Johnny aina mielessä

ihailija<3

Olin Lontoossa lomailemassa perheeni kanssa ja olimme yötä eräässä hotellissa.Kävin paljon shoppailemassa ja yhtenä kauniina iltana eräät tutut kasvot tulivat minua vastaan.Huomasin sen olevan johnny Depp!Päätin tehdä asialle jotain ja niinpä kysyin häneltä, että onko hän juuri se ihminen keneksi häntä luulin.Niinpä Johnny Depp myönsi olevansa se stara josta olen aina haaveillut.Johnny Depp kysyi minulta kuulumisia ja hän oli ihanan lämmin ihminen.Pahaksi onnekseni en osannut kunnolla englantia ja jäin aika hiljaiseksi tyypiksi.Johnny ei ehtinyt montaa sanaa vaihtaa kanssani niinpä hän hyvästeltyään lähti pois.Minulle jäi nolo tunne hänen lähdettyään, sillä puhumiseeni olisi aina voinut panostaa.Nyt kun katson hänen menestystään voin olla ylpeä, että olen tavannut niin merkittävän ihmisen.

5

687

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny-fani

En usko että se oli Johnny,mutta jos oli,niin olet aika onnekas!

• ^^Jensku^^

Olen kuullut, että Johnny ei tykkää tulla tunnistetuksi ja yrittää olla tunnistamaton katukuvassa. Joten minusta tuntuu, että jos olisit oikeasti tavannut hänet ja kysynyt niin hän olisi vastannut kieltävästi. Ja eikös Johnny asu ranskassa ? (vai olenko ihan väärässä)
        tosin jos tuo on totta niin olit kyllä todella onnekas ! :)

• zeromjj-d

Tuollaisesta tapaamisesta olen minäkin aina haaveillut.. :)

• ...

haaveilulta se haiskahtaa tuo alotusviestikin.

• Depp-fani
        ... kirjoitti:

haaveilulta se haiskahtaa tuo alotusviestikin.

uskoisko vai eikö uskois?? toi on aika epä uskoista että Johnny tulee vaan kadulla vastaan kun on shoppailees ulkomailla,sillä ite oon oikee Aku ankka mutta jos toi on totta oot oikee onnenpekka!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      54
      970
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      771
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      65
      755
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      61
      731
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      47
      654
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      633
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      606
    8. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      603
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      480
    Aihe