Moottorin häiriövalo

Käsittämätöntä

Mulla on Passat 2002 farkku. Joku aika siitä hajosi sytystysyksikkö, joka vaihdettiin. Nyt siinä palaa moottorinhäiriövalo. Vikamuistista lukee: Katalysaattorijärjestelmä, vaikutus liian pieni. Kulkuneuvoa on tutkittu useassa pajassa. Vikaa ei löydy. OPD-testit näyttävät huippuarvoja (korjaamon mukaan) lambdat, katit kunnossa. Valo kuittaantuu pois, mutta syttyy n 100 km ajon jälkeen uudestaan. Alkaa pikkuhiljaa v.....amaan koko touhu! Onko kenellekkään ollut vastaavaa ongelmaa?

10

7416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorrma

auto äkkiä markkinoille..

• Tuttu vika

Millähän moottorilla se sun Passattisi mahtaa olla.
      Itselläni oli Audi A4:ssä samanlainen ongelma (moottori 1.8T) ja syylliseksi löytyi rikkinäinen ilmamäärämittari.
      Vie korjaamolle ja pyydä tutkimaan ilmamäärämittari ja kaikki alipaineletkut. Siellä se vika on.

• -potteri-

mahdollista että hajotessaan autosi olisi "ajanut" polttoainetta katalysaattoriin ja vioittanut/tukkinut sitä...en kyllä suosittele umpimähkään sitäkään kokeilemaan kun katti nyt taitaa olla putkiston kallein osa.

• OnNäitäNähnyt

Katalysaattorissa vuoto.....Kun metalli lämpenee se elää jolloin esim.joku hitsi sauma vuotaa? Ei olisi eka kerta.....osunut ehkä pohjan alla joskun johonkin?

• Statovci

Mulla on sama pastat 2003 kaikki toimii mutta häiriövalo ei pystynyt samuta mile ihme juttu vain välillä samuta itse. Nyt hyväksy sen kanssa.

• Mieluimminjotänään

Pistä nyt helvetissä äkkiä se raato paaliin !

• KateellinenPlösö

Puhutko Autoista vai muijastasi?

• Passatti03

Vanha lanka mutta samanlainen auto vm 03 ja samanlainen vika.. Osaako kukaan sanoa jolla samanlainen vika on millä lähtee pois, syttyy ajoittain mollaamisen jälkeen, kerran sammunut itsestään! Jonkilainen tyyppivika? Ilmamäärämittarikin on vuosi sitten vaihdettu. Voiko olla lambdassa vikaa vaikkei päästöissä niin näy?

• TuttuAsia

Kokeileppa uutta ilmamäärämittaria....vika löytyy siitä.helppo homma.Ei kaksinen vika.

• Kun_yhden

paikan saa kuntoon, joku toinen jo temppuilee. Sellaista oli oman Volkkarin omistaminen kunnes hermostuin ja vaihdoin Hondaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      60
      1110
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1035
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      950
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      942
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      811
    Aihe