paulakin vanhetuu

kejali

se on vain ihmeellistä,että ihminen vanhetuu. muista kun paula oli siinä kolmekynppinen,niin kyllä kai se mies oli h,,, jos ei paulasta tykänny.en ole seksikkäänpää leidiä tavannut kuin paula oli ja on sitä vieläkin.jos teillä nuoret tytöt olis edes puolet paulan naisellisuudesta niin eipäm olis hätää.etsikää koivuniemestä vanhoja videoita katsokaa.

10

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö16veeeee

voi elämän kevät sun kanssas!!!!!!!!!!!!!!!!
      minkä ikäinen paula nyt on?????????

hhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiii hhhhaaaalllooooooo??????????!hjfgejfhqwkjfhwfkjwkgggjhgggggjwqggghhhhhhhhhhhffffewyywhjyjqgjxb xb abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

• ole jotain

67 tai 68v. Ainakin ulkonäöstä päätellen. Naamaahan se on useasti kiristäny, mut katsokaa käsiä, ihan on vanhan ihmisen.

• aina ihaillut
        ole jotain kirjoitti:

67 tai 68v. Ainakin ulkonäöstä päätellen. Naamaahan se on useasti kiristäny, mut katsokaa käsiä, ihan on vanhan ihmisen.

Paulan hyvinhoidettuja käsiäkin, kaiken muun olemuksen mukana.

• heihd
        ole jotain kirjoitti:

vetoa näistä "kasvojenkiristyksistä"? Paulaa nimittäin ei ole kiristetty. Ja se on fakta.

Menkää hyvät ihmiset katsomaan keikalle ja puhukaa vasta sitten. Kyllä Paula on ihan 59-vuotiaan näköinen. Meikillä saa aikaan uskomattomia asioita.

• etsijä.

Mistä löytyy seksi-Paulan vanhoja videoita?
      Onko netissä?

• Bjuutipox

nämä Paulaa kritisoivat ovat 15-25 naisia, jotka tuntevat alemmuutta, kun Paula viellä huomattavasti iäkkäämpänä on paremman näköinen, kuin nämä nuoret ja katkerat arvostelijansa.

Mutta se ei suinkaan ole Paulan vika.
      Luulen, että Paula on hyvinkin imarreltu tällaisista kakeraiitojen lausunnoista.

• kakeraiita

Kaikilla kuuskymppisillä ei oo varaa käydä kauneuskirurgilla kuten Paula. Eikä taatusti kukaan n.kakskymppinen voi ikimaailmassa kadehtia kuuskymppistä muijaa jonka naamanahka on venytetty niin kireeksi että soi. Mut siis, sehän on kai hyvä jos artistilla naamanahkakin soi :D On helppoa, joskin typerää, pistää aina "mukakateuden" piikkiin jos joku ei pidä jostain. Luonne ja yleisvaikutelma vaikuttaa artistista pitämiseen tai inhoamiseen, ei kaikki pyöri pelkän ulkonäön ympärillä. Ehkä sun kaltaisillas niin tekee mut ei todellakaan kaikilla ihmisillä.

• TV:ä tuttu

Itse olin Paulan kanssa keikalla Lahden Seurahuoneella 1977 ja täytyy sanoa, että kyllä Paulaa tuli silmäiltyä sillä silmällä useampaankin kertaan. :)

Terveiset Paulalle!

• nyt kuitenkin

siellä jenkkilässä joka talvi käy kiristyttämässä naamansa. Katsokaa itse, naama alkaa olla ihan pallon muotoinen ja todella kiristetyn näköinen, kohta on kuin taiteilija H.Lauri.

• TV:ä Tuttu
        nyt kuitenkin kirjoitti:

siellä jenkkilässä joka talvi käy kiristyttämässä naamansa. Katsokaa itse, naama alkaa olla ihan pallon muotoinen ja todella kiristetyn näköinen, kohta on kuin taiteilija H.Lauri.

mutta ei nassunsa tähden. Facta juttu kuin mikä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe