Olen lähdöss kuukauden tai kahden reissulle istanbuliin joulukuussa, onko muita istanbulissa käyneitä/meneviä?
Kenties seuraa sinne, mies kun töissä välillä niin aika voi tulla pitkäksi.. ja olisi kiva jos olisi shoppailu ym seuraa?
istanbul joulukuussa
6
973
Vastaukset
- sanniiih
jos sä tunnet paikkoi paremmi ku mä ni ois kiva mennä jonnekki :)
- dainamai
mut meen sinne jo 10-13 päivä joten ehdin varmaan vähän tutustua... ilman muuta!
- hiili
onko sulla mahdollisuus nettin kun meet sinne? jos on niin laita skype niin saat paljon hyvää seuraa,ja saat soitaa ilmaiteeksi,mulla on istanbulissa asuvia suomalaisia skypessä,niistä on ihan kivaa kun tulee kotimaasta joku. ja on nettikafiloita istanbulissa ei tarte olla yksin ,olin kuukausi sitten sielä ja haveilen uudestaan,vaika on 60 ja on olut yli 10 kertaa. nauti,toivoo hiili
- dainamai
eli lähtö 12 joulukuuta ja takaisin 15 helmikuuta!!!
- sanniiih
addaas mun meseni vaikka :)
[email protected]
kerrotko kuiteski mikä vaik eka kirjain meseosoitteessas on(jos sul semmone on) etten addaa mahdollisesti ketää muuta.. :) - dainamai
sanniiih kirjoitti:
addaas mun meseni vaikka :)
[email protected]
kerrotko kuiteski mikä vaik eka kirjain meseosoitteessas on(jos sul semmone on) etten addaa mahdollisesti ketää muuta.. :)eli se mese alkaa meri....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595