Kaarlolla on ärsyttävä tapa matkia toisten juttuja. Jos joku kertoo tehneensä jotain erikoista, niin hetken päästä Kaarlo kertoo oman samantyyppisen juttunsa, joka yleensä on väritetty versio edellisen kertojan jutusta. Sama homma vitseissä, ei osaa kertoa yhtään omaa juttua, lähinnä seurailee aloitettua ajatusta. Suurin osa Kaarlon tarinoista on ihan satua ja muiden kokemuksien kertomista ominaan.
Kale beesailee
5
306
Vastaukset
- paskaa...
Jopas taas sinun mielikuvituksesi laukkasi... Älä keksi noita älyttömiä Kaarlo-haukkuja, kun niissä ei ole totuuden pisaraakaan!
- rasittavaa kuunnella
Etkö ole seuannut sen juttuja vai etkö huomaa miten se beesaa. Jos vastauksesi on jälkimmäinen, niin sinusta tulisi varmaan hyvä kuuntelija Kaarlolle, siviilissä kun niitä ei montaa varmasti ole. Muussa tapauksessa kannattaa opetella ajattelemaan hieman kriittisemmin.
- tosiaan peesaa
Tekstisi pitää sataprosenttisesti paikkansa. Muista kuitenkin vastedes, että oikea muoto käyttämästäsi verbistä on "peesata" ei "beesata".
- Anonyymi
Se on sama kummin sen beesauksen sanoo ..perillä vai beellä. Hyvää loppukesään.
- Anonyymi
Siis se on aivan samaa tarkoittava sana .. pehmeällä tai kovalla peellä kirjoitettuna..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984