Puhalsin muka yli 0.5...

jermuus

eilen tuli huitastua n. 1.5 kaljaa, eli 0.33tölkki kyseessä. ~n. 15-30min siitä kun poliisit kas kummaa puhalluttivat ratista. Ei voinut sitten huonommin sattua edes... painoakin kun löytyy sen 85kg ja puhalsin "muka" 0.58 lukemat, mutta mulle ei näytetty lukemaa mittarissa. Sanottiin vain, että aivan liikaa näyttää ja koko aika lukema nousee. Olin juuri kuskiksi lähdössä ja autossa oli 4 tyyppiä jotka tuonkin voisivat todistaa. Ja heitä ei puhalletutettu joten ovat päteviä todistajia :)

Ja tarkoitus ei ollut juoda sen enempää, vaan ruokajuomana juuri ennen lähtöä pistin menemään. Ei kyllä tule toistumaan perhana vie...

Mutta kun puhalsin 0.58 "muka" edelleen, niin eikait verikokeissa sentään voi näyttää samaa lukemaa tai edes lähelle. Jos juomat ovat edes kerinneet vereen mennä. Ja jos puhallin otti jo niin paljon lukemaa, kun vasta olin juonut ?

Mutta mitä voi sanoa siitä, ettei puhalluslukemaa näytetty ? Eli voiko hakea korvauksia tai saako jos verikoe näyttää alle 0.5, kun kortti kuitenkin on poissa 2-3vk mitä verikokeessa menee...

Ja tosiaan 1.5 x 0.33 kaljaa join vain... hassua jos olisin 15 kaljan jälkeen jo lähemmös 6 promillessa, tuskin pääsee koskaan edes puoleen tuosta :)

73

9955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei viety

      tarkkuusalkometriin?

      • jermuus

        sen verran köyhä kaupunki :) tai sitten tiesivät että kuitenkaan ei näytä tarvittavaa määrää ja tahalleen veivät verikokeeseen ja ottivat kortin pois...


    • niku

      voi näyttää liikaa jos on juuri juonut. Jos kertomasi määrät, joita itse tulee usein arvioitua alakanttiin, pitävät paikkaansa, niin ei pitäisi verikokeissa mennä yli 0.5 promillen. Korvaukset ym. voi unohtaa kävi miten kävi.

      • kerro totuus........

        Juotuasi alkoholia ns. suualkoholi haihtuu limakalvoilta takuuvarmasti 15 minuutissa. Lopputulos puhalluksessa on siis oikea ja näyttää sen hetkisen promillemäärän. Ettei ollut kuiteskin pohjia?


      • jermuus
        kerro totuus........ kirjoitti:

        Juotuasi alkoholia ns. suualkoholi haihtuu limakalvoilta takuuvarmasti 15 minuutissa. Lopputulos puhalluksessa on siis oikea ja näyttää sen hetkisen promillemäärän. Ettei ollut kuiteskin pohjia?

        no kerrotaan nyt sen verran, että otin juuri n 2min ennen puhallusta kaverilta vielä hörpyn... siis tämä oli niin ihmeellinen sattuma, että juuri kytät pysäyttivat. Mutta tosiaan otin hörpyn vielä kun meinasi suolainen ruoka janottaa, eikä muuta juomaa oikein kavereilla ollut. Ja sanotaan vielä, että ei tarkoitus ole ollut juoda ja kännissä ajella. Turhaakait täällä kyselisin ja valittelisin jos tietäisin, että omaa tyhmyyttäni juon ratissa. Mutta tosiaan suuri sattuma kun puhalluttamaan tulivat.

        Eli suussa varmasti oli kovasti vielä alkoholi hönkäystä... tai miten sen nyt sanoo. Eikö vasta tupakoinutkin puhalluta lukemia vaikka mitään ole juonutkaan ?


      • selitit
        jermuus kirjoitti:

        no kerrotaan nyt sen verran, että otin juuri n 2min ennen puhallusta kaverilta vielä hörpyn... siis tämä oli niin ihmeellinen sattuma, että juuri kytät pysäyttivat. Mutta tosiaan otin hörpyn vielä kun meinasi suolainen ruoka janottaa, eikä muuta juomaa oikein kavereilla ollut. Ja sanotaan vielä, että ei tarkoitus ole ollut juoda ja kännissä ajella. Turhaakait täällä kyselisin ja valittelisin jos tietäisin, että omaa tyhmyyttäni juon ratissa. Mutta tosiaan suuri sattuma kun puhalluttamaan tulivat.

        Eli suussa varmasti oli kovasti vielä alkoholi hönkäystä... tai miten sen nyt sanoo. Eikö vasta tupakoinutkin puhalluta lukemia vaikka mitään ole juonutkaan ?

        Ilmeisesti saman kerroit poliiseillekin ja siksi veivät verikokeeseen, kun sen perusteella voidaan laskea, mikä on ollut promillemäärä ajon aikana.
        Puhaltaminen tarkkuusmittariin näyttää vain senhetkisen tilanteen.


      • mistä kaupasta
        jermuus kirjoitti:

        no kerrotaan nyt sen verran, että otin juuri n 2min ennen puhallusta kaverilta vielä hörpyn... siis tämä oli niin ihmeellinen sattuma, että juuri kytät pysäyttivat. Mutta tosiaan otin hörpyn vielä kun meinasi suolainen ruoka janottaa, eikä muuta juomaa oikein kavereilla ollut. Ja sanotaan vielä, että ei tarkoitus ole ollut juoda ja kännissä ajella. Turhaakait täällä kyselisin ja valittelisin jos tietäisin, että omaa tyhmyyttäni juon ratissa. Mutta tosiaan suuri sattuma kun puhalluttamaan tulivat.

        Eli suussa varmasti oli kovasti vielä alkoholi hönkäystä... tai miten sen nyt sanoo. Eikö vasta tupakoinutkin puhalluta lukemia vaikka mitään ole juonutkaan ?

        saa tupakkaa, joka sisältää alkoholia???


      • jermuus
        mistä kaupasta kirjoitti:

        saa tupakkaa, joka sisältää alkoholia???

        ei tietoa, mutta esim. mitkä mynthon pastillit tai vastaavat nostavat tai tuovat puhalluksess promilleja vaikka ei olisi juonut ja kuulema tupakka myös jos vasta polttanut ? näin itse kuullut


      • Andykki
        jermuus kirjoitti:

        ei tietoa, mutta esim. mitkä mynthon pastillit tai vastaavat nostavat tai tuovat puhalluksess promilleja vaikka ei olisi juonut ja kuulema tupakka myös jos vasta polttanut ? näin itse kuullut

        "ei tietoa, mutta esim. mitkä mynthon pastillit tai vastaavat nostavat tai tuovat puhalluksess promilleja vaikka ei olisi juonut ja kuulema tupakka myös jos vasta polttanut ? näin itse kuullut"


        Ite oon kuullu että purukumissa "xylitolissa" eli xylitolpitoisessa on alkoholia pieni määrä. Toisinsanoen en tiedä tarkalleen onko se alkoholia vai mitä mutta nostaa promilleja. Väitän kuitenkin, että ei voi pastillit tai muut purukumit ym. nostaa kun korkeintaan siihen 0.05 promilleen, muutenhan niissä pitäis lukea jotain että liikaa syötynä ei saa ajaa autoa tai voi aiheuttaa juopumustilan josta voi seurata rattijuopumus tai jotain.. Anyway päissäni tätä kirjoitan :D .............. T: Andy


        Kokemuksella kaksi törkeetä rattia takana, tammikuussa kortti takas...!


      • pastillit, tupakat
        jermuus kirjoitti:

        ei tietoa, mutta esim. mitkä mynthon pastillit tai vastaavat nostavat tai tuovat puhalluksess promilleja vaikka ei olisi juonut ja kuulema tupakka myös jos vasta polttanut ? näin itse kuullut

        tai mitkään muutkaan, missä ei ole alkoholia. Jos et usko, mene kokeilemaan.


      • jermuus
        pastillit, tupakat kirjoitti:

        tai mitkään muutkaan, missä ei ole alkoholia. Jos et usko, mene kokeilemaan.

        joskus aikoinaan ja siitä jäänyt mieleen, mutta en muista nyt mikä se tarkalleen oli mikä vaikutti, eikä tämä tapahtunut suomessa. Verikoe oli taasen näyttänyt 0...


      • jermuus = rattijuoppo
        jermuus kirjoitti:

        joskus aikoinaan ja siitä jäänyt mieleen, mutta en muista nyt mikä se tarkalleen oli mikä vaikutti, eikä tämä tapahtunut suomessa. Verikoe oli taasen näyttänyt 0...

        Luepa tuota tekstiäs saatanan rattijuoppo ja mieti mitä tuo kertoo jumittavasta juopon ajatusmaailmasta?

        Vittu mitä stooria. Ihan sama kun joku murhamies alkaisi tilittään,että niin kun kerran oli lehdessä juttu mutta en tarkalleen muista mikä vaikutti eikä kyl suomessa tapahtunu mutta en mä sen perusteella oo syyllinen.

        Rattijuoppo olet ja sellaisena pysyt.


      • jermuus
        jermuus = rattijuoppo kirjoitti:

        Luepa tuota tekstiäs saatanan rattijuoppo ja mieti mitä tuo kertoo jumittavasta juopon ajatusmaailmasta?

        Vittu mitä stooria. Ihan sama kun joku murhamies alkaisi tilittään,että niin kun kerran oli lehdessä juttu mutta en tarkalleen muista mikä vaikutti eikä kyl suomessa tapahtunu mutta en mä sen perusteella oo syyllinen.

        Rattijuoppo olet ja sellaisena pysyt.

        kiintoisaa, en sanonut että en olisi syyllinen ? Ja mitä ihmettä sinä selität jostain lehtijutusta ja murhaajasta ?

        Siis se lehti juttu ei liittynyt mitenkään minuun, kysyin vain kun näin on käynyt, että jotain myntholin tapaista syötyään puhaltaa alkometriin lukemia. Mutta näyttää kaikilta muilta menneen ohi. Eikä tuo sinun tekstikään kovin täysjärkisen kirjoittamalta näytä...


      • jermuus = rattijuoppo
        jermuus kirjoitti:

        kiintoisaa, en sanonut että en olisi syyllinen ? Ja mitä ihmettä sinä selität jostain lehtijutusta ja murhaajasta ?

        Siis se lehti juttu ei liittynyt mitenkään minuun, kysyin vain kun näin on käynyt, että jotain myntholin tapaista syötyään puhaltaa alkometriin lukemia. Mutta näyttää kaikilta muilta menneen ohi. Eikä tuo sinun tekstikään kovin täysjärkisen kirjoittamalta näytä...

        Niin eikai tekstini näytä järkevältä kun se on kirjoitettu samalla tavalla kuin sinun sössötyksesi.

        Nyt siis alat selitteleen, että et ole sanonut että et olisi syyllinen...hmmm...kun lukee noita muita viestejä olet uikuttanut olevasi syytön etkä todellakaan ole mitään lakia rikkonut...


      • jermuus
        jermuus = rattijuoppo kirjoitti:

        Niin eikai tekstini näytä järkevältä kun se on kirjoitettu samalla tavalla kuin sinun sössötyksesi.

        Nyt siis alat selitteleen, että et ole sanonut että et olisi syyllinen...hmmm...kun lukee noita muita viestejä olet uikuttanut olevasi syytön etkä todellakaan ole mitään lakia rikkonut...

        olen nauttinut alkoholia sitä ennen, enkö niin aluksi heti kertonutkin ? mutta rattijuoppuden myönnän heti verikokeen jälkeen jos näyttää sitä :)


      • Anonyymi
        jermuus kirjoitti:

        no kerrotaan nyt sen verran, että otin juuri n 2min ennen puhallusta kaverilta vielä hörpyn... siis tämä oli niin ihmeellinen sattuma, että juuri kytät pysäyttivat. Mutta tosiaan otin hörpyn vielä kun meinasi suolainen ruoka janottaa, eikä muuta juomaa oikein kavereilla ollut. Ja sanotaan vielä, että ei tarkoitus ole ollut juoda ja kännissä ajella. Turhaakait täällä kyselisin ja valittelisin jos tietäisin, että omaa tyhmyyttäni juon ratissa. Mutta tosiaan suuri sattuma kun puhalluttamaan tulivat.

        Eli suussa varmasti oli kovasti vielä alkoholi hönkäystä... tai miten sen nyt sanoo. Eikö vasta tupakoinutkin puhalluta lukemia vaikka mitään ole juonutkaan ?

        Rattijuappo vitun vammane


    • Onko pakko vetää kaljaa

      jos meinaa autolla ajaa???

      • jermuus

        eiköhän sitä juo ruokajuomana aika moni. kuten sanoin niin aivan uskomaton sattuma, että sattui kytät pysäyttämään...

        mutta tietäsimpä mitä itse olet tehnyt, kun täällä kerta juttuja katselet. että urpo ja urpo... ja edelleen en ole edes rikosta tehnyt, kun ei ole todisteet tullu :)


      • Mikko123
        jermuus kirjoitti:

        eiköhän sitä juo ruokajuomana aika moni. kuten sanoin niin aivan uskomaton sattuma, että sattui kytät pysäyttämään...

        mutta tietäsimpä mitä itse olet tehnyt, kun täällä kerta juttuja katselet. että urpo ja urpo... ja edelleen en ole edes rikosta tehnyt, kun ei ole todisteet tullu :)

        Ensinäkin, jos ottaa kaljaa, niin silloin ei tosiaankaan ajeta autoa. Ethän sä siihen voi luottaa, ettei poliisi pysäyttäisi sinua juuri sillä kertaa. Älä siis luota tuuriin.

        Väitit, että olen itse joku rosvo, kun tätä palstaa luen. Siinä olet ikävä kyllä väärässä. Päinvastoin, olen itse poliisi ja olen vienyt useasti rattiksia tarkkuusalkometrikokeeseen tai verille. Useasti epäilty kertoo saman syyn mittarin värähtämiseen kuin itse edellä kerroit. Huono tekosyy. Tätä kyseistä palstaa luen sen takia, koska on mukava katsoa minkälaisia neuvoja ihmiset antavat toisilleen ja katsoa onko niissä faktaa vai ei.


      • jermuus
        Mikko123 kirjoitti:

        Ensinäkin, jos ottaa kaljaa, niin silloin ei tosiaankaan ajeta autoa. Ethän sä siihen voi luottaa, ettei poliisi pysäyttäisi sinua juuri sillä kertaa. Älä siis luota tuuriin.

        Väitit, että olen itse joku rosvo, kun tätä palstaa luen. Siinä olet ikävä kyllä väärässä. Päinvastoin, olen itse poliisi ja olen vienyt useasti rattiksia tarkkuusalkometrikokeeseen tai verille. Useasti epäilty kertoo saman syyn mittarin värähtämiseen kuin itse edellä kerroit. Huono tekosyy. Tätä kyseistä palstaa luen sen takia, koska on mukava katsoa minkälaisia neuvoja ihmiset antavat toisilleen ja katsoa onko niissä faktaa vai ei.

        olet poliisi, pitäisi kunnioittaa lakia oli se miten oli, en ole tehnyt mitään mitä laki kieltää, päihtyneenä ei saa ajella. Sen näkee sitten verikokeiden tuloksessa. Laitan kuvan nettiin miten kävi ja saat siinä katsella. Kaikki tutut keltä kyselinkin asiasta niin sanovat että näyttää kuitenkin vain jotain 0.2 verikokeet ja kyllä poliisitkin sen tietävät ja tiedät itsekkin, mutta se vaan nyt on näin että oli pakko se kortti ottaa pois, vaikka tietävät itsekkin tuloksen...

        Jos heillä olisi kenties ollut tarkkuus alkometri, niin eivät sitä tahalleen halunneet käyttää, vaan veivät verikokeeseen ja ottivat kortin pois.

        Kuitenkaan ei poliisit edes pitänyt mitään saarnaa, eivät tainneet edes sanoa että ei alkoholinvaikutuksen alaisena saa ajella...

        Turhaa vaivaahan tästä tuli, elämä on ja opettaa. Mutta poliisina hyvin tiedät kun n. 0.5l siis join juuri 4.5% kaljaa. Painoakin löytyy sen 85kg eikä ekaa kertaa ihan kaljaa juo... että tyhmää edes väitellä, että olisin lakia rikkonut. Mutta mistäpä kytätkään sitä tiesi minkä verran olen juonut vaikka kuinka sanoo.

        Ja mitempäs kun poliisit eivät kertoneet tai näyttäneet lainkaan sitä puhallus lukemaa minulle ja todistajia auto täynnä. Vaikka itse kyllä kurkkasin mittaria ja muuta en nähnyt kuin 0.48... tahalleen varmaan sanoi että 0.58, mutta odottelempa sitä verikokeen tulosta.

        Eniten kiinnostaisi tietää saako tehdä valituskorvauksen jos jää alle 0.5 kun ajo oikeus on otettu pois, vaikka väärää en ole lain perusteella tehnyt...


      • Mikko123
        jermuus kirjoitti:

        olet poliisi, pitäisi kunnioittaa lakia oli se miten oli, en ole tehnyt mitään mitä laki kieltää, päihtyneenä ei saa ajella. Sen näkee sitten verikokeiden tuloksessa. Laitan kuvan nettiin miten kävi ja saat siinä katsella. Kaikki tutut keltä kyselinkin asiasta niin sanovat että näyttää kuitenkin vain jotain 0.2 verikokeet ja kyllä poliisitkin sen tietävät ja tiedät itsekkin, mutta se vaan nyt on näin että oli pakko se kortti ottaa pois, vaikka tietävät itsekkin tuloksen...

        Jos heillä olisi kenties ollut tarkkuus alkometri, niin eivät sitä tahalleen halunneet käyttää, vaan veivät verikokeeseen ja ottivat kortin pois.

        Kuitenkaan ei poliisit edes pitänyt mitään saarnaa, eivät tainneet edes sanoa että ei alkoholinvaikutuksen alaisena saa ajella...

        Turhaa vaivaahan tästä tuli, elämä on ja opettaa. Mutta poliisina hyvin tiedät kun n. 0.5l siis join juuri 4.5% kaljaa. Painoakin löytyy sen 85kg eikä ekaa kertaa ihan kaljaa juo... että tyhmää edes väitellä, että olisin lakia rikkonut. Mutta mistäpä kytätkään sitä tiesi minkä verran olen juonut vaikka kuinka sanoo.

        Ja mitempäs kun poliisit eivät kertoneet tai näyttäneet lainkaan sitä puhallus lukemaa minulle ja todistajia auto täynnä. Vaikka itse kyllä kurkkasin mittaria ja muuta en nähnyt kuin 0.48... tahalleen varmaan sanoi että 0.58, mutta odottelempa sitä verikokeen tulosta.

        Eniten kiinnostaisi tietää saako tehdä valituskorvauksen jos jää alle 0.5 kun ajo oikeus on otettu pois, vaikka väärää en ole lain perusteella tehnyt...

        Tuo seulonta-alkometrin lukema on vain "noin" tulos, eli ei välttämättä mikään tarkka. Mutta, jos sulla oli vain suualkoholia, niin miksei voitu odottaa vaikka 15 min. ja sen jälkeen uusi puhallus. Tässä ajassa alkoholi on jo ehtinyt haihtua suusta. Tälloin mittari olisi näyttänyt nollaa. Yleensä muutenkin, jos mittari antaa tuloksen lähelle sitä 0,5 o/oo rajaa, niin silloin tehdään tarkistuspuhallutus toisella mittarilla.

        Sitä mittarinlukemaa ei aina välttämättä tarvitse näyttää, mutta lukema pitää ilmoittaa aina. Itse kyllä näytän aina, mihin asti lukema nousee, se ei ole mikään ongelma. Mitään korvausvaatimuksia asiasta et voi esittää, koska jouduit verille epäiltynä rattijuopumukseen.


      • esitää
        Mikko123 kirjoitti:

        Tuo seulonta-alkometrin lukema on vain "noin" tulos, eli ei välttämättä mikään tarkka. Mutta, jos sulla oli vain suualkoholia, niin miksei voitu odottaa vaikka 15 min. ja sen jälkeen uusi puhallus. Tässä ajassa alkoholi on jo ehtinyt haihtua suusta. Tälloin mittari olisi näyttänyt nollaa. Yleensä muutenkin, jos mittari antaa tuloksen lähelle sitä 0,5 o/oo rajaa, niin silloin tehdään tarkistuspuhallutus toisella mittarilla.

        Sitä mittarinlukemaa ei aina välttämättä tarvitse näyttää, mutta lukema pitää ilmoittaa aina. Itse kyllä näytän aina, mihin asti lukema nousee, se ei ole mikään ongelma. Mitään korvausvaatimuksia asiasta et voi esittää, koska jouduit verille epäiltynä rattijuopumukseen.

        No, ainahan se voi korvausvaatimuksen esittää, mutta se hylätään, koska oli syytä epäillä.


      • saa!!!
        jermuus kirjoitti:

        olet poliisi, pitäisi kunnioittaa lakia oli se miten oli, en ole tehnyt mitään mitä laki kieltää, päihtyneenä ei saa ajella. Sen näkee sitten verikokeiden tuloksessa. Laitan kuvan nettiin miten kävi ja saat siinä katsella. Kaikki tutut keltä kyselinkin asiasta niin sanovat että näyttää kuitenkin vain jotain 0.2 verikokeet ja kyllä poliisitkin sen tietävät ja tiedät itsekkin, mutta se vaan nyt on näin että oli pakko se kortti ottaa pois, vaikka tietävät itsekkin tuloksen...

        Jos heillä olisi kenties ollut tarkkuus alkometri, niin eivät sitä tahalleen halunneet käyttää, vaan veivät verikokeeseen ja ottivat kortin pois.

        Kuitenkaan ei poliisit edes pitänyt mitään saarnaa, eivät tainneet edes sanoa että ei alkoholinvaikutuksen alaisena saa ajella...

        Turhaa vaivaahan tästä tuli, elämä on ja opettaa. Mutta poliisina hyvin tiedät kun n. 0.5l siis join juuri 4.5% kaljaa. Painoakin löytyy sen 85kg eikä ekaa kertaa ihan kaljaa juo... että tyhmää edes väitellä, että olisin lakia rikkonut. Mutta mistäpä kytätkään sitä tiesi minkä verran olen juonut vaikka kuinka sanoo.

        Ja mitempäs kun poliisit eivät kertoneet tai näyttäneet lainkaan sitä puhallus lukemaa minulle ja todistajia auto täynnä. Vaikka itse kyllä kurkkasin mittaria ja muuta en nähnyt kuin 0.48... tahalleen varmaan sanoi että 0.58, mutta odottelempa sitä verikokeen tulosta.

        Eniten kiinnostaisi tietää saako tehdä valituskorvauksen jos jää alle 0.5 kun ajo oikeus on otettu pois, vaikka väärää en ole lain perusteella tehnyt...

        Sinua on syytä epäillä rattijuopumuksesta, koska seulonta-alkometri näytti 0.58o/oo.


    • yxn

      Eiköhän se verikoe näytä, miten paljon tuli nautittua.

    • taitaapi

      olla vähän korjaamisen varaa. Silloin kun on tarkoitus lähteä autoilemaan, ei alkoholia juoda YHTÄÄN, ei edes ruokajuomana. Linjan ON OLTAVA "jos otat, et aja; jos ajat et ota". Muunlainen ajattelu on kestämätöntä liikenneturvallisuuden kannalta.

      • valitusta

        juo kaljaa, lähtee ajelemaan, jää kiinni. Ja vielä väittää, että kun on juonut aiemminkin, niin tollanen "pikku määrä" ei aiheuta känniä. Ja otti huikan vielä ajaessaankin, kun janotti. Voivoi... mitä ininää... ajokortti pois tollasilta loppuiäksi! Ja auto valtiolle.


      • jermuus
        valitusta kirjoitti:

        juo kaljaa, lähtee ajelemaan, jää kiinni. Ja vielä väittää, että kun on juonut aiemminkin, niin tollanen "pikku määrä" ei aiheuta känniä. Ja otti huikan vielä ajaessaankin, kun janotti. Voivoi... mitä ininää... ajokortti pois tollasilta loppuiäksi! Ja auto valtiolle.

        lakia en ole rikkonut ja sillä selvä. Suomessa on ehkä paljon muuta vakavempaa rikosta kuin jos ajelen 0.2promillessa autolla. Hirveää kitinää vaikka edes rikesakon arvoista ole tehnyt. Mitenhän te vikisette kun pedofiilit pyörii tyttärienne luona. Kannattaisi miettiä vain mikä oikeasti on rikollista ja mikä ei. Ja ainut mitä tässä olen hakenut, että saako ajoajan menetyksestä korvausta, vastaus tuli että ei.

        Mutta märiskää te nyt siellä, vaikka itse nyt taitaakiin olla pepsipoikia vielä. Miten monet käy kapakassa aina yhdellä tai parillakin ja lähtevät siitä autolla kotia ? Lopettakaa valitus ja menkää sinne kyyläämään ja soittamaan kytille jos se teidän mielestänne maailmaa parantaa.

        Maa nimeltä Espania, jossa ei paljon puhalluteta ja siellä ajellaan pitkälti vaikka päälle promillen humalassa, tai kuka sattuu baarin jälkeen olemaan eniten selvin. Kauhistelkaapa sitä sitten. Kuolette varmaan jo järkytyksestä :)


      • jermuus

        tuskimpa kaveri piirisäsi kaikki ovat niin, etteivät koskaan olisi pienessä promillessa esim. seuraavana päivänä ajaneet. Toki jos on taas asuu suuressa kaupungissa eikä edes korttia siihen ole ymmärtää, ettei tämmöisiä kavereita löydy. Se on vain hyvä aina tulla tänne pätemään miten täydellinen itse on, tuntisimpa paremmin niin voisi alkaa itsekkin arvostelemaan.

        Mutta nämäkin foorumit on mitä on, kysyy jotakin "miten paskan saa housuista parhaiten lähtemään, pesuohjeita?" tullaan heti viisastelemaan "mitä paskoit housuun" jne...

        Mutta jos tosiaan heikentää 1 kalja niin paljon liikenne turvallisuutta, niin tuntuu oudolta että et itse olisi ajanut väsyneenä koskaan autolla, se on jo aikalailla sama asia ja väsyneenäkään ei saa ajella ! Mutta kuinka moni silti näin tekee... 100% ?


      • puhua kenenkään
        jermuus kirjoitti:

        tuskimpa kaveri piirisäsi kaikki ovat niin, etteivät koskaan olisi pienessä promillessa esim. seuraavana päivänä ajaneet. Toki jos on taas asuu suuressa kaupungissa eikä edes korttia siihen ole ymmärtää, ettei tämmöisiä kavereita löydy. Se on vain hyvä aina tulla tänne pätemään miten täydellinen itse on, tuntisimpa paremmin niin voisi alkaa itsekkin arvostelemaan.

        Mutta nämäkin foorumit on mitä on, kysyy jotakin "miten paskan saa housuista parhaiten lähtemään, pesuohjeita?" tullaan heti viisastelemaan "mitä paskoit housuun" jne...

        Mutta jos tosiaan heikentää 1 kalja niin paljon liikenne turvallisuutta, niin tuntuu oudolta että et itse olisi ajanut väsyneenä koskaan autolla, se on jo aikalailla sama asia ja väsyneenäkään ei saa ajella ! Mutta kuinka moni silti näin tekee... 100% ?

        muun kuin itseni puolesta. Enkä ole absolutisti, ryyppään siinä missä kuka tahansa muukin. Mutta periaatteen vuoksi olen ottanut sen linjan, että jos olen autolla liikkeellä, en ota edes tervetuliaismaljaa/yhtä drinksua. Samoin edellisillan ryyppäämisen suhteen piden hyyyyyvin pitkän varoajan. Kantani perustuu siihen, että alkoholihan ei ole millään lailla tarpeellinen elintarvike. En usko, että kenenkään ateria jää ravitsemusopillisesti niin heikoksi, että sitä pitää sitten ruokajuomaoluella paikkailla. Sinullakin on varmaan omat periaatteesi omassa elämässäsi. Minun on tämä. Olen sitä mieltä, että olen hyvin hyvin vajavainen ihminen, ihmisenä :-)


      • ykkönen,.
        jermuus kirjoitti:

        tuskimpa kaveri piirisäsi kaikki ovat niin, etteivät koskaan olisi pienessä promillessa esim. seuraavana päivänä ajaneet. Toki jos on taas asuu suuressa kaupungissa eikä edes korttia siihen ole ymmärtää, ettei tämmöisiä kavereita löydy. Se on vain hyvä aina tulla tänne pätemään miten täydellinen itse on, tuntisimpa paremmin niin voisi alkaa itsekkin arvostelemaan.

        Mutta nämäkin foorumit on mitä on, kysyy jotakin "miten paskan saa housuista parhaiten lähtemään, pesuohjeita?" tullaan heti viisastelemaan "mitä paskoit housuun" jne...

        Mutta jos tosiaan heikentää 1 kalja niin paljon liikenne turvallisuutta, niin tuntuu oudolta että et itse olisi ajanut väsyneenä koskaan autolla, se on jo aikalailla sama asia ja väsyneenäkään ei saa ajella ! Mutta kuinka moni silti näin tekee... 100% ?

        Jos joku näillä palstoilla on inissyt ja valittanut, niin se on jermuus.
        Suomessa jää joka vuosi 25.000 - 27.000 rattijuoppoa poliisin haaviin. Varmaan usemman, kuin yhden kohdalla on sama tilanne, kuin jermuuksella. Eli otetaan verikoe ja suoritetaan sen perusteella laskutoimenpide, jolloin nähdään mikä oli promillemäärä ajon aikana. Kortti on tietysti koko ajan poliisin hallussa.
        Yksikään toinen ei ole sortunut näin inisemään ja valittamaan.


      • jermuus
        ykkönen,. kirjoitti:

        Jos joku näillä palstoilla on inissyt ja valittanut, niin se on jermuus.
        Suomessa jää joka vuosi 25.000 - 27.000 rattijuoppoa poliisin haaviin. Varmaan usemman, kuin yhden kohdalla on sama tilanne, kuin jermuuksella. Eli otetaan verikoe ja suoritetaan sen perusteella laskutoimenpide, jolloin nähdään mikä oli promillemäärä ajon aikana. Kortti on tietysti koko ajan poliisin hallussa.
        Yksikään toinen ei ole sortunut näin inisemään ja valittamaan.

        saan korttini takaisin parinviikon sisään ja sillä sipuli, mutta se mitä alunperin kysyin, niin siihen tuli taas vain valitusta ym. eikä vastauksia mitä hajin. Perusta oma topic sille, että jermuus on valittaja, oletteko samaa mieltä. Mutta se ei kuulu sitten enään tälle osastolle. What ever, opimpahan sen että en juo hetkeen ennen liikenteeseen lähtöä, tympäsee jo parisen viikkoa aika paljon, viitsi edes ajatella jos oisikin 3kk-->


      • jermuus
        jermuus kirjoitti:

        saan korttini takaisin parinviikon sisään ja sillä sipuli, mutta se mitä alunperin kysyin, niin siihen tuli taas vain valitusta ym. eikä vastauksia mitä hajin. Perusta oma topic sille, että jermuus on valittaja, oletteko samaa mieltä. Mutta se ei kuulu sitten enään tälle osastolle. What ever, opimpahan sen että en juo hetkeen ennen liikenteeseen lähtöä, tympäsee jo parisen viikkoa aika paljon, viitsi edes ajatella jos oisikin 3kk-->

        Koko juttuni oli alunperinkin kusetusta.
        Pöö.


      • marski karski
        valitusta kirjoitti:

        juo kaljaa, lähtee ajelemaan, jää kiinni. Ja vielä väittää, että kun on juonut aiemminkin, niin tollanen "pikku määrä" ei aiheuta känniä. Ja otti huikan vielä ajaessaankin, kun janotti. Voivoi... mitä ininää... ajokortti pois tollasilta loppuiäksi! Ja auto valtiolle.

        eiku munat pois ja jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi moiset rikolliset.
        Sitten pariksi vuodeksi linnaan miettimään tekosiaan.
        Pitää oppia elämään lain kirjaimen mukaan.


      • Kassu39
        jermuus kirjoitti:

        lakia en ole rikkonut ja sillä selvä. Suomessa on ehkä paljon muuta vakavempaa rikosta kuin jos ajelen 0.2promillessa autolla. Hirveää kitinää vaikka edes rikesakon arvoista ole tehnyt. Mitenhän te vikisette kun pedofiilit pyörii tyttärienne luona. Kannattaisi miettiä vain mikä oikeasti on rikollista ja mikä ei. Ja ainut mitä tässä olen hakenut, että saako ajoajan menetyksestä korvausta, vastaus tuli että ei.

        Mutta märiskää te nyt siellä, vaikka itse nyt taitaakiin olla pepsipoikia vielä. Miten monet käy kapakassa aina yhdellä tai parillakin ja lähtevät siitä autolla kotia ? Lopettakaa valitus ja menkää sinne kyyläämään ja soittamaan kytille jos se teidän mielestänne maailmaa parantaa.

        Maa nimeltä Espania, jossa ei paljon puhalluteta ja siellä ajellaan pitkälti vaikka päälle promillen humalassa, tai kuka sattuu baarin jälkeen olemaan eniten selvin. Kauhistelkaapa sitä sitten. Kuolette varmaan jo järkytyksestä :)

        korjaantuu verikokeen tuloksessa.
        Sulla oli vaan huono tuuri.


      • drhjmd
        jermuus kirjoitti:

        Koko juttuni oli alunperinkin kusetusta.
        Pöö.

        Ihme jeesustelijoita täällä.


      • espanjaan
        jermuus kirjoitti:

        lakia en ole rikkonut ja sillä selvä. Suomessa on ehkä paljon muuta vakavempaa rikosta kuin jos ajelen 0.2promillessa autolla. Hirveää kitinää vaikka edes rikesakon arvoista ole tehnyt. Mitenhän te vikisette kun pedofiilit pyörii tyttärienne luona. Kannattaisi miettiä vain mikä oikeasti on rikollista ja mikä ei. Ja ainut mitä tässä olen hakenut, että saako ajoajan menetyksestä korvausta, vastaus tuli että ei.

        Mutta märiskää te nyt siellä, vaikka itse nyt taitaakiin olla pepsipoikia vielä. Miten monet käy kapakassa aina yhdellä tai parillakin ja lähtevät siitä autolla kotia ? Lopettakaa valitus ja menkää sinne kyyläämään ja soittamaan kytille jos se teidän mielestänne maailmaa parantaa.

        Maa nimeltä Espania, jossa ei paljon puhalluteta ja siellä ajellaan pitkälti vaikka päälle promillen humalassa, tai kuka sattuu baarin jälkeen olemaan eniten selvin. Kauhistelkaapa sitä sitten. Kuolette varmaan jo järkytyksestä :)

        ajeleen, ai niin...ethän voi ku sulla ei oo korttia enäää.......jees, ihan oikein sulle että jäit kiinni.Vittu yksiki rattijuoppo on liikaa.


      • jermuus
        espanjaan kirjoitti:

        ajeleen, ai niin...ethän voi ku sulla ei oo korttia enäää.......jees, ihan oikein sulle että jäit kiinni.Vittu yksiki rattijuoppo on liikaa.

        rattiojuoppo...


      • jermuus
        marski karski kirjoitti:

        eiku munat pois ja jalkapuuhun kirkonmenojen ajaksi moiset rikolliset.
        Sitten pariksi vuodeksi linnaan miettimään tekosiaan.
        Pitää oppia elämään lain kirjaimen mukaan.

        en ole vielä rikkonut lakia... ei näitä jaksa selittää enään kun jokainen on varmasti jotakin rikollista tehnyt mutta ei ole jäänyt vain kiinni. Mutta näyttää olevan näin hyviä kansalaisia täällä täynnä, ettei rikoksia pienintäkään näpistystä tehnyt ! Onnea teille että hyvällä omatunnolla voitte mulle aukoa :) heh...


      • jermuus = rattijuoppo
        jermuus kirjoitti:

        rattiojuoppo...

        et ole rattiojuoppo vaan ihan aito rattijuoppo.


      • jermuus
        jermuus = rattijuoppo kirjoitti:

        et ole rattiojuoppo vaan ihan aito rattijuoppo.

        aito rattijuoppo :) näyttääpä jotaki tosissaan kyrsivän juttu, nooh... siellä kyllä liikenteessä pyörii oikeasti paljon yli promillen kuskeja, mutta meneppäs nyt vain kiltisti kyttäämään baarien eteen, ettei vain kukaan sieltä tullut satu auton rattiin menemään, paranna sitä maailmaan niin, äläkä vingu nyt täällä lisää, jätä se mulle...


      • ja juopot...
        jermuus = rattijuoppo kirjoitti:

        et ole rattiojuoppo vaan ihan aito rattijuoppo.

        Monessa kunnon valtiossa on rajana 0,8. Mikä olisi oikea!


    • jermuus = doku

      Vittuako varten menit ajeleen kännissä. Rattijuopot joutais viedä navetan taakse ja polkea tunkioon.

      • jermuus

        en ole rattijuoppo ennenkuin verikoe tulee, että joo. jos ei muuta sanottavaa ole nii eipä sitten, toivottavasti joku oikea rattijuoppo ajais päällesi, muuta tässä jaksa enään toivoakkaan.


      • niinku
        jermuus kirjoitti:

        en ole rattijuoppo ennenkuin verikoe tulee, että joo. jos ei muuta sanottavaa ole nii eipä sitten, toivottavasti joku oikea rattijuoppo ajais päällesi, muuta tässä jaksa enään toivoakkaan.

        monet muutkin sinunkaltaisesi pitäisi viedä teho-osastolle katsomaan rattijuopon uhria sinne letkujen ja piipittävien koneiden ääreen.Kattomaan sitä, kun elämä lipuu ohi jonkun kaltaisesi takia.Ja nähdä se omaisten hätä ja tuska, kun uhri ei siitä kenties selviäkään.Luulisi sen kolauttavan, mutta ei kaikkia.En ole hoitaja sairaalasta vaan äiti, jonka lapsi vammautui pahasti rattijuopon uhrina ja elämä meni uusiksi.Että älä sinä siellä puolustele tai hae teollesi mitään myötätuntoa äläkä ainakaan ääneen toivo kenenkään kohtaloksi samaa.oikein, että sinut puhallutettiin ja toivottavasti saat rangaistuksen, vaikka ne ei suuria olekaan tässä maassa.Ja ota edes opiksi!!!


      • jermuus
        niinku kirjoitti:

        monet muutkin sinunkaltaisesi pitäisi viedä teho-osastolle katsomaan rattijuopon uhria sinne letkujen ja piipittävien koneiden ääreen.Kattomaan sitä, kun elämä lipuu ohi jonkun kaltaisesi takia.Ja nähdä se omaisten hätä ja tuska, kun uhri ei siitä kenties selviäkään.Luulisi sen kolauttavan, mutta ei kaikkia.En ole hoitaja sairaalasta vaan äiti, jonka lapsi vammautui pahasti rattijuopon uhrina ja elämä meni uusiksi.Että älä sinä siellä puolustele tai hae teollesi mitään myötätuntoa äläkä ainakaan ääneen toivo kenenkään kohtaloksi samaa.oikein, että sinut puhallutettiin ja toivottavasti saat rangaistuksen, vaikka ne ei suuria olekaan tässä maassa.Ja ota edes opiksi!!!

        edelleen en ole rattijuoppo... kuten sanoin että en juo ennen ajamista, vaikka se nyt ei edes nousisi yli 0.5... koittakaahan nyt tajuta itsekkin. Ei ole vielä tuomittu joten vois pitää soukempaa ääntä...


      • *******
        jermuus kirjoitti:

        edelleen en ole rattijuoppo... kuten sanoin että en juo ennen ajamista, vaikka se nyt ei edes nousisi yli 0.5... koittakaahan nyt tajuta itsekkin. Ei ole vielä tuomittu joten vois pitää soukempaa ääntä...

        ihan sama,rattijuoppo sä silti oot, tajua!!!!


      • jermuus
        ******* kirjoitti:

        ihan sama,rattijuoppo sä silti oot, tajua!!!!

        hei sä, just sä hei nii jo sä tajuux !!!!!! nii onx siistii olla rattijuoppo !!!! Jep jep... ei tarvis vaihella sitä nimimerkkiäkään koko aika.


      • kalja kuski
        niinku kirjoitti:

        monet muutkin sinunkaltaisesi pitäisi viedä teho-osastolle katsomaan rattijuopon uhria sinne letkujen ja piipittävien koneiden ääreen.Kattomaan sitä, kun elämä lipuu ohi jonkun kaltaisesi takia.Ja nähdä se omaisten hätä ja tuska, kun uhri ei siitä kenties selviäkään.Luulisi sen kolauttavan, mutta ei kaikkia.En ole hoitaja sairaalasta vaan äiti, jonka lapsi vammautui pahasti rattijuopon uhrina ja elämä meni uusiksi.Että älä sinä siellä puolustele tai hae teollesi mitään myötätuntoa äläkä ainakaan ääneen toivo kenenkään kohtaloksi samaa.oikein, että sinut puhallutettiin ja toivottavasti saat rangaistuksen, vaikka ne ei suuria olekaan tässä maassa.Ja ota edes opiksi!!!

        Ota se vammanen pentus ja suksi helvettii täältä kitisemästä.


      • olis
        kalja kuski kirjoitti:

        Ota se vammanen pentus ja suksi helvettii täältä kitisemästä.

        paljon parempi ilman sinua!


      • Myös...
        olis kirjoitti:

        paljon parempi ilman sinua!

        Sinua !


    • 0% aina puhaltanut

      kun sut vietiin verikokeeseen niin mitä se näytti? se on ratkaisevaa..alkometrin lukemalla ei ketään tuomita.

      • jermuus

        menee siis pari viikkoa tuloksien saamisessa. Ja huomasin poliiseistakin, että eipä nuo edes saarnaa pitäny kun tajusivat, kuin toiset tajuaa... että jää pitkästi alle 0.5, mutta pistivät verikokeisiin tahalleen että oppis olemaan juomatta edes sitä yhtä...


      • jermuus
        jermuus kirjoitti:

        menee siis pari viikkoa tuloksien saamisessa. Ja huomasin poliiseistakin, että eipä nuo edes saarnaa pitäny kun tajusivat, kuin toiset tajuaa... että jää pitkästi alle 0.5, mutta pistivät verikokeisiin tahalleen että oppis olemaan juomatta edes sitä yhtä...

        Lukema oli 0,25 l/mg... Kärysin siis ratista. Anteeksi kaikille, kun olen tällainen idiootti. Onneksi en sentään ajanut kenenkään viattoman päälle. Odotettavissa on noin 50 kpl päiväsakkoa ja ajokieltoa puoli vuotta. No ei voi mitään, tehty mikä tehty :(


      • jermuus
        jermuus kirjoitti:

        Lukema oli 0,25 l/mg... Kärysin siis ratista. Anteeksi kaikille, kun olen tällainen idiootti. Onneksi en sentään ajanut kenenkään viattoman päälle. Odotettavissa on noin 50 kpl päiväsakkoa ja ajokieltoa puoli vuotta. No ei voi mitään, tehty mikä tehty :(

        Olipas taas hauskaa jollain :)


    • olitko aivan pleksit?

      Tarkkuusalkometrin käyttö
      Jos poliisin alkometrillä suorittama puhalluskoe osoittaa, että kuljettajaa on syytä epäillä rattijuopumuksesta, hänet toimitetaan yleensä poliisilaitokselle tarkkuusalkometrillä tehtävään rattijuopumustutkintaan.

      Poliisilaitoksella henkilö puhaltaa tarkkuusalkometriin, joka tulostaa välittömästi mittauspöytäkirjan. Jos litrassa uloshengitysilmaa on vähintään 0,22 mg alkoholia, poliisi kirjoittaa tapauksesta rikosilmoituksen. Rikosilmoituksen perusteella suoritetaan esitutkinta. Henkilöä kuulustellaan ja tapauksesta laadittu esitutkintapöytäkirja toimitetaan syyttäjälle.

      Rattijuopumukseen syyllistyneeltä voidaan ottaa edelleen myös verikoe terveyskeskuksessa. Verikoe otetaan, jos kuljettaja on niin humalassa tai fyysisesti vammautunut, ettei hän pysty puhaltamaan. Mikäli kuljettajassa on viitteitä huumaavien aineiden käytöstä, otetaan aina virtsa- ja verinäyte.

      Poliisin tiloissa olevat tarkkuusalkometrit ovat yhteydessä poliisin tietojärjestelmään ja Kansanterveyslaitokseen, joka vastaa mittaustulosten laadunseurannasta. Sisäasiainministeriö on antanut puolestaan ohjeen poliisin alkometrien kalibroinnista ja huollosta.

      • jermuus

        eivät minua vieneet tarkkuusmetrille, mutta kun olin vasta nauttinut, niin tulos olisi siinäkin kenties näyttänyt liikaa... Ja tosiaan poliisithan voi vähän tahalleenkin viedä suoraan verikokeeseen, koska tuloksien tulo kestää parisen viikkoa ja kortti olisi näin poissa sen ajan. Että oppisi olemaan ajamatta edes vaikka 0.1:ssä promillessa...


    • 0.5 promille rikos ei alle

      naurattaa teitin vaahtoominen noista yksi bisse meiningeistä.

      • perä

        mitä porukkaa täälä. Ihan ensinnä, kukapa ei ottaisi ruuan kanssa olutta?? Tai jotain muuta vastaavaa.. Toistaiseksi, lehdessäkin mainittuna, sekä omakohtaisena kokemuksena: TUPAKKA näkyy mittarissa! Pyydetty heittää tupakka pois, oottamaan hetki ja eikun uusi puhallus.. Ja kappas! Nollalukema! Että sorry vaan jermuus, että joudut lukee tällasia paska juttuja, jeesustelijoita riittää joka paikkaan. Ja jeps, jotka arvasivatkin jo ----> olen nainen, ja kyllä ajan yhden oluen jälkeen, ja kyllä poltan samalla tupakkaakin. Ja turha marista.


      • jermuus = rattijuoppo
        perä kirjoitti:

        mitä porukkaa täälä. Ihan ensinnä, kukapa ei ottaisi ruuan kanssa olutta?? Tai jotain muuta vastaavaa.. Toistaiseksi, lehdessäkin mainittuna, sekä omakohtaisena kokemuksena: TUPAKKA näkyy mittarissa! Pyydetty heittää tupakka pois, oottamaan hetki ja eikun uusi puhallus.. Ja kappas! Nollalukema! Että sorry vaan jermuus, että joudut lukee tällasia paska juttuja, jeesustelijoita riittää joka paikkaan. Ja jeps, jotka arvasivatkin jo ----> olen nainen, ja kyllä ajan yhden oluen jälkeen, ja kyllä poltan samalla tupakkaakin. Ja turha marista.

        Jermuus se täällä yrittää jatkaa trollitemppujaan toisella nimimerkillä. Olet säälittävä rattijuoppohomovittu.


      • Vituttaa tämä
        perä kirjoitti:

        mitä porukkaa täälä. Ihan ensinnä, kukapa ei ottaisi ruuan kanssa olutta?? Tai jotain muuta vastaavaa.. Toistaiseksi, lehdessäkin mainittuna, sekä omakohtaisena kokemuksena: TUPAKKA näkyy mittarissa! Pyydetty heittää tupakka pois, oottamaan hetki ja eikun uusi puhallus.. Ja kappas! Nollalukema! Että sorry vaan jermuus, että joudut lukee tällasia paska juttuja, jeesustelijoita riittää joka paikkaan. Ja jeps, jotka arvasivatkin jo ----> olen nainen, ja kyllä ajan yhden oluen jälkeen, ja kyllä poltan samalla tupakkaakin. Ja turha marista.

        Tämä palsta on kyllä täynnä idiootteja. Jos te ette ole kahden kaljan jälkeen kykeneviä rattiin niin se on teidän oma henkilökohtainen ongelmanne, turha siitä on kenellekään muulle itkeä. Suomessa se rattijuopumuksen raja on kuitenkin 0,5 eikä 0,0 promillea ja aivan syystä.


      • Wärkkäri
        Vituttaa tämä kirjoitti:

        Tämä palsta on kyllä täynnä idiootteja. Jos te ette ole kahden kaljan jälkeen kykeneviä rattiin niin se on teidän oma henkilökohtainen ongelmanne, turha siitä on kenellekään muulle itkeä. Suomessa se rattijuopumuksen raja on kuitenkin 0,5 eikä 0,0 promillea ja aivan syystä.

        Mikähän alkkis nyt alkoi mussuttaan? Mistähän syystä se raja on? Tykkäätkös kurvailla nissanilla kännissä sinäkin?


      • Vituttaa tämä
        Wärkkäri kirjoitti:

        Mikähän alkkis nyt alkoi mussuttaan? Mistähän syystä se raja on? Tykkäätkös kurvailla nissanilla kännissä sinäkin?

        Jos sinä olet kahden kaljan jälkeen kännissä niin se on jälleen kerran oma ongelmasi. Se raja on mitä ilmeisemmin sen takia, että alle 0,5 promillen "juopumista" ei ole katsottu liikennettä vaarantavaksi tekijäksi. Ja kyllä, tykkään juoda pullon olutta, vaikka olisinkin autolla liikkeellä.


      • Wärkkäri
        Vituttaa tämä kirjoitti:

        Jos sinä olet kahden kaljan jälkeen kännissä niin se on jälleen kerran oma ongelmasi. Se raja on mitä ilmeisemmin sen takia, että alle 0,5 promillen "juopumista" ei ole katsottu liikennettä vaarantavaksi tekijäksi. Ja kyllä, tykkään juoda pullon olutta, vaikka olisinkin autolla liikkeellä.

        Tuollaset haisevat alkkikset joitten mielestä on niin hienoa juoda välillä kalja tai pari ja hypätä rattiin on juoppoja. Vituttaa tollaset spuget.
        Itse olisin varmasti kykenevä rattiin jopa kolmenkin oluen jälkeen mutta en sinne mene. En ole rattijuoppoalkkisspurgu niinkuin sinä.


      • Vituttaa tämä
        Wärkkäri kirjoitti:

        Tuollaset haisevat alkkikset joitten mielestä on niin hienoa juoda välillä kalja tai pari ja hypätä rattiin on juoppoja. Vituttaa tollaset spuget.
        Itse olisin varmasti kykenevä rattiin jopa kolmenkin oluen jälkeen mutta en sinne mene. En ole rattijuoppoalkkisspurgu niinkuin sinä.

        Selvästikin vituttaa, kun viimeisen kommenttisi ainut tarkoitus oli solvata minua. Aika mielenkiintoista, että kuvittelet minut kahden viestin perusteella "rattijuoppoalkkisspurguksi", no eipähän ole minulta pois. Ei tosin jätä sinustakaan hirveän fiksua kuvaa.


      • Wärkkäri
        Vituttaa tämä kirjoitti:

        Selvästikin vituttaa, kun viimeisen kommenttisi ainut tarkoitus oli solvata minua. Aika mielenkiintoista, että kuvittelet minut kahden viestin perusteella "rattijuoppoalkkisspurguksi", no eipähän ole minulta pois. Ei tosin jätä sinustakaan hirveän fiksua kuvaa.

        Olet todellakin luonut juopon kuvan kun ylistät haluasi ja kykyäsi ajaa kaljan jälkeen.kohta luetaan lehdestä kuinka ajoit kännissä lapsen yli.olet säälittävä alkkis.


      • Vituttaa tämä
        Wärkkäri kirjoitti:

        Olet todellakin luonut juopon kuvan kun ylistät haluasi ja kykyäsi ajaa kaljan jälkeen.kohta luetaan lehdestä kuinka ajoit kännissä lapsen yli.olet säälittävä alkkis.

        Nyt alkoi jo naurattaa. Jos yhden tai kahden kaljan juominen tekee minusta juopon niin sitten varmasti olen sellainen. Enkä mielestäni ole mitään ylistänyt.


      • wärkkäri
        Vituttaa tämä kirjoitti:

        Nyt alkoi jo naurattaa. Jos yhden tai kahden kaljan juominen tekee minusta juopon niin sitten varmasti olen sellainen. Enkä mielestäni ole mitään ylistänyt.

        Voi vitun rattijuoppouden ylistäjä. Koko viestiketjussa olet kehuskellut kuinka hienoa on juoda jokunen olut ja hypätä rattiin kun laki sen sallii 0,5promillen rajalla. olet rattijuoppo ja toivottavasti törmäät ensikerralla kännissä autollasi pylvääseen ja loukkannut pahasti


      • ja sitten
        wärkkäri kirjoitti:

        Voi vitun rattijuoppouden ylistäjä. Koko viestiketjussa olet kehuskellut kuinka hienoa on juoda jokunen olut ja hypätä rattiin kun laki sen sallii 0,5promillen rajalla. olet rattijuoppo ja toivottavasti törmäät ensikerralla kännissä autollasi pylvääseen ja loukkannut pahasti

        ehkä säkin tajuat, kuin ääliö tuli oltua.Voi vittu mikä kusipää oletkaan.


      • Vituttaa tämä
        ja sitten kirjoitti:

        ehkä säkin tajuat, kuin ääliö tuli oltua.Voi vittu mikä kusipää oletkaan.

        Katsos kun en ajakaan kännissä vaan ainoastaan silloin, jos olen juonut yhden tai kaksi kaljaa. Ei siinä mitään erityisen hienoa ole mutta eipä ole mitään hienoa ajamatta jättämisessäkään.


      • Wärkkäri
        Vituttaa tämä kirjoitti:

        Katsos kun en ajakaan kännissä vaan ainoastaan silloin, jos olen juonut yhden tai kaksi kaljaa. Ei siinä mitään erityisen hienoa ole mutta eipä ole mitään hienoa ajamatta jättämisessäkään.

        "Katsos kun en ajakaan kännissä vaan ainoastaan silloin, jos olen juonut yhden tai kaksi kaljaa. Ei siinä mitään erityisen hienoa ole mutta eipä ole mitään hienoa ajamatta jättämisessäkään."

        HUOM!!! Et siis aja kuin ainoastaan silloin kun olet juonut yhden tai kaksi kaljaa.

        Voi vitun alkkispelle-rattijuoppo!
        Etkö uskalla rattiin mennä muuten?


      • Vituttaa tämä
        Wärkkäri kirjoitti:

        "Katsos kun en ajakaan kännissä vaan ainoastaan silloin, jos olen juonut yhden tai kaksi kaljaa. Ei siinä mitään erityisen hienoa ole mutta eipä ole mitään hienoa ajamatta jättämisessäkään."

        HUOM!!! Et siis aja kuin ainoastaan silloin kun olet juonut yhden tai kaksi kaljaa.

        Voi vitun alkkispelle-rattijuoppo!
        Etkö uskalla rattiin mennä muuten?

        Kyllä, ymmärsit aivan oikein. Eiku hetkinen... siis tahallasi väärin. Aika monta viestiä, mutta ei yhtäkään perustelua, että mitä hienoa on olla juomatta yhtä kaljaa, kun sattuu ajamaan.


    • jermuus

      tulokset tuli ja huhhui, 0.00 promillea näytti... että semmosta tällä kertaa, että haistakaa vaikka paskanen perse ketkä siinä kitisi. Voin jaktaa elämääni hyvillä mielin kun en mitään rikollista ole tehnyt, enkä ajanut yhtään humalassa autolla koska verikokeen tulos näytti 0.00 !

    • jermuus

      Tuli tulokset ja puol promilleahan siellä oli! Käräjille tästä sitten joutuu. Anteeksi kaikki pahat sanani. Otan tästä opikseni enkä enää aja kännissä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe