Me etsimme sijaissynnyttäjää,koska se on ainoa mahdollinen keino meille saada biologisesti lapsi, siis oma pikku TAAPERO. Jos haluat auttaa ja kiinnostuit, niin ota ystävällisesti yhteyttä sähköpostin kautta ja voimme keskustella asiasta enemmän???
Taapero
7
840
Vastaukset
- palsta..
ehkä voisitte siirtyä odottajien palstalle koska hehän ovat elävä esimerkki siitä että heillä tämä homma toimii.
miten ihmeessä me voisimme alkaa teille sijaissynnyttäjiksi kun ei edes omia lapsia saada??? - Sivusta seuraaja
Huomaa tosiaan, ettei ole raskaudesta kokemusta, kun tuollaisia edes kehtaat kysyä. Voin kertoa sulle ihan sellaisen tosiasian, että kukaan ihminen ei jaksa olla työjuhtana toiselle: voida pahoin, revittää kehoa arville ja synnyttää tuskan kautta. Adoptio lapsi tai tyydy kohtaloosi. Tässä elämässä kun ei voi saada kaikkea, mitä haluaa. Mullakin tekisi saakelisti mieli matkustaa Malediiveille, mutta ei ole rahaa. Ehkä sen sijaan sinä voit tehdä sen, kun ei tarvitse tuhlata vaippoihin ja nauti siitä!
- mieltä
..huh huh. Kukaan täysjärkinen ei ryhdy moiseen. Voisin itse harkita ko. asiaa, mikäli palkkio olisi huomattava (puhutaan sadoista tuhansista euroista).
Mutta ei alkup. kirjoittaja voi selvästikään ymmärtää, minkälainen asia raskaus on naiselle henkisesti ja fyysisesti, puhumattakaan kaiken sen jälkeen antaa vauva pois.Haloo... - sydämmet toivoa täynnä
mieltä kirjoitti:
..huh huh. Kukaan täysjärkinen ei ryhdy moiseen. Voisin itse harkita ko. asiaa, mikäli palkkio olisi huomattava (puhutaan sadoista tuhansista euroista).
Mutta ei alkup. kirjoittaja voi selvästikään ymmärtää, minkälainen asia raskaus on naiselle henkisesti ja fyysisesti, puhumattakaan kaiken sen jälkeen antaa vauva pois.Haloo...Haluan selventää omaa kirjoitustani,minulla on lapsia ja tiedän mitä raskaana oleminen on. Miehelläni lapsia ei ole ja siksi haluaisimme yhteisen biologisen lapsen.Itse en pysty lapsia saamaan,koska minulta on poistettu kohtu.Siksi toivomme, että löytäisimme sijaissynnyttäjän.
- Mimmu
Hei!
Mekin haluaisimme näin lapsen, mutta onkohan tuo enään mahdollista? Uutta lakia västään ja siinä tullaan kieltämään sijaissynnytys lailla. Tällä viikolla saadaan varmaan laki tehtyä. Mitäs me sitten tehdään? Oletko kysynyt väestöliitosta, että aloittaako ne hoitoja tämän asian suhteen enään?
Me ollaan tai minä olen mielessäni miettinyt, että jospa venäjälle lähtisi toteuttamaan tätä asiaa, kun suomessa se kielletään. Olisiko teillä siihen kiinnostusta? Kirjoita sähköpostiosoitteesi, niin voisimme kirjoitelle muutenkin lapsettomuudesta ja tunteista ja siitä mitä elämä tuo tullessaan. - Anonyymi
Meillä on taapero joka on itkupilli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066643Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai495796Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865282Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614063Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383328Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53313HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381015