Olisiko kenelläkään tietoa,miten saa hankittua
oman aseen?
Olen kiinnostunut ammunnasta käsiaseella ja haluaisin liittyä ampumaseuraan.Käsittääkseni
seuran kautta on mahdollista hankkia oma ase.
Onko mahdolista,että ampumaseura ei ota jäsenekseen
ketä tahansa?
Oman aseen hankinta
2
3526
Vastaukset
- Kertaaja
otat selvää mitä ampumaseuroja on asuinpaikkasi lähiseudulla ja selvität niistä millaisia mahdollisuuksia olisi päästä sinne ampumaan ja tutustumaan toimintaa. He tod. näk. neuvovat sitten eteenpäin.
Se mitä laji kiinnostaa niin kannattaa varmaan vähän selvittää jo etukäteen.
Ja on mahdollista, että seura ei ota jäseneksi ketä tahansa. Eihän siitä mitään järkeä olisi seuraa pistää pystyyn jos kuka vaan voi yhtäkkiä alkaa maksamaan jäsenmaksua ja käy sitten seuran vuorolla/ tiloissa ampumassa.- ja toiseksi
minulla ei ole minkään seuran jäsen korttia, eikä sitä laki vaadi.omistan kuitenkin monta asetta,että se siitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571