Me etsimme sijaissynnyttäjää,koska se on ainoa mahdollinen keino meille saada biologisesti lapsi, siis oma pikku TAAPERO. Jos haluat auttaa ja kiinnostuit, niin ota ystävällisesti yhteyttä sähköpostin kautta ja voimme keskustella asiasta enemmän???
Taapero
7
813
Vastaukset
- palsta..
ehkä voisitte siirtyä odottajien palstalle koska hehän ovat elävä esimerkki siitä että heillä tämä homma toimii.
miten ihmeessä me voisimme alkaa teille sijaissynnyttäjiksi kun ei edes omia lapsia saada??? - Sivusta seuraaja
Huomaa tosiaan, ettei ole raskaudesta kokemusta, kun tuollaisia edes kehtaat kysyä. Voin kertoa sulle ihan sellaisen tosiasian, että kukaan ihminen ei jaksa olla työjuhtana toiselle: voida pahoin, revittää kehoa arville ja synnyttää tuskan kautta. Adoptio lapsi tai tyydy kohtaloosi. Tässä elämässä kun ei voi saada kaikkea, mitä haluaa. Mullakin tekisi saakelisti mieli matkustaa Malediiveille, mutta ei ole rahaa. Ehkä sen sijaan sinä voit tehdä sen, kun ei tarvitse tuhlata vaippoihin ja nauti siitä!
- mieltä
..huh huh. Kukaan täysjärkinen ei ryhdy moiseen. Voisin itse harkita ko. asiaa, mikäli palkkio olisi huomattava (puhutaan sadoista tuhansista euroista).
Mutta ei alkup. kirjoittaja voi selvästikään ymmärtää, minkälainen asia raskaus on naiselle henkisesti ja fyysisesti, puhumattakaan kaiken sen jälkeen antaa vauva pois.Haloo... - sydämmet toivoa täynnä
mieltä kirjoitti:
..huh huh. Kukaan täysjärkinen ei ryhdy moiseen. Voisin itse harkita ko. asiaa, mikäli palkkio olisi huomattava (puhutaan sadoista tuhansista euroista).
Mutta ei alkup. kirjoittaja voi selvästikään ymmärtää, minkälainen asia raskaus on naiselle henkisesti ja fyysisesti, puhumattakaan kaiken sen jälkeen antaa vauva pois.Haloo...Haluan selventää omaa kirjoitustani,minulla on lapsia ja tiedän mitä raskaana oleminen on. Miehelläni lapsia ei ole ja siksi haluaisimme yhteisen biologisen lapsen.Itse en pysty lapsia saamaan,koska minulta on poistettu kohtu.Siksi toivomme, että löytäisimme sijaissynnyttäjän.
- Mimmu
Hei!
Mekin haluaisimme näin lapsen, mutta onkohan tuo enään mahdollista? Uutta lakia västään ja siinä tullaan kieltämään sijaissynnytys lailla. Tällä viikolla saadaan varmaan laki tehtyä. Mitäs me sitten tehdään? Oletko kysynyt väestöliitosta, että aloittaako ne hoitoja tämän asian suhteen enään?
Me ollaan tai minä olen mielessäni miettinyt, että jospa venäjälle lähtisi toteuttamaan tätä asiaa, kun suomessa se kielletään. Olisiko teillä siihen kiinnostusta? Kirjoita sähköpostiosoitteesi, niin voisimme kirjoitelle muutenkin lapsettomuudesta ja tunteista ja siitä mitä elämä tuo tullessaan. - Anonyymi
Meillä on taapero joka on itkupilli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi et katoa mielestäni
Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk364682Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä
meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke502579Miehen statusta laskee
Useat se*sikumppanit. Jos munia lotraa useissa liejuissa on sitä todennäköisempää että kantaa oireettomia viruksia ja ta1661103Voisiko olla niin että olette kumpikin palstalla
Kaipaamansa toisianne, kenties rakastuneitakin toisiinne, mutta jostain syystä ette uskalla irl antaa palaa tämän asian90988- 54959
Mistä tunnistaa köyhät naapurit?
No siitä, kun sähkönhinta nousee ei pala sisällä valot eikä myöskään ulkona. Ainoastaan pieni kynttilän valon välke hei114940Miestenkin partnereiden määrällä on väliä
Kukasta kukkaan hyppelevä mies ei saa pisteitä aviomiestä etsiessä. Juorut liikkuu eikä savua ilman tulta. Miehet voi us122883- 40873
Riikka Purra meni halpaan
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011036701.html Jokaisen pitäisi viimeistään nyt ymmärtää. että perussuomalaiset on198861Hei sinä nainen
Jolla niin kauniit silmät etten ole eläissäni nähnyt. Minkä väriset ne edes on kun näytti eri valoissa aina eri värisilt29812