Varför pappa betalar?

....

Olen ihmettelyt sitä asiaa, että miksi Paris on rahoissaan? Eikös Parisin isän pitäisi hotelliketjun omistajana olla kaikin puolin älykäs ja fiksu mies? Siispä miksi hän on antanut Parisille rahaa enemmän kuin mitä Parisin välttämättömät elantokustannukset ovat? Vai onko Parisin isäkin joku toisen polven rikas?

18

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Paris ei ole saanut sen kummemmin rahaa isältään, joka on toki Hilton -hotelliketjun suurperijä, mutta myös miljoonia kiinteistöalalla tienannut monimiljonääri.

Paris on tienannut omat rahansa 18-vuotiaasta saakka aluksi mallintöillä, mutta myöjemmin tienannut miljoonia urallaan tv:ssä ja elokuvissa sekä kirjoilla, tuoksuilla yms.

• ,,,,

Täyttä faktaa on.

• Tavis & Juntti

"Paris on tienannut omat rahansa 18-vuotiaasta saakka aluksi mallintöillä, mutta myöjemmin tienannut miljoonia urallaan tv:ssä ja elokuvissa sekä kirjoilla, tuoksuilla"

Maailman turhin "ammatti": malli. Tienannut miljoonia URALLAAN? Että mitä? Mikä helvetin ura? Ja monessako leffassa ollaan ehana-ihku-Parisimme nähty?.......... Jep, ja Leidit landella tosiaan on maailman menestys...krhm. Tienannut miljoonia kirjoilla? "Näin bailaa blondi koko vuorokauden", kirjoittanut P. Hilton. No joo, ja tuoksut...jep jep. Sanokaahan, mitä hemmetin virkaa on Parisin laisella ihmisellä täällä universumissa? Menisi kunnon töihin!

• kunnon työt?
        Tavis & Juntti kirjoitti:

"Paris on tienannut omat rahansa 18-vuotiaasta saakka aluksi mallintöillä, mutta myöjemmin tienannut miljoonia urallaan tv:ssä ja elokuvissa sekä kirjoilla, tuoksuilla"

Maailman turhin "ammatti": malli. Tienannut miljoonia URALLAAN? Että mitä? Mikä helvetin ura? Ja monessako leffassa ollaan ehana-ihku-Parisimme nähty?.......... Jep, ja Leidit landella tosiaan on maailman menestys...krhm. Tienannut miljoonia kirjoilla? "Näin bailaa blondi koko vuorokauden", kirjoittanut P. Hilton. No joo, ja tuoksut...jep jep. Sanokaahan, mitä hemmetin virkaa on Parisin laisella ihmisellä täällä universumissa? Menisi kunnon töihin!

Eikö se riitä että tienaa töistään sairaasti rahaa? Taidat olla itse unelmaton ja kateellinen hyypiö.
        Ota itseäsi niskasta kiinni, käy koulu loppuun ja toteuta omat unelmasi. Niin minäkin teen!

• Tavis & Juntti
        kunnon työt? kirjoitti:

Eikö se riitä että tienaa töistään sairaasti rahaa? Taidat olla itse unelmaton ja kateellinen hyypiö.
        Ota itseäsi niskasta kiinni, käy koulu loppuun ja toteuta omat unelmasi. Niin minäkin teen!

Älä naurata. En haluaisi olla noin tyhmä, mitä Paris on. Ihan totta. Ja mitä unelmiin tulee, älä viitsi hei. Kateuteen ei ole siinäkään mielessä tarvetta, koska olen tyytyväinen siihen mitä mulla on. Itse mä tässä elämääni elän ja valintani teen. Ps. Koulut on käyty loppuun vuosia sitten, että tuota noin jospa suodaan nyt kaikille tää sanan- ja mielipidevapaus. Kaikista tai kaikesta ei tarvitse pitää.

• miksi ihmeessa
        Tavis & Juntti kirjoitti:

Älä naurata. En haluaisi olla noin tyhmä, mitä Paris on. Ihan totta. Ja mitä unelmiin tulee, älä viitsi hei. Kateuteen ei ole siinäkään mielessä tarvetta, koska olen tyytyväinen siihen mitä mulla on. Itse mä tässä elämääni elän ja valintani teen. Ps. Koulut on käyty loppuun vuosia sitten, että tuota noin jospa suodaan nyt kaikille tää sanan- ja mielipidevapaus. Kaikista tai kaikesta ei tarvitse pitää.

teinityttöjen on pakko idolisoida jotain bimboakkoja ja muodostaa sitten heidän kaltaisuudestaan tulevaisuuden unelmaminä? Jos on pakko jostain haaveilla, niin miksei vaikkapa yliopistosta ja lisensiaatin tutkinnosta eikä yleisestä kana-aivoisuudesta ja mallinhommista?

• Jasu

Paris on tehnyt paljon itekki ansaitsemal rahaa. Subilta tuli ohjemma sen bisneksistä! Hei haloo se ei todellakaa mee isin luo käsi ojossa! =D Mutta ootaha ko pappa kupsahtaa ni rahaa virtaa..

• Kansalainen.

Toivottavasti isä tajunut tehdä testamentin.
        Itse en antaisi penniäkään tuommoiselle huoralle.

• Asiaa!
        Kansalainen. kirjoitti:

*zmile* :))))

• ......

Pakko olla totta ku subilta tuli!!!!!!! muahaahhaaa!

• Nimetön
        Kansalainen. kirjoitti:

Juu eli vaikka isä testamenttais kaikki rahasa hyväntekeväisyytee nii lakia ei voi kiertää sillä testamentilla, siitä menee lakisääteisestä osasta puolet lapselle/ lapsille. Thats the law!

• juristiq
        Nimetön kirjoitti:

Juu eli vaikka isä testamenttais kaikki rahasa hyväntekeväisyytee nii lakia ei voi kiertää sillä testamentilla, siitä menee lakisääteisestä osasta puolet lapselle/ lapsille. Thats the law!

Suomessa on käytössä tämä lapsille kuuluva lakiosa, mutta Amerikassa lapsilleen ei tarvitse antaa pennin hyrrää perintönä, jos ei huvita.

• Munchen Malton

Etten ole vielä koko Suomessa julkkis vaikka elän kuten Paris. Ryyppään ja huoraan neljä päivää viikosta, loput pidän darraa ja hävitän rahua muuten. Töitä en tee, enkä osaiskaan kun olen täys latvaroso, perintörahalla elän.

Mutta miksi en ole jo julkkis kuin omalla paikkakunnallani? Miksi? Mitä tein väärin? Ketä pitää naida siihen päästäkseni?

• mosku

PAris itsekin tienaa aika mukavasti pätäkkää...sillähän on oma tuoksu, videopelit, kirja, lautapelit, yms yms laulu ja näyttely business...Paris on piin kova bisnesnainen!!

• jdjdj

Tähh??? Parisilla ei ole mitään noista.
        Laulu ei ole edes itse laulettu.

• Viilataanpas pilkkua

"Eikös Parisin isän pitäisi hotelliketjun omistajana olla kaikin puolin älykäs ja fiksu mies? "

Anteeksi pilkunnussimiseni, mutta Parisin isä EI ole Hilton ketjun johdossa, se on joku Parisin isän isä tjsp, kuitenkin joku muu kun Parisin isä Rick. Parisin isällä on omat bisneksensä ja raataa perseensä puhki yrittäessään pitää elämäntason yllä, ökyrikkaitahan tämä Hilton family ei ole, mutta varmaan ihan hyvin toimeentulevia, ja sekin perheen isän ansiota, joka tekee töitä.

Jos joku sattui katsomaan myös eilen (28.10) sen Biography Hiltonin perhe niin siinä mainittiin tuo ettei Parisin isä halunnut lähteä tuohon perheyritys bisnekseen kuten myös tuo ökyrikkaus juttu.

• viisas nainen!

Ensinnäkin Paris on itse ansainnut omat rahansa 18-vuotiaasta saakka! Naisella on oma menestyksekäs Hajuvesimallisto, laukkumallisto ja korumallisto. Lisäksi hänen debyytti albuminsa on menestynyt suht hyvin vaikka flobbaus huhujakin on ollut liikkeellä. Paris tienaa hyvin myös muutamista elokuva esiintymisistään sekä mallin urallaan!

Vaikka isä-Hilton onkin toisenpolven hotelliomistaja ja siksi erittäin varakas, ei se tarkoita sitä että Paris on rikas vain isänsä saavutusten kautta.

Samoin Parisin sisko Nicky on luonut itse itselleen varakkaan ja menestyksekkään uran muotisuunnittelijana!

Katsoin juuri Hiltonin perheestä dokumentin TV:stä jossa kaikki tämä kerrottiin ja enemmänkin.

Tyhmää ajatella Parisin olevan tyhmä ja lellitty pentu! Ei tyhmyydellä niin pitkälle kuuluisuudessa päästä kun hän on päässyt. Onhan hän tällähetkelläkin maailman kuvatuimpien ihmisten listalla!

• Ekonomi

Voi olla vaikeata uskoa, mutta Parisin business-vainu on omaa luokkaansa. Hän on tehnyt itsestään erittäin tunnetun brandin, joka tunnetaan maailmanlaajuisesti. Vaikka hänen käytöksensä on välillä "hieman" arvelluttavaa, niin se on kuitenki positiivistä markkinointia.

Se että hänen yleissivistys on olematon ei tarkoita tyhmyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2705
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      416
      2217
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2116
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1875
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1176
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1142
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe