Olen hommaamassa uutta passattia ja tekisi mieli hommatta sadetunnistin siihen joka tulee osana tuota coming home pakettia.
Miten tuo coming/leaving home systeemi käytännössä toimii ja onko siitä mitään hyötyä?
Coming home toiminnallisuus
3
2879
Vastaukset
- moista
Omassa autossani on tuo coming-/leaving home toiminto ja täytyy todeta, että se on kaupunki alueella täysin hyödytön toiminto. Omakotitalo alueella / maaseudulla siitä saattaa olla jotain hyötyäkin, mutta muuten täysin turha. Lisä arvona autossa 0.- euron arvoinen!
- ex-Mosse
Käytännössä se käyttää sumuvaloja tai auton lyhkäsiä valaisemaan asetetun ajan auton edustaa ja joissain malleissa on myös esim. peileissä pienet 'ympäristövalot' jotka valaisevat ovien edustaa.
Mitään käytännön hyötyä en tuossa näe, sillä kuten tuossa jo todettiin aiemmin niin kaupungissa parkkialueet tuppaa olemaan valaistuja ja toisaalta maaseudulla jossa on pimeätä niin pakko se piha on valaista jotenkin jo muutoinkin jotta näkee kävellä muuten pimeänä aikana.
Ei siitä tietenkään mitään harmia sikäli ole jos ominaisuus tulee autoon 'kylkiäisenä', mutta itse en sitä lähtisi lisähinnasta ostamaan. Tietenkin jos itsellä olisi todellinen tarve jostain syystä noille niin toki ne silloin tietenkin ovat hyödylliset :) - sadetunnistin
Mun mielestä toi sadetunnistin pyyhkiöissä on oiva keksintö ja hintas väärtti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154