maaliskuussa olen lähdössä Amsterdamiin töihin, onko jollain tietoa miten löytää edullisempaa kämppää?? vaikka kimppamallista.
Amsterdamiin
7
928
Vastaukset
- -
Lippu varattu 15.3.2003 Amsterdamiin. Kiva tietää etten ole ainut. Amsterdamin keskusta on hiton kallis. www.funda.nl on ainakin isohko asunnonvälitystoimisto. Ainut ongelma on vain että se toimii hollannin kielellä. Mut tsekkaapas sitä jos siitä olis jotain hyötyä.
- töihin
www.era.nl on toinen hyvä josta löytää asuntoja mutta oi niitä hintoja. asunnot tuntuvat olevan myös isohkoja. itse etsin jostain läheltä lentokenttää mutta tyhjältä näyttää. pitää varmaan kysellä jotain b&b paikkoja.
- -
töihin kirjoitti:
www.era.nl on toinen hyvä josta löytää asuntoja mutta oi niitä hintoja. asunnot tuntuvat olevan myös isohkoja. itse etsin jostain läheltä lentokenttää mutta tyhjältä näyttää. pitää varmaan kysellä jotain b&b paikkoja.
niin en ole löytänyt vielä. Hostellissa pahimmassa tapauksessa hetken aikaa vois istuskella. Mikäs päivä olet lähdössä?
- töihin
- kirjoitti:
niin en ole löytänyt vielä. Hostellissa pahimmassa tapauksessa hetken aikaa vois istuskella. Mikäs päivä olet lähdössä?
mutta tarkkaa päivää ei vielä tiedä... lähettele mailia: [email protected]
- rajatyontekija
mistaan et tule kamppaa loytamaan...se on ikava tosiasia..jonkun homeisen kolon jostakin..tuurilla!
asuntotoimistolla on kylla ikkunassa laja asuntoja tarjolal,mutta niilla on satoja ihmisia listalla,keraavat sulta vain rekisteroitymismaksun ja sanovat,etta about vuoden jono tms..se on sellasta feikkibisnesta..perushollantilaista.
anteeksi,tylyt sanani!! *jo 4v hollannissa,onneksi kaukana isosta damista*- -
homeisessa kolossahan mielellään asustelee muutamat kuukaudet :) kerrotkos vähäsen missä itse asustelet, ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää ja minkäslainen paikka se on
- luuteri
On totta etta ne keraavat rekisteroitymismaksun ja jos itse ei ole aktiivinen, homma jaa siihen. Hollantilaiset ovat asiakaspalvelussa aivan surkeita, joten pitaa itse olla aktiivinen ja soittaa, soittaa, soittaa. Muuten ei mitaan saa.
Tassa yksi osoite jossa nayttaa olevan vuokra-asuntoja tarjolla: http://www.directwonen.nl/1/. Samaten kannattaa kysella isoilta firmoilta, kuten Dynamis (http://www.dynamis.nl/), jonka vuokralainen itse olen, olisko asuntoja vapautumassa. Kylla se asunto loytyy, mutta ei se helppoa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1166198Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv183481Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400