Voi olla tosi tyhmä kysymys, mutta kuka maksaa kaason ja bestmanin puvun? he itse vai hääpari?
Kaason ja bestmanin puvut?
3
1977
Vastaukset
- K&B
Jos hääpari haluaa, että kaaso ja bestman pukeutuvat jotenkin tietyllä tavalla (esim. kaaso pitkään pukuun, bestman frakkiin) olisi kohteliasta myös maksaa puvut. Muuten jokainen huolehtikoon itse.
- ...minustakin
... hääparin tulee maksaa kulut, jos he edellyttävät tiettyä pukeutumista.
- Flikka
Juuri näin. Eli jos morsiuspari haluaa tietynlaiset vaatteet kaasolle ja bestmanille, he myös maksavat/vuokraavat puvut. Kuitenkin morsiuspari voi olettaa että kaikilla miehillä on kaapissa tumman puku valkoisella paidalla (eli jos morsiuparin pukutoive on tummapuku punaisella paidalla ja kukallinen kravaatti, he tarjoutuvat ostamaan paidan ja kravaatin).
Jos kaaso ja bestman saa itse saa valita asunsa he sen myös itse kustantavat. Morsiuspari voi esittää kohtuullisia toivomuksia pukeutumisen suhteen myös silloin kun kaaso ja bestman ostavat itse pukunsa (esim. toivoa, että molempien puvuissa olisi jotain punaista, koska se on häiden teemaväri tai toivoa että kaaso pukeutuisi vähintään polven peittävään asuun)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3865772Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742- 1061001
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95914Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?132872Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46862- 78861
- 51860
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56827- 41823