olen tässä ihmetellyt tämän kyseisen hiiren alati palavaa punaista valoa...
onhan se hieno ja cool, mutta eikö se sammu ikinä?!!
kun koneen sammuttaa se jatkaa vain iloisesti palamistaan...siis, eikö tämä kuluta sähköä, tai hiirtä itseään..?
eihän siinä ,muuten mitään...mutta kun kone on makuuhuoneessani niin se kirkas punainen valo tuppaa ärsyttämään...hitottaa kun joutuu aina peittöämään jollain että saisi nukuttua...
näin meillä, entä teillä? ;)
wheel mouse optical
ichigo-79
2
344
Vastaukset
- hp_guru
kun kannettavani on sammutettu tai se on valmisutilassa/lepotilassa. Hiireni on RX300 Logitech
Jos hiiri ei saa sähköä, mikään lamppu siinä ei tietenkään pala. USB väylän ei mielestäni pitäisi lähettää sähköä minnekään silloin kun tietokone on sammuksissa. Sammuta tietokone. Jos valo ei sammu kysy asiasta huoltoliikkeestä. Voit myös sammuttaa tietokoneen sähköt kokonaan, jos tämäkään ei auta, etsi kiiruusti todistajia ja soita uutisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889