Betonimylläri-konsertti Tampere-talolla!

ikifani

Aivan mahtava konsertti! :) Upeaa tulkintaa ja mikä energialataus!! Kiitos tästä musiikkielämyksestä, salintäyteinen yleisö oli aivan myyty. :) Toivottavasti presidentti ja hänen puolisonsa nauttivat yhtä paljon kuin minä ja mieheni. Suurkiitos Tapanille!

26

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amppari

      WAU!!!:-) Oli varmasti upea elämys. Tuskin maltan odottaa ,että se konsertti tulee TV:stä, vaikka eihän se samaa vastaa, kuin jos olisi ollut itse oikein paikan päällä siellä konsertissa.
      Jaa, siellä oli oikein arvovieraitakin. Hieno homma ! :-)

    • Kiitti "Ikifani" ! :)
      Upeaa lukea ,että konsertti oli ollut mahtava ja ,että pressakin puolisoineen oli kunnioittanut läsnäolollaan konserttia :D
      Tapsa on kyllä mestari tulkitsemaan noita Lauri Viidan runoista tehtyjä biisejä.

    • Maruzela

      LOISTAVAA! :D Taputettiinko Tapsa takaisin lavalle ? Eli lauloiko vielä ylimääräisen laulun?

      • ikifani

        Ei tullut takaisin lavalle. Presidentti puolisoineen ja turvamiehineen poistui yleisön joukosta heti kukituksen jälkeen ja muu konserttiyleisö seurasi perässä. Yleisö nousi seisoalleen taputtamaan viimeisen kappaleen jälkeen.


    • tamperetalossa tapani kansan konsertti oli todella upea.sitä oli upea kuunnella.vieläkin on tunnelma korkeella .tapsa paranee vuosi vuodelta.uutta konserttia kovasti odotellaan.joulukonsertti jää tänä vuonna näkemättä koska se ei tule poriin ja taitaa joulukin jäädä tulematta kun olen sen tottunut aloittamaaan nimenomaan tapsan perinteisellä joulukonsertilla.
      mukaavaa syksyä kaikille tapsan faneille

      • Kurjaa kun ,et pääse tänävuonna joulukonserttiin :( Turku taitaa olla lähin konserttipaikkakunta Poriin nähden, mutta eipä se paljoa lohduta, jos ei ole omaa autoa tms. millä sinne pääsisi. MUTTA kyllä se joulu varmasti sinullekkin melina silti tulee. Älä huoli :)
        Tapsan joulukonsertti on minullekkin toiminut aina sellaisena joulutunnelman kohottajana ja joulun aloittajana. Joulukonserttiin aionkin mennä Tapsaa nyt seuraavaksi katsomaan ja kuuntelemaan. Sitä odotan jo valtavasti.

        Mukavaa syksynjatkoa "melinalle" ja kaikille muillekkin ! :D


      • Justiinax kirjoitti:

        Kurjaa kun ,et pääse tänävuonna joulukonserttiin :( Turku taitaa olla lähin konserttipaikkakunta Poriin nähden, mutta eipä se paljoa lohduta, jos ei ole omaa autoa tms. millä sinne pääsisi. MUTTA kyllä se joulu varmasti sinullekkin melina silti tulee. Älä huoli :)
        Tapsan joulukonsertti on minullekkin toiminut aina sellaisena joulutunnelman kohottajana ja joulun aloittajana. Joulukonserttiin aionkin mennä Tapsaa nyt seuraavaksi katsomaan ja kuuntelemaan. Sitä odotan jo valtavasti.

        Mukavaa syksynjatkoa "melinalle" ja kaikille muillekkin ! :D

        hyvät konserttihetket sinulle justiinax.toivottavasti nautit jouluntunnelmista minunkin edestäni.kaipa se joulu sieltä tulee ja voihan kuunnella cdeitä vaikkapa joulusiivoa tehdessä.laulaahan se tapsa niissäkin hyvin mutta tunnelma ei ole sama kuin paikanpäällä.tämä päivä meni vielä ihan betonimyllärin lumoissa.


      • melina2 kirjoitti:

        hyvät konserttihetket sinulle justiinax.toivottavasti nautit jouluntunnelmista minunkin edestäni.kaipa se joulu sieltä tulee ja voihan kuunnella cdeitä vaikkapa joulusiivoa tehdessä.laulaahan se tapsa niissäkin hyvin mutta tunnelma ei ole sama kuin paikanpäällä.tämä päivä meni vielä ihan betonimyllärin lumoissa.

        Kiitoksia "Melina" :)
        Siinä menee meikäläiselläkin aina hyvä tovi ennenkuin sitä palautuu maanpinnalle, Tapsan keikan/konsertin jälkeen :)


    • musica

      Suurenmoista ! Tapani on mestari alallaan. Odotan innolla tuon konsertin TV-lähetystä.

    • Kikka

      Kateelliseksi vetää, kun en päässyt itse tuonne konserttiin, mutta onneksi se tulee telkkarista joulukuussa :D

    • taitoa ja tunnetta

      Olin pe.13.10 tansseissa Aitoossa, jossa tähtiesiintyjänä oli T.Kansa. Upea ääni ja karisma miehellä ! Hän todella osaa valloittaa yleisönsä ja sai Aitoossakin innostuneet ja kovat suosionosoitukset. Encorena kuultu "Laula tyttö" ilman säestystä oli mykistävä. Tunnelma salissa oli vaikuttava.

      • TanssiKANSAn edustaja

        PERJANTAI ja 13 päivä: sillä on nyt suuri lisämerkitys kaikille aitoolaisille ja paikalleolleille. Koko esitys oli pelkkä Paatosta ja Pakokauhua. Ihmiset muistelevat vielä kiikustuolissakin tuota HorrorShowsta ja legenda tuosta "showsta" elää vielä paikallaolijoiden lapsenlapsenlapsenlapsillekin. Aitoossa ainakin uskotaan tästedes legendaan perjantaista ja 13:sta päivästä. Se oli se päivä jolloin kylä sai nähdä ja kuulla vertaansa olevan kauhunäytelmän. Osa on vieläkin jonossa paikalliselle korvalääkärille (taisi olla sen korvalääkärin tai paikallisen psykologin idea järjestää koko HorrorShow - taisi(vat) olla pikkurahan tarpeessa, kuka tietää?)


      • TanssiKANSAn edustaja kirjoitti:

        PERJANTAI ja 13 päivä: sillä on nyt suuri lisämerkitys kaikille aitoolaisille ja paikalleolleille. Koko esitys oli pelkkä Paatosta ja Pakokauhua. Ihmiset muistelevat vielä kiikustuolissakin tuota HorrorShowsta ja legenda tuosta "showsta" elää vielä paikallaolijoiden lapsenlapsenlapsenlapsillekin. Aitoossa ainakin uskotaan tästedes legendaan perjantaista ja 13:sta päivästä. Se oli se päivä jolloin kylä sai nähdä ja kuulla vertaansa olevan kauhunäytelmän. Osa on vieläkin jonossa paikalliselle korvalääkärille (taisi olla sen korvalääkärin tai paikallisen psykologin idea järjestää koko HorrorShow - taisi(vat) olla pikkurahan tarpeessa, kuka tietää?)

        Tuumin tässä vaan ,että onkohan teikäläisellä lääkitys vähän pielessä ??? Juttuasi lukiessa tuli sellainen vaikutelma.


      • Yx vaan mutta ei Muijax
        Justiinax kirjoitti:

        Tuumin tässä vaan ,että onkohan teikäläisellä lääkitys vähän pielessä ??? Juttuasi lukiessa tuli sellainen vaikutelma.

        Pitäisiköhän arvon Justiina Puupään käydä itse "anonyymien Tapsa Kansa addiktien" kokouksessa purkamassa painettaan?

        SUOSITTELEN!


      • Yx vaan mutta ei Muijax kirjoitti:

        Pitäisiköhän arvon Justiina Puupään käydä itse "anonyymien Tapsa Kansa addiktien" kokouksessa purkamassa painettaan?

        SUOSITTELEN!

        Siinäpähän suosittelet sitten. Mä en tollasten poskisolistien lässytyksiä noteeraa miksikään.


    • Olen kuullut, että

      Tapsuliini toi taas kerran Tarjalle ja Penalle omalannoitteisia luomutuotteita. Kyllä oli Tarja mairealla päällä kun Tapsuliini ojensi Tarjuliinille hellin sanoin kassillisen Kansanpellolta poimittuja todellisia luomutuotteita. Oli kurpitsaa ja kurkkua ja tomaattia ja taisi siellä kassissa pilkahtaa itsetehtyä Kansanleipää "omalla salaisella reseptillä ja -tietenkin- omilla luonnonmenetelmillä kasvatettua viljaa käyttäen. Taisi Tapsuliini jotain vihjaista KANSANmakuisista naminameista ja pyysi lähettämään muutaman makupalan myös Haaviston Pekalle jonka kanssa he viihtyivät niin hyvin Linnan viimevuotisilla juhlilla. Tarja kun tuota Pekkaa virkansa puolesta pääsee useammin tapaamaan lupasi viedä "lämpimäiset" Haavistoille lämpimien terkkujen kera. Taitaa wanha rinki tavata taas ensi vuoden (tämän vuoden) Linnan Juhlilla. Siinä sitten Tapsuliini, Tarjaliini ja Penaliini vinkkasivat silmiä kilpaan ja hihittivät kuin nuoret flikat riiureissulla! Että semmoista Tampere-talolla!

      • Jeejee

        Sanansäilä sivalsi taas ;DD


      • En ole mikään tosikko, mutta mä en ymmärrä tollasta huumoria, jossa pitää aina naljailla ja yrittää loukata .


      • OK.

        HEHEE ;) Aikamoinen satusetä tuo jutun kirjoittaja.

        ps. Huumorillahan näitä tuon kaltaisia juttuja täytyy ottaa, eikä liian tosissaan Justiinax.


    • Rami vaan

      Tapani Kansalla on hieno ääni. Siinä on sointia joka kantaa.
      On myös hyvin karismaattinen persoona ja esiintyjä.

      • ...se tamperelainen...

        ...rumpali, josta Jippiin sivuilla aina pauhattiin?!?!??!??!???

        ;-))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe