Alle 100 kiloiset miehet..

Nanna Nainen

.. eivät oikeastaan ole edes miehiä.

100 kiloiset miehet, joden paino on pelkkää läskiä, eivät hekään oikeastaan ole miehiä.

Mieheksi voidaan kutsua sellaista urosta, joka on yli 188cm pitkä, painaa vähintään 100kg ja on tiukkaa lihasta.

Kukkakepit kyykkyn, poikki ja pinoon! :)

P.S. Sen verran tiukassa kunnossa olen itsekin, että on varaa vaatia ja valita! :D

30

2309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Nanna" Setä

Hah! Minä olen ihramahainen rumilus, mutta silti saan jatkuvasti vaikka sitä 16-kesäistä pimppaa (Josta Räty aikanaan unelmoi). Viime talvenakin pyöritin neljää 17-18v. typyä thaikkulassa. Ottavat kiltisti mitä setä tarjoaa...

• ...

ettäs kehtaat

• "Nanna" Setä
        ... kirjoitti:

ettäs kehtaat

Sen verran on tuo lompakko kunnossa itselläkin, että on varaa vaatia! ;) Ja juridisesti täysikäsiähän minä vain...

• Taijat olla kei

Ootkos varma et ne oli naisia :D?

• "Nanna" Setä
        Taijat olla kei kirjoitti:

Ootkos varma et ne oli naisia :D?

Thaimaassa kun viettää villiä yöelämää, ei aina tiedä kenen kanssa on ollut. Varma keino sen selvittämiseksi oliko neiti neiti vai poikaleidi, on kaivaa esiin muistikuva siitä, tuliko nuoltua pesää vai imettyä melaa. Näin sanovat minua viisaammat.

• yökYÖKyök(N)

Eli olet näitä "pervoja rasva- ja pallinaamoja", joita näkee aina silloin tällöin esim. huoltoasemilla kuolaamassa nuorten tyttöjen perään toiverikkaina.

• "Nanna" setä
        yökYÖKyök(N) kirjoitti:

Eli olet näitä "pervoja rasva- ja pallinaamoja", joita näkee aina silloin tällöin esim. huoltoasemilla kuolaamassa nuorten tyttöjen perään toiverikkaina.

Helvettiä johtaa isomahainen uros, jonka mielipuuhaa on antaa kielareita ja valtikkaa nirppanokkaisille pikkuneideille. Älä siis puhu rumia tyttö hyvä. Ja muistuta itseäsi että myös meillä rumilla on oikeus etsiä onnea elämäämme. Jos Taikamaassa tai vaikka Meksikossa on viljalti tyttöjä jotka ovat valmiita olemaan kanssani, niin onko se sulta pois? Tuskin.

• poika vois

olla pätevämpi pesemään tuon miehen pyykit.

• kysyy hän

Olen 180/72, treenaan 6 pvä viikossa, sunnuntait lepään. Syön terveellisesti, en vedä nappeja. En syntynyt 5 kiloisena plösönä, painoin vajaat 3 kg. Olen vetänyt nekkuun juurikin noita 200/120 harrikka-partaveikkoja kun alkoivat uhoamaan.

Massa tarkoittaa sitä että mitä pidempi ja painavampi, sitä korkeammalta ja kovempaa tippuu.

• "riuku"

mittojes perusteella sorry muuten olet varmaan rautaa .:)

• lihasta??

se ei kyllä kovin naisellista jos sua voi koputtaa?

• sanoo..

mutta täytyy koputtaa Nannaa... *knok knok*

• Kukkakeppimies

Sinä olet niitä naisia, joille on siunaantunut pituutta keskivertomiehen verran. Iän myötä painoa on ainakin sen verran kuin miehillä ylensä.

Seurustelumarkkinoilla olet aina kärsinyt suuresta koostasi ja edes hieman peittääksesi sitä yrität etsiä mahdollisimman suuria miehiä. Ihan ymmärrettävää tulla purkamaan tänne katkeruuttaan, kun pienemmät naiset ovat vieneet miehet nenäsi edestä.

Yritä pärjäillä!

• Huomioitsija

Että kuvailemasi kaltaiset miehet pitävät yleensä NAISELLISISTA, siroista, viehättävistä alle 165cm pitkistä muodokkaista naisista.

• Wastaaja

Pituus & massa eivät yksinomaan tee miestä.

Jostakin mystisestä syystä kaikki seurustelukumppanini ovat olleet melko lailla ap:n kuvaaman kaltaisia pitkiä ja raamikkaita, mut en missään nimessä voi sanoa tunteneeni vetoa ainoastaan ulkoisesti hyvin treenattuihin ja pitkiin miehiin. Miehen sukupuolisen vetovoimaisuden täytyy siis piillä muissakin tekijöissä, kuin vain massassa ja habassa.;)

Ruumiillinen raamikkuus on toki vetoavaa (ei voi kiistää), mut todellinen miehisyys & vetovoima musta piilee osin mm. siinä, että miten mies ns. ottaa oman tilansa seurassa ja siinä, että miten varmasti tämä puolustaa niitä asioita, jotka ovat hänelle tärkeitä. Ihminen on lisäksi aina subjektiivinen eläin, joten miehen viehättävyys riippuu lisäksi tottakai siitäkin, että miten hyvin tämän arvot sattuvat yksiin omieni kanssa.;D

Muistan vuosien mittaan olleeni ihastunut pariin ns. rumemmin sanottuna melko ruikkuun, ts. (kauniimmin ilmaistuna) 'ei- juurikaan ruumiinkultuuria vaalivaan' hippityyppiin, mutta romanttiset tunteeni eivät näiltä miehiltä niinkään saaneet vastakaikua, vaikka muuten juttuun tultiin hyvinkin. Jostakin syystä olen vedonnut aina enemmän ns. hyvin maskuliinisiin miehiin.

Miehen viehättävyys on anyways eniten asenteessa. Hyvin epäviehättävää on, jos mies ei luota _itseensä_ edes sen vertaa, että uskaltaisi tilanteen sitä vaatiessa luottaa rakkaidensa näkemykseen yli ns. yleisen mielipiteenkin. Näin musta tämä asia, oli miehen rasvaprosentti ihan mikä tahansa.:)

Tietty täytyy myöntää, että itseän lyhyempään ja hennompaan mieheen vois ehkä jo olla vaikea suhtautua (itse aika pienikokoinen).

• huah

No, valitse sellainen sitten. Valitkoon jokainen sellaisen mistä pitää. Tarvitset paljon onnea mukaan, jos noilla kriteereillä aiot kunnon miehen hankkia. Onko Tony sinkku vielä? Se ois sulle?

• YogaYin

Täysin eri mieltä kanssasi... Ei mitat, paino / pituus tee erityisen miehekkääksi ketään. Pitkä lihaskimppu voi olla sisältä pelokas pikku hiirulainen ja päinvastoin.

Kyllä ne on teot jotka puhuvat puolestaan. Siinä ei tarvita mittanauhoja eikä vaakaa. Teot tekevät miehen.

Aika kurjasti sanottu tuo "kukkakepit kyykkyyn". Minkäs kukaan omalle pituudelle tai painolle voi? No ehkä painolle jotain sentään, mutta miten voit suhtautua lyhyempiin miehiin noin nurjasti sillä eiväthän he pituudelleen mitään voi. Niinkuin et voi sinäkään omallesi. Ja sitä tuskin kaikki pitävät täydellisenä.

Laajenna vähän perspektiiviäsi. Kirjoitus oli mauton ja helkkarin loukkaava.

• lyhyistä pitävä nainen

Ap viesti oli varmaan olevinaan hauska, mutta eipä se minuakaan naurattanut. Itse kukin voisi joskus miettiä mitä jos heidän arvoaan vähätellään jonkun ulkoisen ominaisuuden perusteella -ehkä vielä sellaisen jolle ei voi mitään. Sellainen on vitsinäkin mautonta ja typerää.

• Hossi37

Alle sata kiloiset punnitaan neuvolassa eikä heillä ole mielipiteitä ;)

• SotaPotari

Onko unelmiesi mies Jay Cutler? Käy muuten terveyden päälle ja massakin kärsii jos on kisadieetti päällä ympäri vuoden, kai bodarimiehelläsi on massakausiakin välillä?

• adrianleewerkuhn

Allekirjoittaneen pitkään ja huolella punnittu, ehdottoman objektiivinen mielipide: Yli 83.4 kg miehet ovat läskejä, alle 83.4 kg miehet taas jokaisessa, heiveröisessäkin tuulenpuuskassa huojuvia, tahdottomia pelarguuniakeppejä. Yli 188 cm miehet ovat ylipitkiä, omiin ylisuuriin monoihinsa kompuroivia hongankolistajia, alle 188 cm miehet taas vajaamittaisia ja -älyisiä kääpiöpuudeleita.

ps. Optimaalinen ruumiinrakenne (188/83.4) korreloi positiivisesti veitsenterävän älyn, emotionaalisen eheyden ja kyltymättömän libidon kanssa.

Muutoin olen sitä mieltä, että jokainen ihminen(ihan tavallinen ja vähäpätöinenkin) on pienen karaokepätkän arvoinen...

• Wastaaja

..tulisi varmaan oikein hyvin toimeen mun erään exäni kanssa.;D

Tällä oli nimittäin melko lailla samanlainen käsitys miehelle ideaalisesta pituus/ painosuhteesta. Heitto ainoastaan kilon ja neljänsadan gramman luokkaa.;D

• adrianleewerkuhn
        Wastaaja kirjoitti:

..tulisi varmaan oikein hyvin toimeen mun erään exäni kanssa.;D

Tällä oli nimittäin melko lailla samanlainen käsitys miehelle ideaalisesta pituus/ painosuhteesta. Heitto ainoastaan kilon ja neljänsadan gramman luokkaa.;D

Sinulla on mielestäni erinomainen maku miehen fyysisten ominaisuuksien suhteen..:D..Kiloa ja neljääsataa grammaa tietty lukuunottamatta.

• .....................

Et kyllä voi sitten millään olla alkuperäinen adrian! Alkuperäinen adrian on korkeintaan 178 cm pitkä!

• ent.mies..

nanna vei multa miehuuden,, kyll nanna tietää!

yyääääähää

174/80kg

• KääpiötRulettaa

Nanna vei multakin miehuuden, huppelissa.
        130/56

Mixet sä soita?

• Minulle ei ole mitään pakottavaa tarvetta vastata sinun unelmamiehen vaatimuksia.

Sanaan mies yhdistyy mielessäni jotenkin aikuisuus, eikä minulla ole mitään tarvetta "kasvaa" oikeasti aikuiseksi. Sopiva lapsemielisyys keventää elon sietämätöntä raskautta....

Satakiloinen kehonrakentaja Richartti....tarkoittaisi tässä tapauksessa hormoonikuuria ja 5-6 päiväistä treeniohjelmaa, ei kiitos.

• mut ei miehen mittana pidetä mitään tuollaista.

Mies punnitaan sanoista ja teoistaan.

Ja halutuimpien miesten listalla, josta kuulema löytyy Esim. Donald Trump ja Tom Cruise, ei ton kokosia kavereita juuri ole.

• Serpico

Kukkakepiksi minusta ei ole, sillä en ole pitkä. Painoa on reilusti alle 100kg mutta penkiltä nousee kyllä yli sata. Vaihtoehtoisesti nousee myös seinälle yli 100kg painava mies, sillä maasta nousee vielä enemmän. Tämä tietysti vain teoreettisesti, käytännössä lentäisin itse seuraavaksi ikkunalasin läpi.

Olen varmaankin nainen, joten mennäänkö yhessä naistensaunaan:)

• ihminen...

Et tiedä miehistä mitään jos noin ajattelet. Panoseuraa varmasti voitkin valita, mutta pysyvään suhteeseen kukaan Mies ei sinua huolisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      51
      5932
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      51
      5404
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3768
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3715
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      101
      3552
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3156
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2904
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59