Onko Jaakko homo?

titsuli

Onko Jaakko homo,ku se kyräilee koko ajan kaarlon vieresä,vai onko se kaarlon kamarineito? Ja sit ku se on sinkku,ja ku siltä kysyttiin talon naisista,se sano,ettei kukaan naisista oo sen tyyppiä,eli oisko sen tyyppi mies? Mä kyl vahvasti epäilen siitä et se on.

27

3895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

      veikkaan että on bi!

    • To be

      or not to be

    • mutta tuskin tuolla talossa

      ketään yrittää. Ottanu Kalen tavallaan turvakseen. Kyl homo homon tuntee, ja tietää että tuolla ei muita kaltaisiaan ole.

      • homppeleita

        Onko heitä?


      • jakefruitsu

        Yrittääkö Kaarloa jos saavat viinaa?


    • saar

      Jaakko ei ole homo. Se on vann totuus. sanoo: puolituttu

    • Mitä välii?

      Mitä välii sillä on mitä se jake on? Olkoon mitä hyvänsä!

    • ei muuten kyttäis

      Selvä homma! Jaakko on attraktoitunut Kaleen, muuten ei kukaan nykyihminen haluais kattella sitä noin paljon. Jaakko tosin tarkasteli Janiakin aika tarkkaan yhtenä päivänä.

      Toivottavasti Jaakko ei tee mitään aloitetta Kalen suuntaan ennen sunnuntaita, koska Kale homofobisena varmaan tappaa Jaakon.

      • mukiloi sen verran Jaakkoa,

        että vetoaa jälkeenpäin itsesuojeluun.(Sittenpähän on taas uusi turpaan antamis tarina kerrottavana kavereille.


      • jos sillä silmällä katsoo
        mukiloi sen verran Jaakkoa, kirjoitti:

        että vetoaa jälkeenpäin itsesuojeluun.(Sittenpähän on taas uusi turpaan antamis tarina kerrottavana kavereille.

        Useampi ihminen on jo eri foorumeilla kysellyt samaa, joten en usko että asia ihan tuulesta temmattu on. Eli kai Jaakon käytöksessä siis jokin on pistänyt silmään, kun useampi kuin yksi ihminen siihen on kiinnittänyt huomiota. Ja tässä tulee nyt sitten ihan heteron naisihmisen näkökulma, että tämä on vain mun mielipide ja voi olla että olen aivan väärässä.

        Minä panin merkille jo kahden ensimmäisen päivän aikana, että Jaakkoa saattaisi kiinnostaa enemmän talon miehet kuin naiset. Ja mikäs siinä, ei kai asia kuulu muille kuin hänelle itselleen.

        Päiväkirjahuoneessahan Jaakko mainitsi ettei talon naiset kiinnosta, mutta tämä nyt ei tietysti tarkoita vielä mitään. Jaakko vaikuttaa kuitenkin muiden miesten seurassa suht ujolta. Kaarlo tuntuu olevan ainoa jonka seurassa kaveri saa suunsa auki ja vaikuttaa vapautuneemmalta. En ole varma, mutta eikö Jaakko myös saunassa pysyttele siinä suihkun ja oven välissä sen sijaan että kiipeäisi lauteille ukonköriläiden väliin? Miesten makuuhuoneessa harvoin osallistuu ns. perinteisiin "äijäjuttuihin" ja muutenkin ei ole omasta mielestäni yhtä vahvasti "yksi äijistä" kuin esim. Jani. Huolehtii selvästi ulkonäöstään, ja mm. tupari-iltana tuntui lähinnä vaivaantuneelta talon naisten (mm. sari) yrittäessä ottaa lähempää kontaktia. Paljon on pourkka sauhunnut myös Jaakon ihastumisesta Kaarloon. Tästä en tiedä mitä ajattelen. Toki hän tuntuu luovan Kaarloon välillä katseita, jotka voitaisiin tulkita "merkitseväksi", ja hakeutuu usein Kaarlon viereen porukassa. Mutta voihan se olla, että on vain saanut Kaarlosta hyvän ystävän. Jaakon kannalta näin olisi ehkä parempi, koska Kaarlo tosiaan saisi sydärin, jos Jaakko jostain syystä mahdollisen ihastumisen toisi esille!


      • lennula
        jos sillä silmällä katsoo kirjoitti:

        Useampi ihminen on jo eri foorumeilla kysellyt samaa, joten en usko että asia ihan tuulesta temmattu on. Eli kai Jaakon käytöksessä siis jokin on pistänyt silmään, kun useampi kuin yksi ihminen siihen on kiinnittänyt huomiota. Ja tässä tulee nyt sitten ihan heteron naisihmisen näkökulma, että tämä on vain mun mielipide ja voi olla että olen aivan väärässä.

        Minä panin merkille jo kahden ensimmäisen päivän aikana, että Jaakkoa saattaisi kiinnostaa enemmän talon miehet kuin naiset. Ja mikäs siinä, ei kai asia kuulu muille kuin hänelle itselleen.

        Päiväkirjahuoneessahan Jaakko mainitsi ettei talon naiset kiinnosta, mutta tämä nyt ei tietysti tarkoita vielä mitään. Jaakko vaikuttaa kuitenkin muiden miesten seurassa suht ujolta. Kaarlo tuntuu olevan ainoa jonka seurassa kaveri saa suunsa auki ja vaikuttaa vapautuneemmalta. En ole varma, mutta eikö Jaakko myös saunassa pysyttele siinä suihkun ja oven välissä sen sijaan että kiipeäisi lauteille ukonköriläiden väliin? Miesten makuuhuoneessa harvoin osallistuu ns. perinteisiin "äijäjuttuihin" ja muutenkin ei ole omasta mielestäni yhtä vahvasti "yksi äijistä" kuin esim. Jani. Huolehtii selvästi ulkonäöstään, ja mm. tupari-iltana tuntui lähinnä vaivaantuneelta talon naisten (mm. sari) yrittäessä ottaa lähempää kontaktia. Paljon on pourkka sauhunnut myös Jaakon ihastumisesta Kaarloon. Tästä en tiedä mitä ajattelen. Toki hän tuntuu luovan Kaarloon välillä katseita, jotka voitaisiin tulkita "merkitseväksi", ja hakeutuu usein Kaarlon viereen porukassa. Mutta voihan se olla, että on vain saanut Kaarlosta hyvän ystävän. Jaakon kannalta näin olisi ehkä parempi, koska Kaarlo tosiaan saisi sydärin, jos Jaakko jostain syystä mahdollisen ihastumisen toisi esille!

        Ei ole homo.. ellei nyt ihan vastikään ole siksi "kääntynyt"..


      • Herr0
        lennula kirjoitti:

        Ei ole homo.. ellei nyt ihan vastikään ole siksi "kääntynyt"..

        Mirahan olisi bileissä lähtenyt Jaakon matkaan, jos Jaakko olisi ollut hieman vastaanottavaisempi.


    • tässä sulle

      vastaus kiperään kysymykseen.

    • Vittu että olet idiootti.

      Miksi aloitit tämän ketjun?

      • kaksoisutelias

        mua ainakin kiinnostaisi tietää onko hän homo vaiko ei. Onko kellään faktaa?


      • ainakaan hetero
        kaksoisutelias kirjoitti:

        mua ainakin kiinnostaisi tietää onko hän homo vaiko ei. Onko kellään faktaa?

        ole.


      • Nimetön

        et onko vai ei,ja halusin kuulla muitten mielipiteitä asiaan,ja vaikuttaa siltä et muukki on sitä mieltä et se on.


      • JAAKKO EI OLE HOMO
        kaksoisutelias kirjoitti:

        mua ainakin kiinnostaisi tietää onko hän homo vaiko ei. Onko kellään faktaa?

        JAAKKO EI OLE HOMO
        JAAKKO EI OLE HOMO
        JAAKKO EI OLE HOMO

        -uskokaa pois


      • Palttala
        Nimetön kirjoitti:

        et onko vai ei,ja halusin kuulla muitten mielipiteitä asiaan,ja vaikuttaa siltä et muukki on sitä mieltä et se on.

        voin kertoa jaakon hyvänä ystävänä, että jaakko ei ole homo!


      • ...
        Palttala kirjoitti:

        voin kertoa jaakon hyvänä ystävänä, että jaakko ei ole homo!

        ..jos Jaakkoa ei BB-talon tytöt kiinnosta. Ne on kaikki sen verran vanhoja ja tylsiä eikä mitään erikoisen näköisiäkään. Ei ne taida paljon noita muitakaan poikia kiinnostaa.


      • Anonyymi
        ainakaan hetero kirjoitti:

        ole.

        Eihä se ole meidän äänestäjien asia tuomita...eiköhä me olla kaikki vähän homoja ja lespoja kun katsotaan ja tiirataan yötä päivää tuollasta ohjelmaa. Annetaan hänen olla mikä itse haluaa.


    • Anonyymi

      Jaakko on homo

    • Anonyymi

      Taavi on komee MIES. Upeimmat tatuoinnit mitä olen nähnyt ,siistii ei ole pulijalkaa eikä kättä mustana niinkuin monella on. Eikä tuolla bbssä muillakaan tuo käytös 10 ole turha Taavin murjotusta on kauheasti moittia.

    • Anonyymi

      Moniko bb nainen on mieleesi. Varmaan toi joka Vittua mainostaa Tämä puumako.

    • Anonyymi

      Älkää nostako enää näitä 2006 keskusteluja esille. Nyt on kausi 2021.

    • Anonyymi

      Jaakot on aina homoja perkele

    • Anonyymi

      Näin on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe