Bannit

asdasd1!1

Kun yritin kirjautua tunnuksillani nii he sanoivat että: ''This account been disabled'' ja katso sieltä runescapen sähköposti jutusta lisää tietoja. Hetki kun näin sen viestin siihen tuli että PERMANENTLY BANNED ja jotain muuta päläpälä. En oikeen ymmärtänyt että onko tuo väli aikaisesti bannattu?

24

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkfkkfkf

      bännätty kokonaan

      • mr.sniper

        Munkin acco haksattiin niin ja rikkoivat jotain sääntöjä niin kuin yritin kirjoutua siihen niin sekin oli permanently banned mut kirjoitin siihen appeal juttuun miks näin kävi niin mun acco unbannattiin.


    • Munki accon on perm banneis, sitä ei voi parantaa ban appealilla, eikä mitenkään muutenkaan, son poistettu kokonaan, eikä sitä näy hs.
      Eikä huonosti ketuttanu menettää lvl 97 (never been memb) 1075 total

    • tiikeri91

      on mutta on yksi mahdollisuus saada se pois:lähettämällä JageXille postia ja kysellä heilt voisitko saada ukkosin takas pelikuntoo?

      • -.-

        Jagex ei tuollaisiin vastaa. Ainut keino on kokeilla sitä appealia jos ylipäätänsä voit.


    • avuton5554

      Mun ukkeli bannittii tuli perm bannit! Mutta kauanko tuo appeal juttu kestää enneku ne päättää saanko takasi vaiko enkö? Oon oottanu sellaset 2 päivää? Että olis kiva tietää kauan menee ettei tuu jotain kuukautta turhaa istuskeltua. Kertokaa jos tiedätte. Kiitos
      -Avuotn5554

    • joonas13

      h0moo0o0o0oyyy saa bannei....opetelkaa bottaa nörtti pennut....

      ps skill total 1587 full botted....

    • avuton yhä

      Joonas ime munaa.

    • dagerz

      joonas siis ymmärsinkö oikein, 1587 on sun mielestä paljon :D

    • joonas nussii äitiää

      1587 ei vittu ei paskankaa vertaa mun acolle 2020 no ei munkaa oma o paljooo :)

    • tosi on

      joo perma bannattua accoa ei luultavasti saa koskaan takaisin.

      permanent = pysyvä
      temporary = väliaikainen

      mulla ollu 105 lvl 1800 total nyt yli vuoden perma banneissa, appealin oon pistäny pariki kertaa eikä oo auttanu. tosin kerran jagex armahti kaikki perma bannit, muistaakseni joskus 2006. tämän jälkeen on ollut vain harvinaisia yksittäisiä armahduksia. parasta vaan alottaa uudella acolla

    • joonas13

      turpakii nörttit.....ootte jotai 7 vuotiait lv 50 n00bei.....ette te mulle pärjää....

      ps skill total nyt 1742.....n0o0o0obo0t

    • jegfgeg

      Mees Joonas päikkäreille.

    • vitu kersat

      ei jumalauta kersat .. mul kaikki mele 99 range 97 mage 99 pray 95 qp cape ja kaikki muut uncombat skill 99 paitsi huntter ... et siitä sitte

      • ok autisti

        ok autisti


      • nolifeee

        vitun nolife


    • huono.

      huono.

    • nörtit

      kaikki jotka jaksaa kvetää kaikki skillit 99 ovat nörttejä jotka asuvat äitin luona kotona

    • nörtit <--- on nub

      "nörtit"- omistan comp capen ja ei olen ihan normaalisti 5pv viikossa töissä käyvä ihminen joka asuu yksin joten argumenttisi on väärä älä siis yleistä

    • ei.

      ei.

    • paska peli

      Offence Information
      Offence: Macroing MajorType: Ban Offence Date: 23-Apr-2014Offence Expiry: N/AGame: RuneScape
      Offence Evidence
      Sorry, but we cannot show you the evidence for this offence.

      tälläinen ilmoitus on tullut runescapeen enkä ole edes pelannut kun joskus toukokuussa viimeksi koko peliä. en voi käsittää mitä olen tehny väärin.

      • paska peli

        siis tarkoitin että yritin pelata tuokokuussa ja vieläki on joku ihme "permanently bannet" ku yrittää kirjautua :(


      • T:EX Bottaaja.

        Kannattiko käyttää bottia.

        PS: Uutta hahmoa siitä tekemään.


    • runeööpöö

      mula on kaiki 99 te ootte kaikki huonojaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe