Mikä ihme toi G4S on?
Tollaisella logolla varustettuja autoja on alkanut näkymään liikenteessä aika paljon.
Uusi vartioimisliike?
G4S?
9
3594
Vastaukset
- Mulq
Oiskos vaikka entinen Falck?
- minäminä
Gay for ass. Repikää siitä sitten huumoria.
- Alex Murphy
G4S = Group4Securicor Jos nyt tietoni ovat oikeat niin se on englantilaista alkuperää oleva kansainvälinen turvallisuusalan yritys joka viime vuoden aikana osti Suomen Falck securityn. Eli Vanha Falck.
- aika sentään
Tietosi ovat vähän niin sun näin.
Kannattaa varmaan vilkaista Falckn www sivuja, niin löydät kyllä oikean vastauksen. - Alex Murphy
aika sentään kirjoitti:
Tietosi ovat vähän niin sun näin.
Kannattaa varmaan vilkaista Falckn www sivuja, niin löydät kyllä oikean vastauksen.Jep en sanonut tietojeni olevan täydellisiä. Mutta oikeaan suuntaan joka tapauksessa.
- makkiks
Alex Murphy kirjoitti:
Jep en sanonut tietojeni olevan täydellisiä. Mutta oikeaan suuntaan joka tapauksessa.
Ennemminkin toi G4S tarra näyttää autossa kirjaomilta GAS. Josta tulee mieleen joku bensa-auto =)
- ottija
Sehän on Falckin arvokuljetus nykyään eli entinen Falck Cash Services Oy on nykyään tuo G4S.
- nikkerss
Myös Falck Security muuttuu vuoden vaihteessa G4S nimeksi.
Falckin autoihin on tullut jo G4S tarrat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090