Kuten huomaamme

Kuten huomaamme, täällä jollain on jalassaan liian isot saappat, tai hän ei osaa väistää mitään vaan kulkee yli.

Liika itserakkauskaan ei ole aina hyväksi, siinä unohtaa katsoa toista tarkemmin, harkiten.

Kai me kirjoittajat olemmekin täällä liikaa. Vain suosikit saavat puhua. Asetamme itsemme alttiiksi ja saamme sen kouriintuntuvasti kokea.

14

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinkas sinä nyt noin . Ainahan olemme sinut huomioitu ja tykätty sinusta ihan hen.koh.
      Ja Jerryltä terkkuja . Älä luule että sinä yksin tunnet näitä samoja tuntemuksia . Mutta meitä kaikkia tarvitaan ,meillä jokaisella on jokin paikka "auringossa" ihan varmasti. Aika kuluu ja kohta sinäkin pääset taasen siihen sinulle ominaiseen mukaansa tempaavaan tyyliin .
      Älähän luovuta.
      En minäkään ---odotan niitä sanoja :=) terveisin ulla ja Jerrycottoni!! :=)

    • Anu.1

      Sinä varmaan olit joka lähetit minulle sen iki-ihanan syntymäpäivä kortin.
      Siitäkin on jo kohta 7 kk kulunut, vaan ei kai ole vieläkään myöhäistä kiittää siitä.
      Kun en ole ollut aivan varma, mutta niin oletan että se oli sinulta.
      Ja jos oli joltain toiselta niin kiitoksia vain
      paljon, se kun oli nimetön ei siis lähettäjän
      nimeä.

      Paljon on minunkin viestejä poistettu mutta eivät kai ole niin sanottavia että kannattaisi niitä täällä pitää.
      Sitkeästi vain olen yrittänyt aina uudelleen ja uudelleen, jotain aina jääkin, mutta suurimmaksi osaksi on poistettu.
      Hyvää syksyn jatkoa sinulle ja pilkettä silmäkulmaan.

      • ne hyvät ohjeet jotka annoit "sivun siirrossa"
        laitoin muistiin .=tin Printille että tarvittaessa saan tiedon sieltä . Näin me saadaan toisiltamme oppia ,eikä tarvita nuorisoa ,saa rauhassa opetella .
        Niin Kiitos ja älä jätä meitä -kuka sinun mielesi on pahoittanut --sais pyytää anteeksi .
        Sama ulla& jerry.


    • OliviaKoo ek

      Joko Sinutkin on otettu hampaisiin? Mitähän ihmeen pahaa SINÄ olet voinut tehdä?

      Sanopa vain, että ihmeelliset ovat ********* tiet.

      • Kaikkea ei voi ohittaa olankohautuksella ja kun huomasin kuinka palstalta poistui monia aloituksia en voinut taas olla hiljaa, vaikka paljon en täällä ole suutani avannut viime aikoina.
        Olet kai huomannut että sen suuremmalla sitten kun sanaisen arkkuni avaan.

        Nyt aihe sattui olemaan eläkkeistä ja se ihmetyttää miksi koko ketju poistettiin. Parempi taitaisi olla kun ei ottaisi mitään kantaa tähän sivustoon, tulee vain paha mieli kun monille muillekaan yksinäisyydessä iltoja viettäville ei ole mitään luettavaakaan edes täällä. Tai onhan noita, huuhaata en vain itse ainakaan jaksa puhua enkä seurata.

        Tsemppiä meille ja muille, OliviaKoo.

        Yritetään luovia korkeassakin aallokossa, sillä siihenhän totuimme aikana jolloin palstalla oli "rempseää meininkiä" ja iloisiakin hetkiä yhdessä jaettavina.


      • kirjoitettu on
        Tuoksuvattu kirjoitti:

        Kaikkea ei voi ohittaa olankohautuksella ja kun huomasin kuinka palstalta poistui monia aloituksia en voinut taas olla hiljaa, vaikka paljon en täällä ole suutani avannut viime aikoina.
        Olet kai huomannut että sen suuremmalla sitten kun sanaisen arkkuni avaan.

        Nyt aihe sattui olemaan eläkkeistä ja se ihmetyttää miksi koko ketju poistettiin. Parempi taitaisi olla kun ei ottaisi mitään kantaa tähän sivustoon, tulee vain paha mieli kun monille muillekaan yksinäisyydessä iltoja viettäville ei ole mitään luettavaakaan edes täällä. Tai onhan noita, huuhaata en vain itse ainakaan jaksa puhua enkä seurata.

        Tsemppiä meille ja muille, OliviaKoo.

        Yritetään luovia korkeassakin aallokossa, sillä siihenhän totuimme aikana jolloin palstalla oli "rempseää meininkiä" ja iloisiakin hetkiä yhdessä jaettavina.

        Ketjuhaaraan sinäkin toiset jätät,
        et voi vastata kuin harvoille valituille.
        Sanot kahvisi juoneen, tarkoitit varmaan
        kahvipirttiä, eikö se ole hyväksi jos
        siellä käydään kuulumisia kertomassa.
        Eläkeläisasioistakin kyllä on keskusteltu,
        mutta kun harvoin käydään niin sitä ei
        sitten tiedetä mitään.
        Uusia yrittäjiä on silläkin alalla, avattuna
        montakin ketjua, mutta ei vain saa tuulta
        purjeisiin, kun ei välitetä vastata kuin harvoille.


      • tuoksuvattu ejk.
        kirjoitettu on kirjoitti:

        Ketjuhaaraan sinäkin toiset jätät,
        et voi vastata kuin harvoille valituille.
        Sanot kahvisi juoneen, tarkoitit varmaan
        kahvipirttiä, eikö se ole hyväksi jos
        siellä käydään kuulumisia kertomassa.
        Eläkeläisasioistakin kyllä on keskusteltu,
        mutta kun harvoin käydään niin sitä ei
        sitten tiedetä mitään.
        Uusia yrittäjiä on silläkin alalla, avattuna
        montakin ketjua, mutta ei vain saa tuulta
        purjeisiin, kun ei välitetä vastata kuin harvoille.

        En ole katsonut tarpeelliseksi vastata jokaiseen viestiin täällä, enkä myöskään ottaa osaa kaikkiin keskusteluihin, sillä kaikkiin aiheisiin ei ole kiinnostusta ja kaikkeen ei aikakaan riitä.

        Keitin kahvia ja laitoin ruokaa Lounaskahviossani tehden 12 - 15 tuntisia työpäiviä ja se aihe ei kiinnosta minua eikä muita minun tekemiseni, joten kuppini on tyhjä, join sen loppuun.

        Olisit Sinäkin voinut vastata ketjussa rekatullakin nimellä, mutta puskasta puhuen on helpompi heittää edes pieni piikki.

        Me kirjoitamme kaikki siitä aiheesta mikä on itselle läheinen, ja meillä on valinnan vapaus, se tarkoittaa sitäkin että yhä harvemmin minulla on syytä palstoilla poiketa, ja en olisi tullut mukaan nytkään ellei asia johon otin kantaa, olisi minua kiinnostanut.

        Nimimerkkini hiljenee taas ja poistuu häiritsemästä.

        Mukavaa jatkoa palstalla sitkeästi pysyville.


      • ei piikkejä
        tuoksuvattu ejk. kirjoitti:

        En ole katsonut tarpeelliseksi vastata jokaiseen viestiin täällä, enkä myöskään ottaa osaa kaikkiin keskusteluihin, sillä kaikkiin aiheisiin ei ole kiinnostusta ja kaikkeen ei aikakaan riitä.

        Keitin kahvia ja laitoin ruokaa Lounaskahviossani tehden 12 - 15 tuntisia työpäiviä ja se aihe ei kiinnosta minua eikä muita minun tekemiseni, joten kuppini on tyhjä, join sen loppuun.

        Olisit Sinäkin voinut vastata ketjussa rekatullakin nimellä, mutta puskasta puhuen on helpompi heittää edes pieni piikki.

        Me kirjoitamme kaikki siitä aiheesta mikä on itselle läheinen, ja meillä on valinnan vapaus, se tarkoittaa sitäkin että yhä harvemmin minulla on syytä palstoilla poiketa, ja en olisi tullut mukaan nytkään ellei asia johon otin kantaa, olisi minua kiinnostanut.

        Nimimerkkini hiljenee taas ja poistuu häiritsemästä.

        Mukavaa jatkoa palstalla sitkeästi pysyville.

        En tahtonut piikitellä,
        enkä muutenkaan loukata,
        sanoin vain sen mitä mieltä olen.
        En päätä silittele,
        enkä sananruoskalla siveltele,
        sanon sen minkä ajattelen.
        Ei tainnut sinua miellyttä,
        vaan ketäpä
        miellyttäisi.
        Väärät käsitykset täällä on yleisiä,
        yksi
        sanoo yhtä, toinen toista.
        Ja jos puskasta huutelen,
        niin siihen on omat syyni.
        En tunne sinua, etkä sinä minua,
        harvoin kirjoitan,
        mutta luen kyllä paljon täällä.
        Piikkejä ei ole tarvi tuntemattomalle
        lähetellä, paremminkin olet kirjoitellut,
        vaan miksi pakenet palstalta.


    • Catleija2

      Tuoksuvattu:
      "Kai me kirjoittajat olemmekin täällä liikaa. Vain suosikit saavat puhua. Asetamme itsemme alttiiksi ja saamme sen kouriintuntuvasti kokea."

      Sitä joutuu varmaan jokainen kirjoittaja kokemaan, ettei vastata ja noteerata. Minuun se vaikuttaa niin, että pidän kirjoittelussa tauon. Vähitellen tuo tunne kaikkoaa ja sitä rohkaistuu taas jotain sanomaan.

      Oletko kenties harmistunut palstan säännöistä ja haluaisit muuttaa niitä. Oletko kirjoittanut jotain sellaista, että olet tuntenut laittaneesi itsesi alttiiksi turhaan. Kenelle kohdistat harmisi? Kirjoittajatovereihin vai palstan valvojaan ja sääntöjen tulkintaan.

    • Tuoksuvattu ejk.

      Kiitos mielipiteistänne.

      Tämän viestin kirjoitin aamulla vastauksena erääseen viestiin joka taas oli vastaus (en muista kuka oli kirjoittaja) aiemmin palstalta poistettuun viestiketjuun.
      Sillä kovin oli ahkerana punakynä palstalla aamulla. Monta aloitusta poistui minuutin sisällä.

      Eniten minua harmitti se, että ihan asiallien eläkkeistä keskustelua virittävä viestiketju poistettiin, ja se oli asiallisista asiallisin.

      Minun viestieni poisto ei haittaa, jos ne ovat loukkaavia ja asiattomia, siitä vaan, mutta asiallisten avausten poistossa ei ole mitään järkeä, ja siihen tämä avaukseni liittyi.

      Miksi täällä ei saa keskustella eläkkeistä... miksi täällä ei saa keskustella asiallista asiaa, kysellä ja vastata kun jokin ikäisiämme koskettava aihe antaa aiheen kysyä sitä täällä toisilta jotka ehkä saman asian kanssa ovat painineet ja sen selvittäneet.

      Kyllä jossain on pahasti jotain vialla jos eläkekään ei kuulu 60 palstan keskusteltaviin aiheisiin.
      Kahvini olen jo juonut, siitä en enää välitä kertoilla, elämässä kun on tärkeämpääkin asiaa.

      • Kyllä on makee .
        Me sitä mun Jerrycottonin kanssa laulellaan ja kattellaan täys kuuta!

        Kuka ajaa punasella Jaguaarilla?
        Jee-jee -jerry Cotton
        On naama kuin George Naderilla.Jee-jee-Jerry Cotton. jne....


      • mieluisaako?
        ullamirjami kirjoitti:

        Kyllä on makee .
        Me sitä mun Jerrycottonin kanssa laulellaan ja kattellaan täys kuuta!

        Kuka ajaa punasella Jaguaarilla?
        Jee-jee -jerry Cotton
        On naama kuin George Naderilla.Jee-jee-Jerry Cotton. jne....

        Mieletön ampuminen on sinusta ihan jees!
        Sairas oot!.
        Lemmestä nauttiminen on tuomiittavaa,
        sairas oot kun et itse kykene niin ei saa muutkaan vaan kuula kalloon.
        J E E S !


      • edellisen viestin
        mieluisaako? kirjoitti:

        Mieletön ampuminen on sinusta ihan jees!
        Sairas oot!.
        Lemmestä nauttiminen on tuomiittavaa,
        sairas oot kun et itse kykene niin ei saa muutkaan vaan kuula kalloon.
        J E E S !

        Tuo edellinen viesti onkin jotain muuta kuin ampumista, se on kiitos kauan etsittyjen laulun sanojen löytymisestä.

        Mahdatko tietääkään että 1978 julkaistiin levy jolla oli laulu Jerry Cotton.
        Etsipäs jostain sanat ja laula sinäkin....
        jee jee Jerry Cotton

        Mukavaa päivää sinullekin kaikesta huolimatta ja rakkautta ja lempeä päiviisi.


      • mieluisaako? kirjoitti:

        Mieletön ampuminen on sinusta ihan jees!
        Sairas oot!.
        Lemmestä nauttiminen on tuomiittavaa,
        sairas oot kun et itse kykene niin ei saa muutkaan vaan kuula kalloon.
        J E E S !

        ihan noin kovilla ammu .
        Ei me Jerrycottoninkaan kanssa ihan noin kovilla:=)
        Selitykseksi voin mainita että ne minun Jee-jeeni oli laulusta JERRY COTTON

        Sain se joko päivä sitten ja olen siihen ihan kauheesti "lääpälläni".
        Taidankin taas laittaa sen kuvan profiiliini jossa me Jerryn kanssa poseeretaan .
        Ja hymyä hyyleen ,ja hellurei:=)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      52
      9271
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      119
      1619
    3. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1212
    4. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      67
      1183
    5. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      87
      1144
    6. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1099
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      430
      1020
    8. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      41
      907
    9. Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja

      Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja Ekstremistinen kristitty, joka terror
      Hindulaisuus
      436
      885
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      828
    Aihe