naimisiin (gallup!!!!)

sanna

minkälaiset on TEIDÄN unelmahäät?
itelläni kohta edessä...ja alkaa jo jännittämään... mutta kukapa ei omia häitään jännittäisi..
ONNEA KAIKILLE JOTKA MENEVÄT NAIMISIIN TÄNÄ VUONNA!!!
TODELLA IHANA TUNNE!!!

13

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

katso: www.ihanatunne.net

• Bride to be

Mulla ne on sellaset, että lähimmät ihmiset, joita näkee aina liian harvoin, viettävät päivän ja illan kanssamme. Ja rennoissa merkeissä, ei mitään erikoista. Ulkoisista puitteista nyt ei ole niin väliä, inhoan muutenkin juhlia ja sukulaisia ja kaiken maailman röyhelöitä. Muutama viikko enää, mutta ei kauheesti jännitä kun tietää että siel on vaan läheisii ja kun niin pienel varotusajalla järkätään nää (ei kiinnosta suunnitella monta vuotta etukäteen, tuntuis siltä että miksi me odotetaan, kun kerran ollaan jo varmoja) ja kun on niin monta vuotta oltu yhdessä :) tietty aina vähän.

• <<<<

JA SELLAISET HÄÄT OIKEASTAAN MISSÄ OLISIMME IHAN KAKSISTAAN

• Ellu

Meidän unelma häät on kuin pikkulapsen suusta. Paljon väkeä, Paljon suunnitelmia, Pientä väsäämistä. Värien ja koristelujen pähkäämistä. Ja tietysti kunnon "prinsessa hääpuku". Me päätettiin reilu puolitoista vuotta sitten mennä naimisiin ja siitä asti olen häitäni suunnitellut, millon enemmän ja millon vähemmän. Kun kesällä vietämme häitämme, haluan kaiken olevan täydellistä. Olen periaatteella, että isot kunnon häät, sillä kerranhan ne elämässä vietetään.

• morsian

Minun unelmahääni varmaan poikkeavat monen muun unelmahäistä. Toivon saavani viettää hääpäivän seremonioineen ja juhlineen mieheni kanssa kahdestaan. Mahdollisimman intiimiä siis.

• Kesämorsian

Meilläkin on häät heinäkuussa!! :) Älkää kauhistelko, vaikka oon "vasta" 17v.. Mutta oon IHAN varma, että mies on minulle Oikea ja paras. Häiden järjestelyt on jo käynnissä ja kutsukortit suunnitteln/kokeilun alla. Ihmisiä tulee n.130 ja puku mulle ja smokki miehelleni on jo varattu.. :) IHANA TUNNE! Onnea teille kaikille "kohtalotovereille"!

• : )

...minunkin makuuni ihanalta suunnitelmalta.
        Voisin ajatella korkeintaan ihan lähimmäiset ihmiset todistajiksi mukaan, muuten vain ME KAKSI!!

• <<<<
        : ) kirjoitti:

...minunkin makuuni ihanalta suunnitelmalta.
        Voisin ajatella korkeintaan ihan lähimmäiset ihmiset todistajiksi mukaan, muuten vain ME KAKSI!!

JOTKA OLISIVAT VANTAAN PYHÄN LAURIN KIRKOSSA < JOSSA SITTEN OLISIMME ME 2 < MORSIO.MINÄ JA PIKKUVELJENI KAVEREITANSA < JA ALKUUN SITTEN < YRITTÄISIMME VARATA ENSIN TUOMIOKIRKKOA.SITTEN HERTTONIEMEÄ JA PUOTILAA JA ROIHUVUORTA.KULOSAARTA.KANNELMÄKEÄ.JNE KUNNES LÖYTYISI PYHÄN LAURIN KIRKKO VANTAALTA TIKKURILASTA < JA HÄÄAUTONA KUSKIN KERA < MB E 270 CDI TAI MB 450 SEL JA SITTEN MUSTA AUTOMAATTIMERSU JOSSA SOISI SITTEN KASETILTA MARKKU AROA.TAISKAA.FREDERIKKIÄ.DANNYA.RUBETTESIA.JNE JA SITTEN VIELÄ MARKKU AROA JA TAISKAA.HURRIGANESIA YMS JA SITTEN VIELÄ OLISIMME PARINA < AVOPARINA VANHOJEN TUTTUJEMME ALLUN JA JONNAN HÄISSÄ JA MONIEN MUIDEN JA KIHLAJAISMATKALLA TRAVENMUNDESSA < OLISIVAT PIKKUVELJENI KAVERINSA.TOINEN VELJENI JNE JA FORSSALAINEN KAVERINI JORMA JA RAUMALAINEN KAVERINI RAMPE JA SITTEN OLISIMME < SALALOMALLA MALLORCALLA < MINÄ JA RVA J

• <<<<<

MULLA OLISI MUSTA SMOKKI.VALKOINEN PAITA JA MUSTA RUSETTI.MORSIOLLA TAAS VALKEAN HELMEILEVÄ PRINSESSAHÄÄPUKU JA SITTEN HÄÄKUVASSA MULLA OLISI VIELÄ TUKKA LEIKATTUNA JA HÄISSÄMME ESIINTYISI JOPA KALEVI LEHTINEN.
        SITTEN JOPA EVANKELISTAKAVERINI JORMA ERKINKORPI JA SITTEN HÄISSÄMME ESIINTYISI MONI ARTISTI JA CDEENÄ SOISI SEPPO KOHVAKAN PÄIVÄ VAIN JA REXIN IKIIHANA PARASTA MAAILMASSA

• Eveliina

Meillä on häät kesäkuussa.. todella ihanaa! Kaveri ompelee puvun ja muutkin järjestelyt ovat käynnissä. Vieraita tulee n.80... Juhlaan kuluu hevosajelu kirkosta, koivuja, luonnonkukkia, perinneleikkejä.. Ihanaa!! :)

• HIENOT

MUN UNELMAHÄÄNI OIS HIENOT JA SIISTIT...

• mmjklms

Olisivat aika Upeat ja eikä mitään Polttareita

• &lt;&lt;&lt;&lt;&lt;

SELLAISET HÄÄT PYHÄN LAURIN KIRKOSSA < JOSSA OLISI VÄHÄN VÄKEÄ JA UKOLLA YLLÄ SITTEN JOKU UNIVORMU TAI VASTAAVA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe