tätä on varmaan kysytty ihan liian moneen kertaan, mutta täytyy vielä kerran kysyä:
mistä kannattaa kysellä lentolippuja Kuubaan? mikä yhtiö lennättää halvimmalla?
en vaan ole meinannut oikein löytää hyviä lentolippukauppiaita.
lentolipuista
4
1248
Vastaukset
- Kuubassa käynyt
kävin edullisesti Air Francella. Edullisempiakin olisi varmaan löytynyt mutta aikataulu sopi itselleni tosi hyvin.
- rod.pokes
Moro!
Kaksi vuotta sitten KLM:llä lennot maksoivat 740 €, ensi keväänä Air Francella 799 €. Halvimman hinnan saattaa tarjota Arkefly Hollannista. Lisäksi täytyy kuitenkin hankkia lennot Suomesta Amsterdamiin. Itse päädyin tästä syystä Air Franceen. - Matkamimmi
Kokeileppa oheisesta:
http://www.supersaver.fi/etravelstore/supersaver_fi/ibe/air/search/search.jsp
Sieltä on saanut ainakin AIR Francen lennot edullisesti.
Itse olen menossa joulukuuksi AF:llä Hki-Pariisi-Havanna mp:lla- rod.pokes
,mutta varaa lennot suoraan lentoyhtiön sivulta.Säästät siinäkin hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477