PARIS ON IHANANANA

NÄYTÄN PARIKSELTA

siis paris on aivan mahtava ja IhQ!!! itekki muistutin Parista Lapsena kun oli samanlaiset hiukset :) ajattelin nyt kasvattaa pitkät blondit hiukset takas lyhyistä ja ruskeita! ! ! harmi vaa etten voi harrastaa shoppailua niin kuin paris kun olen hyvin hyvin köyhäästä perseestä

12

2294

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaus

oho tuli kirjotus virhe.. siis olen hyvin köyhäästä perheestä :/

• määitevaa

se Paris näyttää, ku on kaikki meikit ja kauniit vaatteet yllänsä.
      Mut oon ihmetelly sitä, onks sillä joka otetussa kuvassa kova pissa hätä, ku se on aina jalat ristissä?
      Sillon joskus pikkutytöt oli aina silleen, kun oli kova hätä, muttei millään olis malttanu mennä pissalle.
      Oon sitä pohtinu, olisko Paris'illa paha pissatauti??

• Paris hilton fani

Ei parisilla mitään pissatautia ole!!!!!!!! Se on vaan toooooooosi tyylikästä poseerata tollee! ja se asento (ainakin mun mielestä) sopii parisille tooosi hyvin!

• Hilttoni

Joo, Pariisi Hilttoni on kaunis ja upee. t. Jaska

• minusta se näyttää tarujen noita-akoilta. :D
      kyllä maailmasta löytyy paljon nätimpejäkin emäntiä kuin hilttonin tytöt.. vaikka vaikka, Halle Berry, siinon beibe!

• puusilimä_

umpilutka? sellanen sit haluat olla? no ei oo kyllä kovin kummoset haaveet.

• utka

Mun unelma on ainakin olla täys utka ja jakaa kaikillllee ihQuille!!!! Ja mitään yleissssivitystä en kans haluu vaan ihQuu!!!

Siis itse asia: Paris osaa esittää tosi hyvin rooliaan (epäilen että siinä on paljon esitystä ja vähän perus laiskaa iki teiniä). Mutta näitä "Paris on ihQu" en ymmärrä ollenkaan. Mikähän on se ihmisen ikä jolloin alkaa käyttäytyä noin idioottimaisesti?

• mosku
        utka kirjoitti:

Mun unelma on ainakin olla täys utka ja jakaa kaikillllee ihQuille!!!! Ja mitään yleissssivitystä en kans haluu vaan ihQuu!!!

Siis itse asia: Paris osaa esittää tosi hyvin rooliaan (epäilen että siinä on paljon esitystä ja vähän perus laiskaa iki teiniä). Mutta näitä "Paris on ihQu" en ymmärrä ollenkaan. Mikähän on se ihmisen ikä jolloin alkaa käyttäytyä noin idioottimaisesti?

Paris vain näyttelee semmosta bimboa! Mun mielestä on ainakin pakko olla aika älykäs että pärjää sellasilla aloilla ku se...siinähä vaaditaan aikamoista kykyä ylläpitää suhteita ja käyttää niitä hyväkseen. Pitää osata markkinoida itseään oikein. On vain aika surullista että nykypäivänä täytyy näytellä tyhmää rikasta bimboa joka muka jakelee kaikille jotta ihmiset susta kiinostuisivat...

• Jooseppi Wiisas
        mosku kirjoitti:

Paris vain näyttelee semmosta bimboa! Mun mielestä on ainakin pakko olla aika älykäs että pärjää sellasilla aloilla ku se...siinähä vaaditaan aikamoista kykyä ylläpitää suhteita ja käyttää niitä hyväkseen. Pitää osata markkinoida itseään oikein. On vain aika surullista että nykypäivänä täytyy näytellä tyhmää rikasta bimboa joka muka jakelee kaikille jotta ihmiset susta kiinostuisivat...

Kuka se Paris on? Naam ainakin on ruma, yäk. Ettei vaan olisi joku hourulasta karannut?

• Santeri Fakiiri
        mosku kirjoitti:

Mihinkäs se itteensä markkinoi? Esiintymäänkö kovalla rahalla? Sen saattais jopa ymmärtää. Kyseessä on vähä-älyinen julkisuudenkipeä typerys.

• me againts paris

Siis ihminen joka ihannoi parisin kaltasta lehmää ei voi olla järkevä. Paris hilton on hemmoteltu, kuuluisuudenkipee lumppu. Se on päässy pinnalle vaan isänsä nimellä, ilman sitä se ois vaan ruma tavis..

• Udai Husseinille(edesmennee...

Inhoan Parisia niin suuresti että toden totta toivon että hän olisi ehtinyt naimisiin Udai Husseinin kanssa. Tai Tony Halmeen, Robert Mugaben, Idi Aminin tai Paavo Väyrysen vaimoksi. INHOAN SITÄ LUMPPUA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      644
      1505
    2. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1245
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      83
      1058
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      83
      1006
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      82
      978
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      853
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      828
    8. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      817
    9. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      242
      793
    10. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      712
    Aihe