Onko Kiia typerä nimi?

Just mama

Mitä mieltä olette, onko Kiia huono tytön nimi? Tietääkseni ei ole kalenterissa..Olen kovasti ihastunut tähän nimeen= ) pojasta tulee joko Kasper, Jesper tai Niklas..mikä niistä olis sitten paras?

43

4023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entti

      Ei Kiia oo musta huono ollenkaan, tulee vähän mieleen Kiina.
      Parempi Kiia minusta on kuin Miia, Tiia tai Riia.
      Kiian kun lausuu, siihen tulee helpommin äännettyä j väliin kuin noihin muihin, vai mitä?

      • mielipide

        "Kiian kun lausuu, siihen tulee helpommin äännettyä j väliin kuin noihin muihin, vai mitä?"
        Mun mielestä sen kummemmin Kiiaan kuin muihinkaan samanlaisiin (Tiia, Piia, Riia, Miia)ei kuulu lausua j:tä!

        Kiia on hyvä nimi, poikien nimistä paras on Niklas


      • gfdghdfh
        mielipide kirjoitti:

        "Kiian kun lausuu, siihen tulee helpommin äännettyä j väliin kuin noihin muihin, vai mitä?"
        Mun mielestä sen kummemmin Kiiaan kuin muihinkaan samanlaisiin (Tiia, Piia, Riia, Miia)ei kuulu lausua j:tä!

        Kiia on hyvä nimi, poikien nimistä paras on Niklas

        Tulin tänne trollaamaan, mutta päädyin juuri tohon samaan. Kiia ja Niklas


    • piia

      meille olisi ollut Nean tilasta vaihtoehtona Kiia/Kia...mieheni paras kaveri kastoi lapsensa Kiiaksi joten meille "jäi" Nea...Kasper on poikien nimistä ihanin!

      • Anonyymi

        Ite oon Kiia ja mun sisko Nea😅


    • selenega

      Kiia on hyvä nimi, kannatan! :)

      Niklas on paras nimi mun mielestä..vielä parempana pidän nimeä NIKLA. Tykkäätkö itte?

    • Äiti itsekin

      Kiia on ollut minunkin nimilistalla jo vuosia, mikäli joskus satun tytön saamaan.

      • Markku

        Aika mitäänsanomaton nimi, kuten Mia tai Katja.


    • mummo

      kovinkaan suuresti minun makuuni...

      jotenkin toi KIIA on niin vaatimaton ja mitään sanomaton etten ihan kauheesti välitä....

      mutta...makuasioista on turha kiistellä=)

    • Just mama

      Mä kiitän tuhannesti kaikkia kilttejä jotka kertoi mielipiteensä! Oon päättäny että mun tytöstä tulee Kiia. Ja pojasta mies haluais sen Niklaksen. Kai senkin pitää saada päättää jotain.= )

      • Anonyymi

        Ite oon Kiia, ja ois ihan mahtavaa jos syn tytöstä tulis Kiia.😊


    • Kiia82

      Itse pidän nimestäni. Joten siitä vaan :)

    • Eeva

      *Älä laita sitä Kiiaa. Se on tosi tyhmä muotinimi, joka ei tarkoita mitään. Niitä tulee ja menee. Kun mä olin koulussa, niin puolet luokan tytöistä oli Päivejä tai Pirjoja ja pojat oli lähes kaikki Areja, Jareja tai Kareja. Olin tosi tyytyväinen omaan nimeeni Eeva joka on vanha ja ikuisesti suosiossa oleva nimi ja jota eivät mitkään muotiaallot heiluttele. Laita joku ajaton kestävä klassikkonimi, esim. jonkin pyhimyksen mukaan.

      • Anonyymi

        Itse pidän omasta Kiia nimestäni. Mut en oo ikinä tavannut ketään Revaa/Evaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän omasta Kiia nimestäni. Mut en oo ikinä tavannut ketään Revaa/Evaa

        Eevaa*


    • Minä vain

      Tykkään Kiia nimestä :D

    • Yrjö Urpola

      juopottelevan pikku pissiksen nimi.

      • Anonyymi

        auts kiitos vain mutta en kylä itse juopottele tai ole pikku pissis vain ihan kyllä roimasti hevosten ja lehmien kanssa pyörin


      • Anonyymi

        Itse olen Kiia. En ole juoppo enkä pissis. Että sori nyt vaan.


    • jormafani5001

      kiia on hyvä pojan nimi

      • Anonyymi

        Itse asiassa kiia on tytön/naisen nimi


    • olkaattehyvät

      Nimiehdotukset:
      Kia Octavia
      Kia Mercedes.

    • Jesper olisi paras <3 [Aivan ihana nimi]
      Ja Kiia on parempi kun Kia, itselle tuotaa ainakin vaikeuksia Lausua "Kia" yhdellä iillä.
      Tykkään enemmän Kiia-nimestä kuin Piia tai Tiia, mutta Kiia, ei silti ole oma lempparini, muttei mikään kauheakaan ole, tunnen yhden "Kian",pissis.. mutta itsellä tulee mieleen Kiia nimestä, hoikka taito- ja muodostelmaluistelia (johtunee Kiira Korvesta, minusta Kiia ja Kiira ovat lähellä toisiaan)

    • PaskojaNimiäVuodesta1995

      Kiia on paljon parempi nimi kun Janna, Janette yms.

    • IhanInhokkejani

      Kiia, Piia, Tiia, Miia, Pia ja Mia ovat kaikki huonoja nimiä.

      • Anonyymi

        Kiia on ihan hyvä nimi


    • Kiia

      Olen otse Kiia ja pidän siitä nimestä((:

      • Anonyymi

        Sama(:


    • Anonyymi

      Kiia on kiinalainen automerkki eikä muuksi muutu

      • Anonyymi

        Just joo


    • Anonyymi

      minusta kiia nimestä tulee mieleen kotka joka vie kaikkien kaverit ja luulee olevansa maailmankaikkeus. harmi että luulee liikoja itsestään...

      • Anonyymi

        Kiva kuulla, että olen tuollainen🥸


    • Anonyymi

      Itse en antaisi lapseni nimeksi Kiia. Se jostain syystä tuo mieleeni raukkamaisen ja inisevän pissiksen ja vain itseään ajattelevan ruipelon.

      • Anonyymi

        Kiitos!🥸


    • Anonyymi

      Kiiasta tulee auto mieleen. Kia.

    • Anonyymi

      Oma nimeni on Kiia. Jonka takia minua on syytä kiusata, olen kuulema auto vaikka nimeni on KIIS eikä KIA

    • Anonyymi

      Totta kai kaikilla on omat mielipiteet, joka on hyvä asia. Mutta kannattaa myös miettiä mitä sanoa ääneen ja mitä ei.

    • Anonyymi

      Kiia on kaunis nimi ja sitä ei tarvitse hävetä jos on sen niminen

    • Anonyymi

      Kiia on hyvä nimi. Tunnen yhden mukavan Kiian.

      • Anonyymi

        Ei ole enää muodissa (ketjun aloitus 20 vuotta sitten). Nyt annetaan lapsille mummojen ja vaarien nimiä.


    • Anonyymi

      Mun nimi on Kiia ja vähän ärsyttää kun kukaan ei sano sitä oikein mua sanotaan Kiraks,Kiiraks ja Kiaks ärsyttää kun pitää kokoajan muistuttaa siitä

    • Anonyymi

      On auto Kia.

    • Anonyymi

      Kiia on hyvä nimi.
      Itseä äkkiseltään miellyttää ehkä Niklas-nimi eniten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe