän. Tosin sen taru päättyi kun ventiilikoneiston nostajat jotka ovat siinä erikoinen rakenne, hahosi,(korjattiin kyllä) myös lataamasta lakkasi ja uutta"ankkuria" sai sitten odottaa ja pitkään.
Mutta "päähänpistosta" tuli mieleen että jos hankkisi iäkkäänä vielä pyörän. Vaikka NSU:n.
Vakuutukset ovat hintavia- se jarruttaa ajatuksen toteuttamista. Paitsi museorek. joka vaatisi taas ties mitä?
Kertokaa -jos jollain on vihjeitä joko hankkia tai ei -puolesta. Myös varusteet maksaa??

2

487

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähänkään

tuntuu siltä ja tykkäät puuhastella pyörän parissa niin siitä vaan. Mukava harrastushan tämä on näin vnhoillakin päivillä uudelleen aloitettuna. Minullakin oli väliä yli 30 vuotta ja nyt olen puolenkymmentä vuotta ajellut taas.
      Kannattaa aloittaa varovasti ja edetä pikkuhiljaa niin hyvä tulee. Jos hankit vanhan pyörän niin näitä mobilistiklubeja ja kerhoja kyllä löytyy joissa on samanhenkistä porukkaa.
      Ei kun mukaan vaan.

• K 12 RS

Vakuutusten hintoja saa aika alas mm. omien asiakassuhteiden ja monien kerhojen sopimusten kautta. Ja jos ei katso kaskoa tarpeelliseksi, niin ei se kesän vakuutus ihmeitä kustanna.. Riippuen tosin moposta ja sen koosta (joissain vakuutuksissa teho/paino/kuskin ikä jne.)

Museorek. vaatii alkuperäisessä kunnossa olevan pyörän, jonka ei välttämättä tarvitse olla vimosen päälle entisöity. Kunhan on alkuperäisessä kunnossa ja kaikki on alkuperäistä. Vaan jos on entisöity, niin silloin onkin paljon tarkempaa.

Noita valmiita museopyöriäkin on myynnissä melkoisesti ja vielä enemmän sellaisia, joista moisen saa syht. helposti. Katsele vaikka veteraanimoottoripyöräklubin sivuilta http://www.vmpk.fi/page/main
      yhteystietoja ja soita jollekin. Siitä se vois alkaa..

Maksaahan ne varusteet, mutta niitäkin on tarjolla vähän käytettyinä ja käytetty on usein ihan varteenotettava vaihtoehto - ehkä kypärää lukuunottamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1305
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      547
    10. 48
      537
    Aihe