Minun mielestäni habbo on aivan paska ja turhanpäiväinen, mutta runescape on 100% parempi.
MIKÄ ON SINUN MIELIPITEESI LÄHETÄ TÄNNE.
Habbo vai RuneScape?
16
881
Vastaukset
- viisastietäjä100äo
Habbo perseestä. Siellä käy vain 7-9v porukkaa jotka sanoo aina iäkseen jtn 11-15w! Runescapelle täydet pisteet. Toisin kuin habossa siellä ei juuri liiku teinixejä, ja suurin osa pelaajista on yli 11 vuotta. Hyvä että Runescape on keksitty, sillä muuten suurin osa niistä hemmetin habbokersoista pyöris siellä. Vaikka habbo onkin aivan turha, niin pysykää te tenavat kuitenkin siellä, älkääkä jalallakaan astuko Runescapen teinixittömään ja aikuismaiseen maailmaan. Että näin. Ps: Tuntui taas hyvältä purkaa itseään...Hehe..
- Muistutan
Suomen lapsista suurinosa viihtyy Runescapen "ihmeellisessä aikuismaisessa maailmassa", kuin habbohotelissa? :)
- kaljatuoppi
molemmat on perseest
taulukko perseys: habbo ruenscape
100% 100%
taulukko hyvyys: habbo runescape
0% 0%
- soldat90
habbohotelli:
suunniteltiin alunperin 20v ihmisten seuranhaku ja chattailu paikaksi kunnes 8w kakrut löysi sen ja levitti sanaa...
RuneScape:
java pohjainen peli jossa omien kokemuksien mukaan liikkuu IHAN YHTÄ PALJON 8w kakruja kuin habossakin...toisin kuin habbo, runescape voidaan luokitella "peliksi" vaikka se ei missään tapauksessa mikään hyvä sellainen ole.
Huomatkaa myös että runescape ei ole roolipeli...hyvä klooni ehkä, mutta roolipeleissä pääpaino keskittyy sosiaaliseen vuorovaikutukseen eikä runescapen tapaan "levelleihin"
HUOM: ensimmäisen viestin ulkoasusta päätellen ei hänellä ikääkään varsinaisesti ole tarpeeksi arvostelemaan muita ns. "pelejä", sillä kakaroilla on tapana antaa täydet pisteet sille "omalle" pelille oli se miten surkea hyvänsä (koska heidän elämänsä suurin kanssakäyminen tapahtuu siellä) ja haukkua muut pelit pystöön. - Juoksupako(run escape)
Habbo vai runescape? Hmm... siinä vasta pulma. Itse EN missään nimessä koskisi kumpaankaan. Perusteluita? OK. Eli habboa ei nyt voi varsinaiseksi peliksi sanoa, vaan kakaroiden keskustelu\chätti huoneeksi. Menkää vaikka ennemmin irccaamaan jos on pakko keskustella netissä tuntemattomille. Runescape... Tämä peli on oikeesti jotain niin surkeeta, mitä joku voi ikinä vaan kuvitella. Ja ku joku mainisti, että peli on aikuismaisempi... ei näin, ei näin. Siellä pelaa jotkut 7-11 vuotiaa skidit mitkä on just oppinut käyttämään tietokonetta :D Jos ei olisi mitään kunnon pelejä valittavana, niin Runescapen sijasta kaivaisin vanhan koppa nintendon kaapista ja alkaisin pelaamaan mariota. Siinä ainakin on paremmat "muusiiki" jos niitä nyt musiikeiksi voi edes kutsua. Oma mielipiteen on se, että habboa häslää kaikki ketkä haluaa keskustella nimettömästi netissä, ja kaikki penskat minkä mielestä on siistii ku saa pyytää jonkun toisen "lapsen" (huom. joku kesi-ikäinen körmy, joka esittäytyy lapsen internetissä) puhelin-numeron jota voi esitellä kavereilleen ja ansaita rispectii niinQ. Runescapea taas pelaa ne, jotka ovat kiinnostuneet nettipeleistäm, ja etenkin rooli, sellaisista. Esim. MMORPG pelit. Mutta, heillä ei kuitenkaan ole varaa maksaa mistään kunnon peleistä, kuten Wow, tai edes Guild wars joka on halvempi. HÄVETKÄÄ TE JOTKA PELAATTE RUNESCAPEA.
- fossu
noi on kummatkin ihan perseesta =/ tylsiä kun mitkä ja varsinkin habbo täynnä peeloja ja pedofiileja ja näsä wiisaita skiduja joilla ei ole varmaan varaa edes rs:ssn kuukausi maksuun !!!
- nimimerkki
joo-o. en itekkään pelaa runee, mutta silti en alkais maksaa jostakin hemmetin nettipeleistä oikeaa rahaa. ei se silti tarkota että minä köyhä olisin.. ei ei. en vain tahdo tuhlata rahaa turhaan paskaan!!!
- new jundu
Habbo ja runescape ovat molemmat oikein hyviä netti pelejä, itse en ole pariin vuoteen pelannut habbo hotellia. Nuorempien 7-11 vuotiaiden seassa chattaileminen alkoi kyllästyttää joten aloin pelaamaan runescapea...Mutta kun runescapea nyt parisen vuotta olen pelannut niin olen huomannut että siellä on täysin samallaista porukkaa mutta paljon enemmän. Kuitenkin runescapen puolelle käännyn koska siellä on myös aikuismaisempaakin seuraa. Ei habbokaan mikään huono peli ole ja saatan pelailla sitä huonoina päivinä.
Vaikka et Habbosta tykkää yhtään, niin silti se tuntuu sopivan sulle parhaiten.
- zeihou
rune on todella surkea peli
- uikkula
runescape on ihan selvästi parempi kuin joku ¨habbo hotel¨habbo on ihan hevosen perseestä jos joku valittisi niin valitsisi nyt edes hyvä pelin eli runescapen
- huiluuttaja
huomaa heti mitä "runescape" on tehnyt sullekin.
- KUMPIKI
EI MITÄÄN HABBOA TAI RUNEA.. COUNTER STRIKE SOURCE SE PITÄÄ OLLA
OSTAKAA KAIKKI COUNTER STRIKE SOURCE!!!- ON PASKEMPI KUIN KUMPIKAAN ...
JA OSTAKAA SE VITUN HL2/COUNTER-STRKE SOURCE SAATANA!½!"!!!one1!!1
- kummalinen ja olematon
habbo ja runescape eroaa toisista paljon, joten ei voi sanoa kumpi on parempi =P.
- ozzo
rune on paras!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607154- 1243811
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263130- 212718
- 272383
- 182040
- 251910
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 471830
- 321828