Suomi24:llä on tällä hetkellä chateissa sellainen ongelma että kaikki huoneet ovat kahdentuneina. Sitä ei huomaa muuten kuin siitä että päivittäessä chat-huoneen kirjautumissivulla, saattaa huoneissa sisällä olevien keskustelijoiden lista muuttua. Esim kun ensimmäisellä kerralla sivun avatessa sisällä oli vaikka kolme ihmistä, niin päivittäessä sisällä onkin yks kaks 12. Tämä johtuu siitä että chat-servereitä on kaksi, ja ne eivät nyt toimi synkronissa niin että molemmilla servereillä olevat olisivat samassa 'huoneessa' ja näkisivät toistensa jutut. huoneen etusivulla järjestelmä näyttää satunnaisesti jomman kumman huoneen. Kirjautuessa sisään ei voi tietää kumpaan huoneeseen on menossa. Sitten kun on sisällä voi selaimen osoiteriviltä serverin tarkistaa. Url eli osoite alkaa joko:
...//chatserver.suomi24.fi:8080/chat ...tai
...//chatserver2.suomi24.fi:8080/chat
Eli tuosta kakkosesta tai sen puutteesta pystyy päättelemään kummassa huoneessa on. Usein on porukkaa molemmissa huoneissa eli turhaan ollaan hajallaan. Ehdottaisin nyt että valitsemme jomman kumman servrin huoneen sellaiseksi 'viralliseksi' Big Brother-chatiksi jolle ensisijaisesti menemme keskustelemaan.
Ehdotan että valitsemme ykkösservun huoneen ja jos jostain syystä se ei toimi niin sitten kakkoselle. Eli jos olet ensimmäinen chattiin tulija niin varmista että osoiterivillä ei ole sitä kakkosta niin olet oikeassa huoneessa. Jos on niin poistu ja yritä uudestaan.
chattailemisiin
'Virallinen' CHAT-huone
0
649
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571391- 261010
- 78879
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675- 89660
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93528
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18492
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 37461