Amsterdamiin

töihin

maaliskuussa olen lähdössä Amsterdamiin töihin, onko jollain tietoa miten löytää edullisempaa kämppää?? vaikka kimppamallista.

7

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Lippu varattu 15.3.2003 Amsterdamiin. Kiva tietää etten ole ainut. Amsterdamin keskusta on hiton kallis. www.funda.nl on ainakin isohko asunnonvälitystoimisto. Ainut ongelma on vain että se toimii hollannin kielellä. Mut tsekkaapas sitä jos siitä olis jotain hyötyä.

      • töihin

        www.era.nl on toinen hyvä josta löytää asuntoja mutta oi niitä hintoja. asunnot tuntuvat olevan myös isohkoja. itse etsin jostain läheltä lentokenttää mutta tyhjältä näyttää. pitää varmaan kysellä jotain b&b paikkoja.


      • -
        töihin kirjoitti:

        www.era.nl on toinen hyvä josta löytää asuntoja mutta oi niitä hintoja. asunnot tuntuvat olevan myös isohkoja. itse etsin jostain läheltä lentokenttää mutta tyhjältä näyttää. pitää varmaan kysellä jotain b&b paikkoja.

        niin en ole löytänyt vielä. Hostellissa pahimmassa tapauksessa hetken aikaa vois istuskella. Mikäs päivä olet lähdössä?


      • töihin
        - kirjoitti:

        niin en ole löytänyt vielä. Hostellissa pahimmassa tapauksessa hetken aikaa vois istuskella. Mikäs päivä olet lähdössä?

        mutta tarkkaa päivää ei vielä tiedä... lähettele mailia: [email protected]


    • rajatyontekija

      mistaan et tule kamppaa loytamaan...se on ikava tosiasia..jonkun homeisen kolon jostakin..tuurilla!

      asuntotoimistolla on kylla ikkunassa laja asuntoja tarjolal,mutta niilla on satoja ihmisia listalla,keraavat sulta vain rekisteroitymismaksun ja sanovat,etta about vuoden jono tms..se on sellasta feikkibisnesta..perushollantilaista.

      anteeksi,tylyt sanani!! *jo 4v hollannissa,onneksi kaukana isosta damista*

      • -

        homeisessa kolossahan mielellään asustelee muutamat kuukaudet :) kerrotkos vähäsen missä itse asustelet, ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää ja minkäslainen paikka se on


      • luuteri

        On totta etta ne keraavat rekisteroitymismaksun ja jos itse ei ole aktiivinen, homma jaa siihen. Hollantilaiset ovat asiakaspalvelussa aivan surkeita, joten pitaa itse olla aktiivinen ja soittaa, soittaa, soittaa. Muuten ei mitaan saa.

        Tassa yksi osoite jossa nayttaa olevan vuokra-asuntoja tarjolla: http://www.directwonen.nl/1/. Samaten kannattaa kysella isoilta firmoilta, kuten Dynamis (http://www.dynamis.nl/), jonka vuokralainen itse olen, olisko asuntoja vapautumassa. Kylla se asunto loytyy, mutta ei se helppoa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe