Onkohan Aallon keraamisella, valkoisella Savoy-maljakolla mitään arvoa? Onko tietoa? Keskikokoinen, perusmalli.
savoy-maljakko
9
5272
Vastaukset
- ankkuli
Tarkoitanet valkoista lasista tehty Savoy-maljakkoa? (Savoy-maljakon nimi on tunnettu myös Aalto-maljakkona).
Vai onko se oikeasti keraaminen?- jolian
keraaminen on, kyllä. Muistaisin kuulleeni, että niitä jonkin olisi jossain vaiheessa tehty keraamisena...?!?
- Plagiaatti
Sinulla on Savoy-maljakon kopio, jos se on keramiikkaa.
Malja on lasia. - Errare humanum est
Oikea Savoy-maljakko on vihertäväsävyistä lasia. sen vanhan lasin kyllä erottaa. Myöhemmät ovat Aalto-maljakoita. Olen joskus muistaakseni jossakin Sokoksen myymälässä nähnyt porsliinisen Aalto-maljakon myytävänä, joten oletan että keraamisella tarkoitat sellaista. Saattaa olla Arabian tekemä, joten joskus maksaa mansikoita.
- Oona22
Marikan-maljakot sivulla on esitelty erilaisia Aalto maljakoita ja muita maljakoita. Tässä nettisivu http://www.marikan-maljakot.com/staticpages/index.php/maljakotaakkosjarjestyksessa
- timot
Mulla on ns. Aalto-maljakko ja se on ilmeisesti vanhempaa tuotantoa, mutta mistä iän/arvon tunnistaa?
Tämä on kirkasta lasia, mutta pohja on tosi ohutta ja pohjassa epätasaisempi kohta (ikäänkuin se puhaltajan pillin kohta ?) ja nurkassa "ALVAR AALTO" -teksti "hiekkapuhalletuna tikkukirjaimin.
t.t.t.
- antiikkia-antiikkia
.. antiikkia netistä? Tämän listan löysin
http://www.vaivaton.com/catalog/s-2007-15
Voiko antiikkia oikeastaan edes myydä / ostaa
netissä???? - MariMeinas
HEI!
Jos jollakulla on semmoinen posliinia / kivitavaraa oleva valkoinen, turkoosi (vaalean sininen lähes) "aalto-maljakko" sitä matalampaa mallia - se ei siis ole aito! Itselläni oli sellainen ja se olikin tosi kiva...
ELI - jos joku haluaisi myydä sellaisen halvalla tai vaihtaa johonkin muuhun kivaan, ota yhteyttä:
[email protected] - MariMeinas
Edellisessä viestissä väärä meiliosoite: [email protected] ja olen tosissani eli ottakaan ihmeessä yhteyttä, jos teillä on tämmöinen "feikki" Aalto-maljakon keraaminen valkoinen tai valko-turkoosi hassun näköinen kopio! Tykkäsin pitää siinä pikkutavaroita ja nyt harmittaa, kun se särkyi :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209