Palasia ulos emättimestä!!!!!

Gynekologikammo

Mitä ihmettä tää voi olla?! Alamahaa särkee ensin ja sit kun käyn pissalla niin pyyhkiessä tulee paperiin lihamöykkyjä!!!Nuo möykyt ei siis ole hyytymiä verestä vaan ihan puhtaita lihanpalasia,kooltaan n. puolet peukalosta !!!
Olen yrittänyt etsiä kirjoista(naistentaudit)syytä mut missään ei moista lue ! Voisikohan olla myoomia jotka poistuu itsestään?

17

14087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisgynelle...

hei- Enpä ryhdy arvailemaan mitä ne vois olla. Mutta olis kyllä nyt gynelle menon paikka. MInä aloin käydä naisgynellä, se vei oman gynekammoni kokonaan. Ajattelet vaan että kaikilla naisilla on samanlaiset pelit ja vehkeet, kyllä se helpottaa. Ja että sinne meno on kuin veis auton huoltoon, ei siinä sen kummempia ole! Sparraat vaan itseäs etukäteen näillä ajatuksilla, niin kaikki menee ool rait.
      Ja hyvä käydä välillä tarkastuksessakin. Ei se varmaan kellekään naiselle ole maailman kivointa mennä gynelle, mutta kun otat siihen tuon edellämainitsemani asenteen ja menet Naisgynelle niin helpottaa ihmeesti.

Varaat heti maanantaina ajan, menet yksityiselle niin pääsetkin nopeasti. Voit vielä ehkä pyytää kuka olis kaikkein mukavin naisgyne. Kyllä se siitä menee, mutta sun tarvii kyllä nyt toimia ettei tule pahempia tulehduksia. Tsemppiä ja kerro sitten miten meni.

• tuliko mieleen

Tuliko mieleen että tuo viittaa nyt kyllä sukupuolitautiin. testeihin siitä

• palstan lukija

Ja mihinkähän sukupuolitautiin mahtaa kyseiset oireet kuulua?
        Minun tietojen mukaan ei mihinkään.

• Teinijokahaluaaapua

Minulta vasta otettiin testi. Mutta tänään minkäkin huomasin että tuli paloja vaan kun kävin vessassa.

• Mansku

Kyllä se on hyytynyttä verta. Ei sieltä mitään lihanpaloja voi tulla. Muistuttavat varmaan lähinnä maksaa. Elikkä se on paakkuuntunutta verta. Käy silti lääkärissä.

• luultavasti

Limakalvoa poistuu kuukautisveren mukana

• toveri

...samanlaisesta "lihanpalasesta", jollainen mullakin on joskus tullut ulos kuukautisten mukana. Vessassa käydessäni huomasin siteessä ihmeellisen möykyn. Se oli ihon ja veren värinen SUURI palanen. Siitä on aikaa jo kolme vuotta, eikä ole sen jälkeen tullut enää. Kaverillani kävi samoin yläaste-aikoina, joten sukupuolitauti se ei ainakaan ole, sillä hän oli silloin neitsyt. Luultavasti se on limakalvoa...mutta jos se ei lopu, niin käy lääkärillä varmuuden vuoksi!

• mörri möykky

Minulla on ollut aina runsaat ja kivuliaat kuukautiset ja usein niiden mukana tulee suuria (sormenpään kokoisia) möykkyjä ja hyytymiä. Minut on tutkittu useita kertoja endometrioosin ym. varalta ja todettu, että mitään varsinaista vikaa ei ole mutta hormonitoimintani on nyt vain sellainen että kuukautiset on runsaat, kivuliaat ja möykkyiset. Tätä voi hoitaa, mutta en pidä lääkkeiden syömisestä enkä kohdunpoistosta. Oire ei ole siis todennäköisesti vaarallinen. Mutta jos huolestuttaa, kannattaa aina käydä lääkärissä.

• Gynekologikammo

Pitää vielä kertoa että olen myös synnyttänyt 3 kertaa.En ole mikään nuori tyttönen enää.Mitään hyytymiä nuo palaset eivät ainakaan ole kun ne ovat ihon värisiä ja kovia patteja.Sukupuolitauti ei voi tulla kysymykseen.En ole vaan vieläkään saanut mentyä lääkäriin...Luulin muuten aluksi että hormonikierukka poistui siten että oli jotain kalvoa mukana mutta ei se sitten sekään ollut.

• Anonyymi

Kait niitä kasvaimia tai keskenmenoa. Noiden takiako ne kaavintaa suorittaa?

• Snööb

Voi olla myös hyvänlaatuisia kasvaimia. Sukulaiseltani leikattiin vastaavasta syystä kohtu pois. Lääkärille vaan tollasessa tilanteessa.

• haudalle_kukkia

Jokainen tervepäinen ihminen menee lääkäriin, kun alapäästä tipahtelee lihakappaleita.

• Anonyymi

Veri hyytymät ovat runsaissa kuukautisissa sekä synnytyksen jälkeisessä vuodossa normaalia pienissä määrin. Mutta ihon palaset jotka tulevat veren mukana ja jos löydät vessassa käynnillä pöntöstä ne viittaavat (keskenmenoon )mitä vähäsen vuotoa tulee kertoo että on mennyt heti alkuvaiheessa kesken raskaus mutta jos vuotoa on ollut enemmän kun kaksi viikkoa raskaus on mennyt kesken ennen varmoja viikkoja Rv12) .
      😓😥

• Anonyymi

Voin vain kommentoida omaa tuoretta tapaustani, en "hyytymien" väriä. Alakautta poistui 1-2 cm levyisiä hyytymiä , tunsin aina silloin, että emätin ikäänkuin pulpahti ja sitten tuli paljon tätä sorttia tavaraa. Eniten puhutti se n. 11 cm:n pitkä vonkale, jota sitten tutkin ja näytti ihan kiinteältä solukolta. Seuraus; likakalvon paksuuntuma gynen ultrassa eli kasvain, jota kyllä tutkittiin ensin myös mutanttina , ei ollut. Seurauksena kasvaimen ja kohdun poisto kaikkineen.

• Anonyymi

Minulla tuli n. tulitikkulaatikon kokoinen lihanpala eikä mitään mùuta. Oli toki myooma, joka kasvoi yli
      kilon painoiseksi. Kohtu poistettin. Hyvälaatuinen myooma.

• Anonyymi

Jos joku osaisi minuakin auttaa… Kierukka asetettu minulle just about kuukausi sitten, yhdet menkatki ollu tässä välissä, vuoto ja kivut kesti n. 8 päivää, mikä on tuplasti pidempään kun ennen kierukkaa. Pari pv normaalisti kera vaaleanruskean vuodon, nyt eilen sitten alkoi krampit ja runsas verenvuoto uudelleen ja suihkussa sieltä tipahti peukalonpään kokoinen kudosköntti, ei verta, vaan kudosta, lihaisan näköinen ällötys. Kivut ja veri jatkuneet tänään, raskaustesti eilen neg. Gynellä oon ravannut viimeisen 3 kuukauden aikana niin hiton moneen otteeseen, tosin ihan hyvistä syistä, mutta en kehtaa edes soittaa jälleen… Oiskohan tää tuoreesti asetetun kierukan joku jännä sivuoire? Välillä alavatsalla tuntuu pistäviä, isoja kipuja ja juostessa alkaa krampata. Vuoto haisee, tosin hyvin lievästi… Mikähän juttu?

• Anonyymi

Lue se kierukan mukana tullut potilasohje. Hormonikierukka sekoittaa aluksi kierron, koska se alkaa vapauttaa heti hormoneja ja toki ne vaikuttavat sitten kehoon. Voi siis tulla vuotoja ns. väärään aikaan pitkänkin aikaa, ne voivat olla runsaita tai sitten vain sellaista tiputeluvuotoa. Se voi vaikuttaa myös emättimen pH-tasapainoon. Huolhdi itse hygieniasta siten, että huuhtaiset alapään aina vessassa käynnin jälkeen. Siis ihan vain ulkoisesti ja vedellä. Lihanpaloista en tiedä, itse näin maallikkona arvelisin, että eivät ne mitään lihanpaloja ole, vaan ehkä jotain limakalvoa.

ja aina, jos oireet mietityttää, niin parempi olisi ottaa yhteys omaan lääkäriin,hänellä kun voi olla parempi arvelu oireiden syystä.

Minulle laitettiin hormonikierukka leikkauksen yhteydessä ja enne sitä gyne muistutti, että kannattaa asennoitua niin, että kaikenlaisia oireita voi tulla puolikin vuotta, jaksaa siten paremmin, kun alusta asti pitää sen puoli vuotta mielessä, useimmiten oireita on paljon vähemmän aikaa, mutta joillakin menee se puoli vuotta. Minulle tuli pikkuvuotoja jotain pari kuukautta. pääsin helpolla ehkä siksi, että leikkauskessa käsitetliin kohdun limakalvoa vähän myös lämmöllä, joten siellä ei kauheasti ollut mitään vuotavia kohteita. Nyt ei enää ole ollut kuukautisia lainkaan - hormonikierukka lopetti siis vuodot kokonaan, eikä muitakaan oireita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe