Juanes ja Heidi?

tyttö.

Olen näköjään elänyt vähän kiven alla, mutta en ole kuullut mitään koko kohusta ennen kuin nyt. :p Mistä siis oikein on kyse? Miten ihmeessä se tyttö sai Juanesin kanssaan jatkoille jonnekin hotelliin? :o Onko Juaneskin vain typerä perhettään arvostamaton pukki? :/ Jotenkin olin saanut käsityksen, että oli hieman viisaampi...

8

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

      pelkkää p****n puhumista koko juttu.. on varmaan se pimatsu ollut sen kanssa baarissa etc. mutta niin on ollut moni muukin, monessa eri maassa. eikä todellakaan pidä paikkaansa noi jutut mitä lehdet on kirjoitellut.. naurettava tapaus koko juttu. että älä suotta menetä uskoasi Juanesiin, hän on todella hieno mies.

    • sopivasti puhuva

      Taisi käydä niin, että keltainen lehdistö suurenteli koko jutun.
      Musta "tarina" näyttää näin jälkikäteen hyvin viattomalta, kaveruudelta, yhteiseltä illanvietolta - ei sen kummemmalta. Heidillä kävi kauhee tuuri!
      Juanesista olen saanut sen käsityksen, että perhe on kaikki kaikessa, ja että noin muutenkin on periaatteen mies.

      Mitään varmaa tietoa mulla ei siis ole! (En ole puhunut Heidin enkä Juanesin kanssa.) :D

      • linjoilla

        olen myös minä. olen sen verran lukenut, ja katsonut Juanesin haastatteluja, ja perehtynyt aiheeseen:D (suuri Juanes -fani kun olen), että uskon että kyseessä oli vain viaton illanvietto, ja käsittääkseni porukassa jatkoilla oli muitakin mukana, eivät kahdestaan olleet.


      • piritta_h
        linjoilla kirjoitti:

        olen myös minä. olen sen verran lukenut, ja katsonut Juanesin haastatteluja, ja perehtynyt aiheeseen:D (suuri Juanes -fani kun olen), että uskon että kyseessä oli vain viaton illanvietto, ja käsittääkseni porukassa jatkoilla oli muitakin mukana, eivät kahdestaan olleet.

        satun tuntemaan kyseisen tytön kun kävin hänen kanssaan yhden vuoden lukiossa samaa luokkaa. julkisuushakuinen, miestenkipeä, täysin epärealistinen. ihan turha väittää että lehdet suurentelivat, heidi on aina ollut se joka on suurennellut. kun luin juttua lehdestä, se oli niin sitä tyttöä kuin vain olla ja voi.


      • oikeassa
        piritta_h kirjoitti:

        satun tuntemaan kyseisen tytön kun kävin hänen kanssaan yhden vuoden lukiossa samaa luokkaa. julkisuushakuinen, miestenkipeä, täysin epärealistinen. ihan turha väittää että lehdet suurentelivat, heidi on aina ollut se joka on suurennellut. kun luin juttua lehdestä, se oli niin sitä tyttöä kuin vain olla ja voi.

        Heidin suhteen, mutta entäs se yö?
        Mä en usko, että tapahtu yhtään mitään saunomista ja pussailua intiimimpää.
        Sinänsä ei kyllä kuulukaan mulle tää juttu.


      • mieskoukku
        oikeassa kirjoitti:

        Heidin suhteen, mutta entäs se yö?
        Mä en usko, että tapahtu yhtään mitään saunomista ja pussailua intiimimpää.
        Sinänsä ei kyllä kuulukaan mulle tää juttu.

        "miten ihmeessä se tyttö sai juanesin kanssaan sviittiin?" vastaus on:
        juanes ei viitsinyt olla töykeä.
        Koululla liikkui mitä kummallisimpia huhuja siitä, miten tämä kyseinen on änkenyt itseään joka paikkaan. Tämä siis noin kolme vuotta sitten. En usko että meno on miksikään muuttunut.
        Miehiä sillä ainakin sinä vuonna riitti. Ne ei kuitenkaan kestäneet ikinä paria viikkoa kauempaa, ja vasta jälkeenpäin olen saanut kuulla että tyttö on melkein aina ollut se joka on jätetty.


      • akkavaris
        mieskoukku kirjoitti:

        "miten ihmeessä se tyttö sai juanesin kanssaan sviittiin?" vastaus on:
        juanes ei viitsinyt olla töykeä.
        Koululla liikkui mitä kummallisimpia huhuja siitä, miten tämä kyseinen on änkenyt itseään joka paikkaan. Tämä siis noin kolme vuotta sitten. En usko että meno on miksikään muuttunut.
        Miehiä sillä ainakin sinä vuonna riitti. Ne ei kuitenkaan kestäneet ikinä paria viikkoa kauempaa, ja vasta jälkeenpäin olen saanut kuulla että tyttö on melkein aina ollut se joka on jätetty.

        Asia on jo vanha, mutta sattuipa kesäinen Ilta-Sanoma käsiini, jossa oli juttua Heidistä ja Juanesista. Mielestäni lehdistö antoi ymmärtää jutussa olevan enemmän, kuin ehkä olikaan. Juanesilla ihailijoita riittää, ja hän varmaankin kohtelee fanejaan ystävällisesti. En tiedä millä kielellä he puhuivat, mutta jos Heidi puhui Juanesin äidinkieltä (espanjaa) keskustelu oli varmaankin miellyttävää Juanesin kannalta omalla kielellä. Olihan hän kaukana kotoa ja ehkä koti-ikäväkin jo vaivasi. Mitä suutelemiseen ja halaamiseen tulee, niin mielestäni poskisuudelma ja ystävällinen halaus ei vielä ole pettämistä. Heidin vaikuttumista en tiedä hänen antaessaan jutun julkisuuteen, ehkä hän halusi hetkeksi lehtien palstoille ja meidät muut kateellisiksi.


      • tallessa!
        akkavaris kirjoitti:

        Asia on jo vanha, mutta sattuipa kesäinen Ilta-Sanoma käsiini, jossa oli juttua Heidistä ja Juanesista. Mielestäni lehdistö antoi ymmärtää jutussa olevan enemmän, kuin ehkä olikaan. Juanesilla ihailijoita riittää, ja hän varmaankin kohtelee fanejaan ystävällisesti. En tiedä millä kielellä he puhuivat, mutta jos Heidi puhui Juanesin äidinkieltä (espanjaa) keskustelu oli varmaankin miellyttävää Juanesin kannalta omalla kielellä. Olihan hän kaukana kotoa ja ehkä koti-ikäväkin jo vaivasi. Mitä suutelemiseen ja halaamiseen tulee, niin mielestäni poskisuudelma ja ystävällinen halaus ei vielä ole pettämistä. Heidin vaikuttumista en tiedä hänen antaessaan jutun julkisuuteen, ehkä hän halusi hetkeksi lehtien palstoille ja meidät muut kateellisiksi.

        Siitä tulee vielä joskus kuumaa kamaa!! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe