Lehtisaha

pELLE pELOTON

pitäis hommata lehtisaha mutta merkki ja malli on vielä hakusessa, missä merkissä ois paras hinta/laatu suhde? Proxxoni ois hyvä mutta jälleenmyyjää ei löydy lähistöltä.

13

11344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maahantuojalta

      www.tehomix.fi

      Sivuilta löytyy hinnastokin.
      Tuolta olen itse Proxxonin tuotteita tilanut. Postiennakolla lähettävät.

      • Sahaillut.

        Kyselit lehtisahoista, itselläni on Deltta ja olen erittäin tyytyväinen kyseiseen sahaan. Olen harrastanut lehtisahausta jo kymmenisenvuotta. Saha on ollut todella käytössä melkein päivittäin noin 5-6 tuntia. Ensimmäinen sahani oli Rexon mutta en ollut siihen tyytyväinen. Itselläni on nyt jo kolmas Delta.


      • Viivi-rouva
        Sahaillut. kirjoitti:

        Kyselit lehtisahoista, itselläni on Deltta ja olen erittäin tyytyväinen kyseiseen sahaan. Olen harrastanut lehtisahausta jo kymmenisenvuotta. Saha on ollut todella käytössä melkein päivittäin noin 5-6 tuntia. Ensimmäinen sahani oli Rexon mutta en ollut siihen tyytyväinen. Itselläni on nyt jo kolmas Delta.

        Olen lukenut muitakin kehuvia kommentteja Deltasta. Osaatko vinkata mistä sitä voisi ostaa?


      • ...loppunut
        Viivi-rouva kirjoitti:

        Olen lukenut muitakin kehuvia kommentteja Deltasta. Osaatko vinkata mistä sitä voisi ostaa?

        Deltaa ei kai enää saa. Merkillä ei ole maahantuojaa eikä amerikkalaisilta sivuiltakaan löytynyt enää lehtisahoja.

        Tänään näin Kouvolassa yhdessä liikkeessä myytävänä käytetyn Proxxonin. En kysynyt hintaa, kun en toista tarvi :-) Olen kyllä ollut siihen tyytyväinen.


      • askarteluamatööri
        ...loppunut kirjoitti:

        Deltaa ei kai enää saa. Merkillä ei ole maahantuojaa eikä amerikkalaisilta sivuiltakaan löytynyt enää lehtisahoja.

        Tänään näin Kouvolassa yhdessä liikkeessä myytävänä käytetyn Proxxonin. En kysynyt hintaa, kun en toista tarvi :-) Olen kyllä ollut siihen tyytyväinen.

        Aloittelevalta askartelijalta tyhmä kysymys.. Pystyykö lehtisahalla sahaamaan vanerikuvion keskelle reikäkuvoita rikkomatta vanerikuvion reunaa? Siis saako terän jotenkin porattuun reikään ja siitä aloittamalla sahaus..?


      • askarteluamatööri
        askarteluamatööri kirjoitti:

        Aloittelevalta askartelijalta tyhmä kysymys.. Pystyykö lehtisahalla sahaamaan vanerikuvion keskelle reikäkuvoita rikkomatta vanerikuvion reunaa? Siis saako terän jotenkin porattuun reikään ja siitä aloittamalla sahaus..?

        Ja onko kellään tästä kokemusta: Ferm FFZ-400R lehtisaha
        https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=11157&langId=-11&parent_category_rn=19243&top_category=19237&selectedTopCategory=18937&selectedSecondLevel=19210&selectedThirdLevel=19237&categoryId=19243&searchMethod=&entryIdCsv=0
        Ainakin edullinen..


      • Anonyymi
        Sahaillut. kirjoitti:

        Kyselit lehtisahoista, itselläni on Deltta ja olen erittäin tyytyväinen kyseiseen sahaan. Olen harrastanut lehtisahausta jo kymmenisenvuotta. Saha on ollut todella käytössä melkein päivittäin noin 5-6 tuntia. Ensimmäinen sahani oli Rexon mutta en ollut siihen tyytyväinen. Itselläni on nyt jo kolmas Delta.

        onko uusi Dremel lehtisaha on kestävä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän edullista on kelvottoman romun ostamisessa?

        Lama-aikana lehtisahojen myynti aina kiihtyy ja mitä halvempi sen parempi.
        90-luvun laman ehdoton työttömien suosikki oli lehtisaha, Menekki piristyi uudelleen 2007 finanssikriisin jälkimainingeissa ja nyt syöksyvä kansalaisten luottamus talouteen, tuo taas lehtisahan pian tapetille.
        Valitettavasti ennustelaitokset eivät voi käyttää lehtisahaa ennusteiden tekemiseen laman todennäköisyydestä, mutta laman pohjan niistä näkee, kun varastot on myyty loppuun, alkaa noususuhdanne.


    • oman sahani
    • Janne se vaan

      Tai no lukekaa itse http://www.scrollsawer.com/features/2010-scroll-saw-buyers-guide.html
      Siellä se digital edition sinisellä nappia sen kohdalla.
      Excalibur EX-21Scrollsaw oli se kalliimpien voittaja ja sen saa halvemmalla englannista
      http://www.axminster.co.uk/excalibur-ex-21scrollsaw-prod816151/
      Toi Axminster on ok firma. Olen tilaillut sielta lähinnä sorvaus talttoja ja kaiverrustalttoja.
      Postikulut oli viimeksi 8 euroa. Tilasin sorvitaltan ja muuta roinaa. Ei paha.
      Sitten amazon uk saa kirjoja halvalla jos englanti taittuu yhtään ja onneksi niissä kirjoissa on monesti hyvät kuvat. Hakusanaksi vaan scrollsaw books . Suosittelen ja kun tilaa yli 25 puntaa niin saa ilmaisen postikulut.

    • kuviosaha

      Myytävänä Deltta kuviosaha. Sahara on imatralla. Kysy sahasta mail: [email protected] tai puh 040351191.

    • kuviosaha

      Siis saha on imatralla. Korkaus edelliseen tekstiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe