mietin vain

elämäni tarkoitusta tietyt asiat on kuin ihmeenkaupalla helpottuneet tänä syksynä toisaalta olen helpottunut asian tiimoilta olisi kiva tulla kaapista kokonaan pois mutta se on vain aivan mahdotonta siksi tyydyn nykyiseen tilanteeseen eli haaveilemaan mahdottomia siis niistä neidoista ....

4

1116

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaappiolio

minäkin haluaisin ulos, mutta jään samaan tilanteeseen kuin sinäkin...

• k & p

Luuletteko siis olevanne bi vai lesbo? Siinä on vakka ero. Vai onko? Tai onko sillä edes väliä?

• k & p kirjoitti:

Luuletteko siis olevanne bi vai lesbo? Siinä on vakka ero. Vai onko? Tai onko sillä edes väliä?

täysin puhdasta lepakkoa juuri nyt minusta ei tule eli olen b vaikka voissa paistaisi elämäni on hieman mutkikasta mutta silti olen tyytyväinen juuri näin...ja tästä on hyvä jatkaa alkanutta matkaa...

• äitimuori
        murunen28 kirjoitti:

täysin puhdasta lepakkoa juuri nyt minusta ei tule eli olen b vaikka voissa paistaisi elämäni on hieman mutkikasta mutta silti olen tyytyväinen juuri näin...ja tästä on hyvä jatkaa alkanutta matkaa...

että meitä on ...
        siis ihmisiä , jotka tuntevat voimakkaasti sydämessään jotain, mutta eivät vain yksinkertaisesti voi eikä pysty seuraamaan täysillä sydämensä ääntä. Ja syitähän on monia. Joskus tuntuu, että kaikki tämä vie niin paljon voimia. Mutta on vain uskottava siihen, että jonain päivänä OIKEASTI on helpompi hengittää ja on kevytolla olemassa.Halaus kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      135
      1935
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      233
      914
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      149
      900
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      853
    5. 64
      831
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      36
      812
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      96
      757
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      747
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      65
      671
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      571
    Aihe