Onko kellään kokemuksia moisesta laiteesta? Kannattaako hankkia vai jättää kaupan hyllylle?
RX4 scenic
6
1768
Vastaukset
- neuvo,
pysy erossa !
- naapurintytöstä
Muttei perustellut asiaa mitenkään. Hyvät kyydit siltä sitten kuitenkin sai.
- isopee
Pohjaanmaalla puhuvat, että Ranskalaisia kannattaa ostaa vain krilliltä. Naapurikin tuossa naureskeli autoille jotka on tehty punaviini huurussa ja paskeri päässä niin kannattaa pysyä erossa.
- mulle
isopee kirjoitti:
Pohjaanmaalla puhuvat, että Ranskalaisia kannattaa ostaa vain krilliltä. Naapurikin tuossa naureskeli autoille jotka on tehty punaviini huurussa ja paskeri päässä niin kannattaa pysyä erossa.
Ketä se sun naapuris on ?
Eihän tossa muuten perusteluja ole ollenkaan.
- Spa
Eiköhän neliveto Scenic ole ennenkaikkea katumaasturi, ja niinkuin aiempi kirjoittaja mainitsi ; aika harvinainen peli Suomessa.
Jos "oikeaa" maasturia haluaa, Scenic ei ehkä ole oikea ratkaisu.
Varaosien saanti on melkoisen hankalaa (kokemusta on); aika moni osa vaihtuu tuon nelivedon myötä.Biliasta tulee kantapaikka :( - Kukin ajaa millä tykkää
Meillä vaihtui äsken scenic RT 2.0 -97 RX4:een.
Edellisellä oli ajettu 225 tkm ja autossa
ei ollut yhtään vikaa. Matkan varrella 3 v aikana
ei korjauksiin ole paljoa mennyt; Tuulilasi ja
vaihdekeppi lienevät erikoisimmat korjattavat.
Vaihdekepistä meni pakin salvan vaijeri poikki
ja tietysti merkkiliike vaihtoi uuden kepin vaijerin sätöstelemisen sijaan. RX4:n, vm. 2003, aj.130 tkm, DCi, ostin hampurista. Kokonaishinnaksi tuli lähes 19 te ja auto on miltei uuden veroinen sekä kaikilla varusteilla.
Paljon kysyttyä säästöä ei ehkä paljoa tullut, mutta ei ole kaduttanut vielä hetkeäkään, kun katsoo täällä millaisia raatoja 20:llä on tarjolla, ainakin nelivetoisista. Pelkkää hyvää sanottavaa siis toistaiseksi sceniceistä yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586