Moottorin häiriövalo

Käsittämätöntä

Mulla on Passat 2002 farkku. Joku aika siitä hajosi sytystysyksikkö, joka vaihdettiin. Nyt siinä palaa moottorinhäiriövalo. Vikamuistista lukee: Katalysaattorijärjestelmä, vaikutus liian pieni. Kulkuneuvoa on tutkittu useassa pajassa. Vikaa ei löydy. OPD-testit näyttävät huippuarvoja (korjaamon mukaan) lambdat, katit kunnossa. Valo kuittaantuu pois, mutta syttyy n 100 km ajon jälkeen uudestaan. Alkaa pikkuhiljaa v.....amaan koko touhu! Onko kenellekkään ollut vastaavaa ongelmaa?

10

7350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorrma

      auto äkkiä markkinoille..

    • Tuttu vika

      Millähän moottorilla se sun Passattisi mahtaa olla.
      Itselläni oli Audi A4:ssä samanlainen ongelma (moottori 1.8T) ja syylliseksi löytyi rikkinäinen ilmamäärämittari.
      Vie korjaamolle ja pyydä tutkimaan ilmamäärämittari ja kaikki alipaineletkut. Siellä se vika on.

    • -potteri-

      mahdollista että hajotessaan autosi olisi "ajanut" polttoainetta katalysaattoriin ja vioittanut/tukkinut sitä...en kyllä suosittele umpimähkään sitäkään kokeilemaan kun katti nyt taitaa olla putkiston kallein osa.

      • OnNäitäNähnyt

        Katalysaattorissa vuoto.....Kun metalli lämpenee se elää jolloin esim.joku hitsi sauma vuotaa? Ei olisi eka kerta.....osunut ehkä pohjan alla joskun johonkin?


    • Statovci

      Mulla on sama pastat 2003 kaikki toimii mutta häiriövalo ei pystynyt samuta mile ihme juttu vain välillä samuta itse. Nyt hyväksy sen kanssa.

    • Mieluimminjotänään

      Pistä nyt helvetissä äkkiä se raato paaliin !

      • KateellinenPlösö

        Puhutko Autoista vai muijastasi?


    • Passatti03

      Vanha lanka mutta samanlainen auto vm 03 ja samanlainen vika.. Osaako kukaan sanoa jolla samanlainen vika on millä lähtee pois, syttyy ajoittain mollaamisen jälkeen, kerran sammunut itsestään! Jonkilainen tyyppivika? Ilmamäärämittarikin on vuosi sitten vaihdettu. Voiko olla lambdassa vikaa vaikkei päästöissä niin näy?

    • TuttuAsia

      Kokeileppa uutta ilmamäärämittaria....vika löytyy siitä.helppo homma.Ei kaksinen vika.

    • Kun_yhden

      paikan saa kuntoon, joku toinen jo temppuilee. Sellaista oli oman Volkkarin omistaminen kunnes hermostuin ja vaihdoin Hondaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe