onko mitään hyvia ja TÄYSIN ilmaisia nettipelejä... netistä freewarena tai kaupasta.. (siis itse peli voi kyllä maksaa.. mutta sellasia joiden PELAAMINEN OLISI ILMAISTA ) ???
ILMAISIA ??
7
1095
Vastaukset
- juhis12
moi mä tiiän yhen mistä voiladata ja muuten älä lataaa batlefield2 se pettää aina etisivulta www.peliplaneetta.net
- asddas
Lataa conquer online :x
Onhan niitä kaikin puolin ilmaisiakin pelejä.
Enemy Territory
ja
America's Army.
Counter-Strike: Source tai Counter-Strike Anthology menee myös, mutta ne täytyy hakea kaupasta tai tilata netistä.
Ja sit se Battlefield 2.- kaljatuoppi
Tarviik jos sen asentaa netistä levylle nii siihenkö siis tarvii dvd levyn???Ainaki mä oon sen niin ymmärtäny ku se on nii iso peli et sitä ei voi ladata mihinkää muuhun ku dvd levylle
kaljatuoppi kirjoitti:
Tarviik jos sen asentaa netistä levylle nii siihenkö siis tarvii dvd levyn???Ainaki mä oon sen niin ymmärtäny ku se on nii iso peli et sitä ei voi ladata mihinkää muuhun ku dvd levylle
Ihme tuubaa joillekki syötetään tai sitten ei osata tai ymmärretä.
Lataat vaan koneelle asennuspaketin ja klikkaat auki ja katot mitä tulee. Sitten vaan pelaamaan kun on asennettu.
- Ninaj
On, jos haluaa kokeilla kaikenlaista ja on avoin. MapleStory(spesiaali itemit maksaa oikeeta rahaa joten ei hyvä mutta ilmankin pärjää), Ragnarok privaateille servuilla on ilmasta, esim. www.rocknro.net. Mutta jos haluaa jotain muuta, täysin erilaista, en osaa muista kertoa. Tyttönä tykkään noista peleistä, mitkä mainitsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607344- 1254115
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273433- 212868
- 272473
- 232392
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732002- 252000
- 472000
- 321928