Eli kävin oppisopimuskeskuksen sivuilla lukemassa kouluttajalle maksettavien korvausten määrästä.
Määrän vaihteluvälit olivat aika suuret, joten nyt kysyisinkin teiltä, kuinka paljon teidän työnantajallenne maksetaan tukea??
Kysyn siksi, että aion itse hakea oppisopimuspaikkaa ja kun menen asiaa työnantajaehdokkailta kysymään, niin haluaisin heille jotain faktaa korvauksien määrästä esittää...
Oppisopimus korvaus työnantajalle??
3
1185
Vastaukset
- jepulis
Mun ohjauksesta maksetaan 35€/kk, eli alle tunnin palkka, jos kattoo mitä firma veloittaa ohjaajan palveluista asiakkailta. Mutta ei se meillä ainakaan ollut kynnyskysymys, oppisopimuksellahan he saavat koulutettua itselleen oivan työntekijän.
- riippuu....
Riippuu milloin sopimus on tehty.
Jos sä oot uus työntekijä, ja oppisopimus alkaa siitä päivästä ku sun työt ni korvaus on suurempi.
Siinä tapauksessa jos oot ollu samas työpaikassa jo vaiks pari kuukautta, ni sä oot vanha tekijä ja korvaus on paljon pienempi.
Näin mä sen ymmärsin.. - tuttujuttu
Täällä työnantaja, joka juuri palkkasi työntekijän ja tehtiin oppisopimus. Kun kaikki oli jo puhjuttu valmiiksi allekirjoitusta vasrten, työantajalle maksettava koulutuskorvaus vedettiin pois rahojen niukkuuteen vedoten. Ei olisi ollut suuri, mutta harmittaa, että yrittäjän toisen henkilön kolutukseen (lisätyölle, mikä on pois yrittäjän muutoinkin niukasta vapaa-ajasta) käyttämälle ajalle ei anneta mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467