elämäni tarkoitusta tietyt asiat on kuin ihmeenkaupalla helpottuneet tänä syksynä toisaalta olen helpottunut asian tiimoilta olisi kiva tulla kaapista kokonaan pois mutta se on vain aivan mahdotonta siksi tyydyn nykyiseen tilanteeseen eli haaveilemaan mahdottomia siis niistä neidoista ....
mietin vain
4
1087
Vastaukset
- kaappiolio
minäkin haluaisin ulos, mutta jään samaan tilanteeseen kuin sinäkin...
- k & p
Luuletteko siis olevanne bi vai lesbo? Siinä on vakka ero. Vai onko? Tai onko sillä edes väliä?
k & p kirjoitti:
Luuletteko siis olevanne bi vai lesbo? Siinä on vakka ero. Vai onko? Tai onko sillä edes väliä?
täysin puhdasta lepakkoa juuri nyt minusta ei tule eli olen b vaikka voissa paistaisi elämäni on hieman mutkikasta mutta silti olen tyytyväinen juuri näin...ja tästä on hyvä jatkaa alkanutta matkaa...
- äitimuori
murunen28 kirjoitti:
täysin puhdasta lepakkoa juuri nyt minusta ei tule eli olen b vaikka voissa paistaisi elämäni on hieman mutkikasta mutta silti olen tyytyväinen juuri näin...ja tästä on hyvä jatkaa alkanutta matkaa...
että meitä on ...
siis ihmisiä , jotka tuntevat voimakkaasti sydämessään jotain, mutta eivät vain yksinkertaisesti voi eikä pysty seuraamaan täysillä sydämensä ääntä. Ja syitähän on monia. Joskus tuntuu, että kaikki tämä vie niin paljon voimia. Mutta on vain uskottava siihen, että jonain päivänä OIKEASTI on helpompi hengittää ja on kevytolla olemassa.Halaus kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192572
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562007Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221662- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3581243Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711180- 891055
- 89945
- 128910