Tilasin tässä koe-erän omega-3 hyljeöljyä nimeltä "ProVena Inuitt Selolje".
Rasvahapot: Total omega-3 23% (4 kaps. 458,8 mg)
EPA 6,9% (4 kaps. 124 mg)
DHA 9,5% (4 kaps. 174 mg)
DPA 5,8% (4 kaps. 106,4 mg)
Kapselin sisältö (500 mg kapseli):
Luonnollista hyljeöljyä, tokoferolia (kuten antioxidantti). Kapselikuori: gelatiini, glyseroli, puhdistettu vesi.
Päivittäinen annos 4 kapselia.
Onko kellään kokemusta näistä Hyljeöljy-kapseleista? Minua ainakin ihmetyttää rasvahappojen alhaiset luvut. EPA määrä esim. 124 mg 4:ssä kapselissa??! Jos kapselissa on omega-3:a kokonaisuudessaan 23%, niin mitä ne loput 77% on???
Tuotetta voi tilata suoraan kotiin 3 kuukauden välein saapuvilla lähetyksillä. 360 kapselia maksaisi 37,50 €. Hinta ei sinäänsä ole korkea, mutta liekö siinäkin jokin epäkohta, jonka pitäisi soittaa varoituskelloja tilaajassa..?
Laittakaahan ihmiset kommenttia ks. tuotteesta :)
ps. Koe-purkki on kohta lopuillaan (kuukauden annos), enkä ole huomannut mitään suuria vaikutuksia ilmenneen. Iho on ehkä hieman parempivointisen näköinen :)
Hyljeöljy
8
1916
Vastaukset
- Erkki-Merkki
Mitä tuo DPA on? Onks jotenki tarpeellista tuossa öljyssä? Tietääks kukaan? Jos yks kapseli on 500 mg:aa ja neljässä kapselissa on omega3:a 458,8 mg:aa niin mitä ne loput 1542 mg:aa on? 4x500mg=2000mg ja 4 kaps. sis. 458 mg omegaa...??? Siis häh..
Ei kuulosta ainaskaan minun korvaan mitenkään supertuotteelta. Tiedä sitten... - kempes
Tuo DPA on juuri erittäin tehokasta puhdistamaan verisuonia, jopa 10-20 kertaa tehokkaampaa kuin epa. Eli voit kertoa dpa pitoisuuden ainakin kymmenellä ja verrata sitä muiden valmisteiden epa pitoisuuksiin. Itse olen tuotteeseen tyytyväinen, auttaa ihoon ja niveliin tehokkaasti. Tsemppiä sulle.
- Harmaahylje
Itse ajattelin sellaista vaihtoehtoa, että syön 4 kapselia hyljeöljyä sekä 1 kapselin 500 mg E-EPA:a päivässä. Kuulostaako järkevältä? Ainakin tällä tavoin saisi runsaasti Epaa (n. 650 mg/vrk), DHA:ta reilu 100 mg sekä DPA:ta reilu 100 mg/vrk. Päivän omega-3 kapselit sisältäisivät tällöin 2500 mg rasvahappoja...onko tämä määrä liikaa?
Any comments? - kempes
Harmaahylje kirjoitti:
Itse ajattelin sellaista vaihtoehtoa, että syön 4 kapselia hyljeöljyä sekä 1 kapselin 500 mg E-EPA:a päivässä. Kuulostaako järkevältä? Ainakin tällä tavoin saisi runsaasti Epaa (n. 650 mg/vrk), DHA:ta reilu 100 mg sekä DPA:ta reilu 100 mg/vrk. Päivän omega-3 kapselit sisältäisivät tällöin 2500 mg rasvahappoja...onko tämä määrä liikaa?
Any comments?Kyllä onnistuu suunnittelemallasi tavalla. Hyvä käyttää esim. kaksi kuukautta tietyllä tavalla ja seurata tilannetta, voit sitten vaikka pienentää annostusta hiukan. Sekä kala- että hyljeöljyhän ovat superterveellistä ruokaa, eivät kemiallisia lääkkeitä, jollon annostuksetkin ovat vapaampia. Itse käytän myös molempia öljyjä.
- kaunis bodari poika
Harmaahylje kirjoitti:
Any comments?ei ole liikaa voit syödä e-epaa mielellään 3kpl päivässä mutta hylje oljystä en tiedä mitään
- estebas
Saakohan tätä ProVenan Inuit Seloljen tuotetta enään!?
Itse tilasin tuotetta ja ymmärsin että ne lähettää automaattisesti uuden satsin 3 kuukauden välein, mutta eipä ole kuulunut????
Olis pitänyt tulla jo viime kuussa?
Mistä sitä voi tilata jos kyseistä tuotetta vielä saa??? - kaunis bodari poika
enpä ole kuullut tuoteesta voisko joku valottaa missä vois tutustua tuoteeseen netti, livenä jossain missä kerrankin jotain mistä minä en tiedä mitään ;)
- tiedottaja
Ruskea Talo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409