tiätäiskö joku hyvää räiskintä peliä joka on saman tapanen kuin soldier of fortune doudle helix multiplayer test tai kun cs? :) jonka voi ladata netista? :D
HYVÄ RÄISKINTÄ PELI? :)
6
870
Vastaukset
- 2 ainoaa
Netistä ilmaseks saa pelit wolfenstein: enemy territory ja americas army. Enemy territory on kyllä hyvä, sitä tullu pelattu. AA liian hidas mun sielulle.
- lll
Olet siis varettaja?! vai tarkoititko ilmaista?
- dwrryvyv5vyryv
jotakinkin ilmaista mutta nyt on propleemanani että peliinni nimeltä soldner wars tai joku vastaava siis demo ei läydä servuja mutta enköhän saan selvitettyä ongelman
- Pallomajoneesi
call of Duty ja Call of Duty 2. Battlefield 2 ja 1942 . Counter Strike source ja 1.6 ..... niitä on paljon erilaisia. ne vaa maksaa...
- VUZE!!
Mee http://www.Vuze.com, sit lataa se Vuze-niminen ohjelma. Sitku oot asentanu yms. kirjota hakukenttää MINKÄ TAHANSA PELIN NIMI ja se löytää sen. Sit lataamisen kesto riippuu netin nopeudest ofc. Tiiän ainaski et jos kirjottaa Skullptura nii kaikki pelit jotka löytyy sielt TOIMII 100% VARMASTI. Ite oon ladannu Vuzen kautta: Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty 6: Modern Warfare 2, Battlefield Bad Company 2, CS 1.6 ja CSS, Left 4 Dead 1 ja 2 ja Assasins Creed 1 ja 2. CoD 4, L4D 1 ja AC1 löytyvät Skullpturan kautta :). Vuzel voi ladata mitä vaa, leffoja, pelejä cd-levyjä yms yms. Toivottavasti tää autto :D:D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248