Minun puolesta sais painua hel...tiin. Onko muut samaa mieltä.
Mitä mieltä bombereista.
22
3519
Vastaukset
- ovat
kunnon motoristeja ja hyviä tyyppejä.
- luulet
minusta sinä ja kaikki custom pellet voitte painua hel...tiin. onko muut samaa mieltä?
- Hondisti
Kyllä olemme, lähes kaikki motoristit ovat kanssasi samaa mieltä. Bomberit ovat parasta A-ryhmää motoristien joukossa. Onnettomuuksia aiheuttavat paskanäppiset custom-idiootit ja rassailijat taas harrastuksen syöpä.
- samaa mieltä
custom ja etenkin hd-hörhöt täysin p-porukkaa. Hd-jengi ainaskin pahasti asennevammasia, viina sekä huumeet pehmentänyt niiten aivot valtaosiin pahankerra, näköjään. Kuka täyspäinen sellaisilla vitun romukasoilla ees viittis ajella; hultamassa pitää olla yhtenään ettei tielle jää tai ekään ei riitä. Vääntöä kyl hd-pyörissä on mutta mitä niil väännöillä tekee kun ei matkaa voi kunnolla tehdä kuin alle satasen vauhdissa ja tankilla pitää ravata reilun sadan kilsan välein.
Mulle ainakin moorroripyöräily tarkoittaa tasan sitä, että voin milloin vain lähteä tekemään vaikka thansien kilometrien lenkin ilman huolenhäivää teksisistä ongelmista ja motarilla saa päästellä välillä enemmänkin kuin laki sallii.
Siis, homman on oltava mukavaa. Moottoripyöräily on pääasiassa itse ajamista, matkantekoa. - joo-q
samaa mieltä kirjoitti:
custom ja etenkin hd-hörhöt täysin p-porukkaa. Hd-jengi ainaskin pahasti asennevammasia, viina sekä huumeet pehmentänyt niiten aivot valtaosiin pahankerra, näköjään. Kuka täyspäinen sellaisilla vitun romukasoilla ees viittis ajella; hultamassa pitää olla yhtenään ettei tielle jää tai ekään ei riitä. Vääntöä kyl hd-pyörissä on mutta mitä niil väännöillä tekee kun ei matkaa voi kunnolla tehdä kuin alle satasen vauhdissa ja tankilla pitää ravata reilun sadan kilsan välein.
Mulle ainakin moorroripyöräily tarkoittaa tasan sitä, että voin milloin vain lähteä tekemään vaikka thansien kilometrien lenkin ilman huolenhäivää teksisistä ongelmista ja motarilla saa päästellä välillä enemmänkin kuin laki sallii.
Siis, homman on oltava mukavaa. Moottoripyöräily on pääasiassa itse ajamista, matkantekoa.Onhan se kiva vetää kännit siinä 3 kertaa 75 litrasten matkalaukkujen ja sen k100 BMW:n vieressä ku kaverit yrjöö sappinesteet pystymehtään.. Joo harrastus se on toikin.. Harley on jotain mitä sellaanen "matkamotoristi" ei koskaan koe..kukin tyylillään ja taidoillaan.. tsemppiä sulle sen puolijoukkueteltan kanssa ; )
- hodnisti.
Hondisti kirjoitti:
Kyllä olemme, lähes kaikki motoristit ovat kanssasi samaa mieltä. Bomberit ovat parasta A-ryhmää motoristien joukossa. Onnettomuuksia aiheuttavat paskanäppiset custom-idiootit ja rassailijat taas harrastuksen syöpä.
ai bomberit ei rassaa pyöriään... miten sellainen sakki voi olla a-ryhmää kun ovat tuon tuostakin kumossa ja paikkailtavana???
- Kyllästynyt..
Minun mielestä tämä Custom kuskien ja kyykkykuskien välinen sanasota on naurettavan lapsellista.. Motoristien pitäisi pitää yhtä koska olemme kuitenkin pienimpien joukossa liikenteessä. Customit on herrasmiespyöriä ja kyykyt on tehty näille vauhdin hurjapäille. Bomberit ovat ok jos eivät vaaranna liikennettä, vaan pysyvät suljetuilla alueella temppuilemassa ja käyttäytyvät liikenteessä turvallisesti. Yhtähyvin voi kukatahansa hölmöillä liikenteessä, eli suotta tätä sormella osoittelua tehdään. Harmi että pieni osa pilaa koko motoristien maineen...
- MoPo
Pommittajat on liikenteen syöpä. Luulevat/ kuvittelevat olevansa lain yläpuolella. Ovat "tosi kovia". Uskaltaavat ajaa ylinopeutta ja rikkoa kaikkia liikennesääntöjä. Tosi viisasta.
Jos kaasukättä kutittaa kannattais mennä radalle, mutta eipä vellihousu pommittajista ole radalle, ei riitä taidot ei rohkeus.
Kukaan muu kun tein ihaile pommittajia.
Sitten kun napsahtaa ollaan itkemässä sairaalahoitoa ja kaikkia avustuksia kyllä sillon "unohtuu" kapinallisuus ja "lainulkopuolella oleminen".
Bomberi= pommittaja= vellihousu , vätys, hame päälle moisille sankareille.- kotoo töihi
onnea!
- MoPo
kotoo töihi kirjoitti:
onnea!
Skodalla, en. Ja miten se tähän liittyy??
Eikös pommittajien mottona ole "vitut säännöistä"?
Niin kuinka joku voi väittää, että pommittajat olis oikeita motoristeja?
Silloim kun mennään suljetulle alueelle ja temppuillaan siellä vaarantamatta muita toiminta on OK. Mutta jos liikenteessä aletaan leikkimään ja temppuilemaan SE on reikäpäiden hommaa. - EVO
ET VAIN OSAA...
- -Vähis-
Kaikki tämä on pahasta :
-vihreät
-kommunistit
-nistit
-humalaiset rekkakuskit
-rekkakuskit
-humalaiset
-epikset
-hernekeitto
-kalliit matkat
-huuliherppes
-hammassärky
-niittokoneen alle jäänti
-pieni hauki verkoissa
-paskaa housuissa
-kaikesta valittajat
Inhottaa kun en osaa keulia ja olen sitten katkera kaikille.
Vittunii !....... - mankelix
ehkä siitäkin ryhmästä löytyy niitä jotka ymmärtävät asian eivätkä kaduilla temppuile. Ehkä osalle noista hurjapäistä moottoripyörä on isompi asia kuin halua näyttää lapsellisuuttaan. Toivottavasti. Itse en pidä moottoripyöräilyä harrastuksena, en autoiluakaan vaikka autollakin ajan. Mp on lähinnä eräänlainen elämäntapa. Ja pysynyt toistaiseksi sellaisena elämäntapana joka ei tapa. Noi pamppersit ovat sitä pleikkarisukupolvea, useimmat, joille todellisen elämän ja mielikuvitusmaailman raja-aita on häilyvä. Sitä kun höystetään vielä kännyköiden mikroaaltosäteilyllä niin lopputulos on aistein havaittavaa todellisuutta.
- motoristit mahtuvat
suomen teille.
Jos kaikkia ei rakasta,ei niitä tarvitse vihatakaan. - R80/7
Pampperssit ön ääliöitä!
- rätkänisti
Hö, kukin harrastakoon tyylillään; toiset menee pää edellä ja toiset taas jalat edellä. Loput vissiin jotain siltä väliltä. Ja nopeus vaihtelee. Pääasia että mahdutaan samoille teille.
- HooDeeRamone
Valtaosa motoristeista mahtuu merkistä ja ajotavasta riippumatta tuonne tien päälle samaan aikaan.En tiedä kuinka moni tänne kirjoittelija oikeasti harrastaa muuta kuin tänne kirjoittelua,mutta en ole kohdannut henkistä enkä fyysistä vastarintaa levähdyspaikoilla sen kummemmin kuin muuallakaan liikenteessä,syystä että en ole sitä millään tavoin tilannut.
Ja jos joku mun 30 vuotta vanhasta (vääränmerkkisestä)raudasta provosoituu,on aikalailla oma häpeänsä.
Olis mun mielestä ajaminen aika stressaavaa jos pitäs kytätä onko toisella motoristilla ahdettu kyykky,matkalaukut vai nappularenkaat. - samaa
mieltä. Mutta jos Trial-kuskit alkaa harrastaa tyyliään yleisillä teillä ja parkkipaikoilla,sitten on piru merrassa.
HooDeeRamone kirjoitti:
Valtaosa motoristeista mahtuu merkistä ja ajotavasta riippumatta tuonne tien päälle samaan aikaan.En tiedä kuinka moni tänne kirjoittelija oikeasti harrastaa muuta kuin tänne kirjoittelua,mutta en ole kohdannut henkistä enkä fyysistä vastarintaa levähdyspaikoilla sen kummemmin kuin muuallakaan liikenteessä,syystä että en ole sitä millään tavoin tilannut.
Ja jos joku mun 30 vuotta vanhasta (vääränmerkkisestä)raudasta provosoituu,on aikalailla oma häpeänsä.
Olis mun mielestä ajaminen aika stressaavaa jos pitäs kytätä onko toisella motoristilla ahdettu kyykky,matkalaukut vai nappularenkaat.Suht huvittavaa rätkyttämistä, muka motoristien kesken. Prätkäkansa pn perusasenteeltaan suvaitsevaista toisiaan kohtaa. Trollipellet on yleensä wannabe-kansaa…
- näin nykyaikana
kuitenkin se margariini (kasvissellainen) parempi kun tuo kolesterolikin on koholla.
- blackwomans
kyllähän tonne tielle mahtuu noi bomberitkin. ja pyyhkästään ohi niistä jos ne tien tukkona on.
en ymmärrä miksi pitää yleistää .että kaikki bomberit on peestä.
kuitenkin olen sitä mieltä että hyvä sopu sijaa antaa;) - gwert
Oikeat Bomberit tekevät näyttäviä temppujansa suljetuilla alueilla aiheuttamatta vaaraa muille,mutta ne toiset jotka luulevat olevansa Bombereita koheltamalla liikenteessä ovat PAMPPERSSEJA,ja heidän paikkansa on kyllä hiekkalaatikolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846