Olisin hommaamassa lastua 200 cdi manuaalilaatikolla olevaan -99 malliseen c-sarjalaiseen. Olisiko kokemuksia tai tietoa missä tuo kannattaisi hoitaa ?
Lastu
8
1002
Vastaukset
- vaihtoon
Ei lastua vaan uusi softa koneeseen. Myyjä löytyy vaikkapa tuolta:
http://www.mese.fi/forum
Kannattava homma, auton luonne muuttuu täysin.- Arvid
Kiitos tiedosta, kertoisitko vielä missä tän homman vois tehdä. Kävin kyllä noilla sivuila, mutta en suoraan löytänyt ko. palvelun tarjoajaa. Etua olisi, jos paikka löytyisi Turun seudulta, kiitos !
Arvid kirjoitti:
Kiitos tiedosta, kertoisitko vielä missä tän homman vois tehdä. Kävin kyllä noilla sivuila, mutta en suoraan löytänyt ko. palvelun tarjoajaa. Etua olisi, jos paikka löytyisi Turun seudulta, kiitos !
- Arvid
MasterEq kirjoitti:
No jos tuo on oikea paikka, taidan jäädä ilman. Turun seudulla edustajana Veho, He eivät ko. toimenpidettä tee ! Ja noilta sivuilta ei löytynyt mitään tietoa...
- Arvid
Löytyi paikka joka tekee uuden softan autoon, kun ehdin niin homma hoituu. Jos jotakuta kiinnostaa niin laitan tietoa miten pelittää operaation jälkeen. Aika mukavia tehonlisäyksiä lupailivat :)
- Arvid
Jep eli n. 110kW ja 360Nm vääntöä, eli tuollaisia lupailivat. Ja kyllä täytyy sanoa, että auto on aivan toinen nyt. Tehopiikki tosin tulee tuossa 2000 rpm kohdalla, mutta se vaan kääntää suupielet ylöspäin....
- E 200 CDi -03
Laitoin Oulussa http://www.emjpower.fi/
nopea ja hyvä palvelu. Todella kannattava homma.
Tuli 54 hv lisää sekä vääntöä 100 Nm.
Käytiääni parempi, ja mitkä lähdöt.
Vastaa 270 CDi tehoja eli 176 hv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770