Olimme työkaveri kanssa työmatkalla toukokuussa ja molemmat pukeudumme nahkahousuihin. Kumpikin olemme aviossa ja heteroja mutta mitä tuolloin hotellissa tapahtui.
En saa sitä mielestäni pois. Olimme hiukan juopuneita ja huoneeseen päästyämme rakastelimme nahkahousuissa. En uskalla kertoa asiaa vaimolleni koska luulen hänen ottavan sen raskaasti.
Ei ole ollut vastaavaa tunnetta ennen tai sen jälkeen.
Nyt lähdemme taas työmatkalle ja sovimme että nahkafarkut mukaan.
nahkafarkuissa
7
1348
Vastaukset
- nahkafarkuista kiinnostunu ...
No mistäs sait kaupasta nää nahkafarkut?
Mie kans haluis kiihottaa kamuja niil nahkafarkuilla ... ;) Nää taitais kiihottaa myös hetskuja ... Jep! ;)
Kerro sit mikä kauppa olikaan josta sie ostit, kiitos kamu! :) -Syksyniloo!-
-Nahkafarkuista kiinnostunu bi mimmi39- ;)- Nahk
Moi bi mimmi39 voitaisko tutustua paremmin etsin sua lisää mut wappiin 0403500347 jos kiinnostaa rakastan paljon nahkahousuja käyttää myös luonnossa liikkua ja vaikka panna niillä
- fantasia
mutta väärässä osastossa.
- Palopekka
unelma..
- ghth
Palopekka kirjoitti:
unelma..
Jätkät on Bi-jätkii tietty
- Palohannu
ghth kirjoitti:
Jätkät on Bi-jätkii tietty
ainaskii vankilas
- Diblomi-inssejä?
Kenties?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807