Onko kenelläkään tietoa kaupoista, joista saa varmuudella standard/original 256 MB tai 512 MB xD-kortteja. Monien kauppojen listoilla on kyllä ko. kortteja, mutta toimittavat sitten kuitenkin uudempia kortteja (Type-M tai Type-H). Toisaalta joidenkin valmistajien tai tuotemerkkien tiedoissa ei kortin tyyppiä mainita ollenkaan.
Esimerkiksi Olympus C-60Z:aan eivät uudemmat M- ja H-kortit käy. Olympuksen tuki asiassa on mitätöntä. Ovatpahan vain itse lopettaneet toimitukset.
Standard xD-kortteja?
2
638
Vastaukset
- kortti on standardi
Ainakin jos Transcendin sivuja on uskominen. Type M-kortit on ainakin varmuudella uudempiin kameroihin. Ja Transcendin sivuilta myös löysin tiedon että sun kamerasi ON yhteensopiva tuon H-tyypin kortin kanssa, katso vaikka:
http://www.transcend.nl/Support/FAQ/index.asp?axn=Detail&LangNo=0&FAQNo=404Onpa mielenkiintoinen lista. Olen kysellyt useammasta saksalaisesta kaupasta, joista jokainen on toistaiseksi ilmoittanut, ettei standard-kortteja enää saa. Toisaalta H-tyyppi ja standard on useissa lähteissä eroteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521
