Voi olla tosi tyhmä kysymys, mutta kuka maksaa kaason ja bestmanin puvun? he itse vai hääpari?
Kaason ja bestmanin puvut?
3
1964
Vastaukset
- K&B
Jos hääpari haluaa, että kaaso ja bestman pukeutuvat jotenkin tietyllä tavalla (esim. kaaso pitkään pukuun, bestman frakkiin) olisi kohteliasta myös maksaa puvut. Muuten jokainen huolehtikoon itse.
- ...minustakin
... hääparin tulee maksaa kulut, jos he edellyttävät tiettyä pukeutumista.
- Flikka
Juuri näin. Eli jos morsiuspari haluaa tietynlaiset vaatteet kaasolle ja bestmanille, he myös maksavat/vuokraavat puvut. Kuitenkin morsiuspari voi olettaa että kaikilla miehillä on kaapissa tumman puku valkoisella paidalla (eli jos morsiuparin pukutoive on tummapuku punaisella paidalla ja kukallinen kravaatti, he tarjoutuvat ostamaan paidan ja kravaatin).
Jos kaaso ja bestman saa itse saa valita asunsa he sen myös itse kustantavat. Morsiuspari voi esittää kohtuullisia toivomuksia pukeutumisen suhteen myös silloin kun kaaso ja bestman ostavat itse pukunsa (esim. toivoa, että molempien puvuissa olisi jotain punaista, koska se on häiden teemaväri tai toivoa että kaaso pukeutuisi vähintään polven peittävään asuun)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970