eli siis: kuinka paljon aksut syövät? olen lukenut niistä paljon mutta aina sanotaan että nuoret syövät enemmän ja vanhemmat vähemmän, mutta kuinka paljon niille voi ruokaa antaa ja kuinka paljon ja nopeasti ne sitä syövät?
kuinka paljon?
-tuisku-
2
240
Vastaukset
- vivi
kotiloilla koko ajan ruokaa tarjolla,sitten kun loppuu tai pilaantuu laitan lisää
- Nipsu2
Toisaalta voit itse seurailla kuinka paljon aksusi syö ja mitä syö. Esim. meillä menee kurkku lähes vartissa ja sitä voikin sitten laittaa vähän enemmän, mutta porkkana onkin sitten eri asia ja sitä kannattaa laittaa vähän vähemmän koska menee kuitenkin vähemmän suosiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917415- 373947
- 453500
- 2332723
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202178- 451942