Mitä

ihmettä

Täällä näkyy jokunen ST:n omistajakin käyvän, eli kysymys heille, Minulla on juuri 30tkm ajettu ST, 20tkm huollon jälkeen auto alkoi kuluttamaan öljyä n.2-5dl 1000km, mikä on aika paljon jos ajattelee, että edellinen autoni Focus ei tarvinnut lisätä lainkaan öljyä 10tkm vaihtovälin aikana. Ennen huoltoa ei Fiestaankaan öljyä tarvinut kertaakaan lisäillä.
Onko muilla vastaavia havaintoja?

5

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matikainen65

Nyt ihmetyttää...

Ensiksi: Missä Focusessa on 10000 km huoltoväli?

Toiseksi: Ei sitten tullut mieleen viedä Fiestaa korjattavaksi, jos vaihtovälillä kuluu 4-10 litraa öljyä...

• ihmettä

Eihän huoltoväli olekkaan mutta jokatapauksessa vaihdoin öljyt Focukseen joka 10tkm välein,
      olen ollut yhteydessä myyjäliikkeeseen jossa todettiin että katsotaan vikaa seuraavassa huollossa. Vaihdoin juuri öljyt ja suodattimen ,öljy oli mustaa kuin vanhassa dieselissä jo 10 tuhannen ajon jälkeen.

• Pröööt

Vinkuuko ohjaustehostin reippaamman kiihdytyksen jälkeen? Entä jyriseekö voimansiirto?

• vie

mullakin. Tällä hetkellä reilu 6tkm takana ja 5tkm kohdalla tarkistin ja oli tikun alareunassa. Lisäsin 0,5l. Täytyy tarkkailla asiaa.

• ihmettä

Taas uusi (tuon öljynkulutuksen lisäksi) ja jopa vaaralliseksikin luonnehtittava vika, auto seisoi pari päivää käyttämättömä, kun lähdin liikkeelle kaikki näytti toimivan ok. Sitten iski paniikki kun tulin risteykseen ei jarrupoljin inahtanutkaan, aivan kuin olisi lattiaa polkenut, käsijarrulla sain auton viimetingassa pysäytettyä ennen ojanpenkaa, olis mennyt lunastuskuntoon jos sinne olis tippunut.On vissiin muissakin uudehkossa Fordeissa ollut samaa jarruongelmaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe