Brittiralli 2007

ajs1973

Missä pidetään -07 brittiralli ja kuka järjestää?

43

18584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuhnuri

      Oilers MC, joten olisikohan vähän etelämmässä nyt.

      • ajs1973

        Mikäs seura tämä tämmöinen oilerssi on?


      • Nimetön
        ajs1973 kirjoitti:

        Mikäs seura tämä tämmöinen oilerssi on?

        No jos et tiedä Oilersista niin mahtaako kannattaa ralliinkaan tulla??


      • ajs1973
        Nimetön kirjoitti:

        No jos et tiedä Oilersista niin mahtaako kannattaa ralliinkaan tulla??

        Mites se liittyy kokoontumisajoihin tulemiseen jos ei tiedä jostain järjestäjästä? Pitääkö olla joku tutkinto että voi tulla ralliin,häh ? Vastaapas näihin kun kerran oot niin viisas!


      • jumppa2
        ajs1973 kirjoitti:

        Mites se liittyy kokoontumisajoihin tulemiseen jos ei tiedä jostain järjestäjästä? Pitääkö olla joku tutkinto että voi tulla ralliin,häh ? Vastaapas näihin kun kerran oot niin viisas!

        Tietoa pitää olla ja tutkinto ehdottomasti. Ilman näitä edellämainittuja suoritteita on turhauttavaa lähteä autolla Brittiraliin. Käy koulusi loppuun ja hanki tutkinto ja tietoa, sen jälkeen ota yhteyttä lähimpään sosiaalitoimistoon josta saat lähetteen Brittiralliin, ehkä.


      • ajs1973
        jumppa2 kirjoitti:

        Tietoa pitää olla ja tutkinto ehdottomasti. Ilman näitä edellämainittuja suoritteita on turhauttavaa lähteä autolla Brittiraliin. Käy koulusi loppuun ja hanki tutkinto ja tietoa, sen jälkeen ota yhteyttä lähimpään sosiaalitoimistoon josta saat lähetteen Brittiralliin, ehkä.

        Käy itte leikkikoulus loppuun,pelle!


      • Brittiralliin ihan ilman tu...
        ajs1973 kirjoitti:

        Käy itte leikkikoulus loppuun,pelle!

        Tosi poloista kirjoittelua. En ole Brittiporukoissa ennen huomannutkaan moista pikkusieluisuutta. Luulen, että ei sitä juuri tätä enempää esiinnykkään. Mukaan ja matkaa tutkinnolla tai ilman jos ralliin on vetoa.


      • BSAdisti

        Niin hävisi teiltä hieman tuo idea sivuraiteille. Mutta oliko siitä tietoa, missä se Brittiralli tällä kertaa on?


      • AJS7R
        BSAdisti kirjoitti:

        Niin hävisi teiltä hieman tuo idea sivuraiteille. Mutta oliko siitä tietoa, missä se Brittiralli tällä kertaa on?

        Viimeksihän Oilers järjesti rallin Anttolassa...olisiko sama paikka?


      • TriumphAdmin
        Brittiralliin ihan ilman tu... kirjoitti:

        Tosi poloista kirjoittelua. En ole Brittiporukoissa ennen huomannutkaan moista pikkusieluisuutta. Luulen, että ei sitä juuri tätä enempää esiinnykkään. Mukaan ja matkaa tutkinnolla tai ilman jos ralliin on vetoa.

        Tää on tätä ns kaverihenkeä... Kuten sulla on uusi Trumppa et kuulu joukkoon...


      • mikko launonen
        Nimetön kirjoitti:

        No jos et tiedä Oilersista niin mahtaako kannattaa ralliinkaan tulla??

        ei kyllä kannata tietääkkään kun ei rallipaikka ala selvitä


    • plt

      huhut kiertävät että olis taas sielä pyhäsalmella.

      • ajs1973

        ole, varmasta lähteestä kuulin et on Somerolla. Paikassa järjestetty muitakin kokoontumisajoja.


      • AJS7R
        ajs1973 kirjoitti:

        ole, varmasta lähteestä kuulin et on Somerolla. Paikassa järjestetty muitakin kokoontumisajoja.

        Mikä on tämä varma taho?! Onko kenties joku Oilersin jäsenistä?


      • ajs1973
        AJS7R kirjoitti:

        Mikä on tämä varma taho?! Onko kenties joku Oilersin jäsenistä?

        Lupasin ola kertomatta.


      • plt
        ajs1973 kirjoitti:

        Lupasin ola kertomatta.

        tarkoittanet Somerniemeä. en jaksa uskoa kun eihän sielä ole mitään mökkejä tai palveluita???


      • olinhan siellä minäkin....

        se on pyhäsalmella,tämä on varma tieto.kaikki on lahjottavissa tai kustavissa...


      • AJS7R
        olinhan siellä minäkin.... kirjoitti:

        se on pyhäsalmella,tämä on varma tieto.kaikki on lahjottavissa tai kustavissa...

        Varma ja varma...on se kumma kun tätäkin tietoa pitää nyhtää....takavuosina paikka oli selvillä viimeistään Jyväskylän romupäivillä!


      • olin sielä mäkin
        AJS7R kirjoitti:

        Varma ja varma...on se kumma kun tätäkin tietoa pitää nyhtää....takavuosina paikka oli selvillä viimeistään Jyväskylän romupäivillä!

        älä ny hermostu,kyllä sä voit vielä pyöräs kuntoon saada ennen brittiä.


      • AJS7R
        olin sielä mäkin kirjoitti:

        älä ny hermostu,kyllä sä voit vielä pyöräs kuntoon saada ennen brittiä.

        Vehkeet on jo valmiina...vielä kun tietäis mihin suuntaan!!!


      • olin sielä mäkin
        AJS7R kirjoitti:

        Vehkeet on jo valmiina...vielä kun tietäis mihin suuntaan!!!

        se on keskisuomessa,joko pyhäsalmella,vehmersalmi(joka on mahtava paikka)tai kuopio.joka tapauksessa jyväskylän yläpuolella.


      • ajs1973
        olin sielä mäkin kirjoitti:

        se on keskisuomessa,joko pyhäsalmella,vehmersalmi(joka on mahtava paikka)tai kuopio.joka tapauksessa jyväskylän yläpuolella.

        Mistä niin päättelit??? Itse veikkailen edelleen tuota Someroa!


      • truikka
        ajs1973 kirjoitti:

        ole, varmasta lähteestä kuulin et on Somerolla. Paikassa järjestetty muitakin kokoontumisajoja.

        Että jopa on varmat lähteet.


    • Varmaa

      tietoa, että tän vuoden ralli jossainpäin suomea.
      Eikö sieltä sitte taas ajallaan tuu kutsu missä kerrotaan tarkempi osoite.

      • olinhan...

        niin,niin ,mutta siitä on pian vuosi aikaa kun viimmeksi oli britissä.alkaa jo napsata....heh!


      • AJS7R
        olinhan... kirjoitti:

        niin,niin ,mutta siitä on pian vuosi aikaa kun viimmeksi oli britissä.alkaa jo napsata....heh!

        ..Sillä ralliin sillä menossa mä oon...Kuten laulussakin sanotaan. Eli minä tiedän varmasti että ralli järjestetään Somerolla. Pojat kertoi varikolla että Ärrän mekaanikko oli kuullut Laanilan tallin pojilta että....


    • riumppi

      .. että paikka olis Puumala!
      Ja järjestäjä tuolla aiemmin tulikin jo selväks.

      • olenhan sielä..

        KYLLÄ!!paikka on puumala,mut leirintäalue ei ole kovin kummonen.....


      • AJS7R
        olenhan sielä.. kirjoitti:

        KYLLÄ!!paikka on puumala,mut leirintäalue ei ole kovin kummonen.....

        Ei Puumala vaan Anttola....


      • Zorbo
        olenhan sielä.. kirjoitti:

        KYLLÄ!!paikka on puumala,mut leirintäalue ei ole kovin kummonen.....

        Minkä niminen leirintä alue se on?


    • jonna a

      Vuoden 2007 Brittiralli järjestetään siis Oilersin toimesta ja se pidetään Puumalassa. Oilers on hesalainen "rockers-seura", jos näin nyt voi sanoa. Pojat ovat kaikki hyviä jätkiä, ja rallin osaavat kyllä järjestää. Ne jotka on ollu aiemmissa Oilersin järkkäämissä ralleissa, tai esim. vappubileissä, varmaan tietävätkin, että takuuvarmasti rokki soi! Ja ihan yleisesti, tervetuloa ralliin, tutkinnolla tai ilman, pakko sanoa että inhottava kuunnella tollasta "parempi ettet tule ollenkaan". Brittiralli kun on jo melkeen kuuluisa siitä, että siellä ei juurikaan rähistä, vaan kaikki on ystäviä ja tervetulleita! Enää ei ole montaa yötä!(=

      • arizona10

        kyll ralli on anttolassa ,olen sielä minäkin vaikka oliskin puumalassa...tämä on viranomais tietoa..


      • jonna a
        arizona10 kirjoitti:

        kyll ralli on anttolassa ,olen sielä minäkin vaikka oliskin puumalassa...tämä on viranomais tietoa..

        Olkaa te vaikka kaikki Anttolassa, mutta ralli on Puumalassa..(= Jos Oilersien pomo, Ossi siis, itse näin sanoo, niin ennemmin häntä uskon!


      • arizona10
        jonna a kirjoitti:

        Olkaa te vaikka kaikki Anttolassa, mutta ralli on Puumalassa..(= Jos Oilersien pomo, Ossi siis, itse näin sanoo, niin ennemmin häntä uskon!

        ok!pakkohan se on uskoa jos kerran Ossi näin kertoo...


      • A65

        Hyviä rallejapa nuo ovat olleet Lapualaisten,Forssalaisten,Savolaisten ja Oululaistenkin järjestämät rallit,ei ole ennen rallipaikan selville saaminen näin pitkään vienyt.Toivottavasti muuhunkin on satsattu kuin siihen että saadaan mahdollisimman paljon fyffeä järjestäjälle.Leirialueen palvelut,majoitus,aamupalat,ruuat on syytä olla tasokkaat, pelkkä örvellys ei riitä.


      • Mimmu

        Ollaan juu porukalla taas Forssastakin tulossa :) Tulis nyt piammin vaan...


      • Enfield
        Mimmu kirjoitti:

        Ollaan juu porukalla taas Forssastakin tulossa :) Tulis nyt piammin vaan...

        Jep jep.

        Viime vuonna oltiin Keuruulla; tänä vuonna kierretään Lappeen kautta ja tullaan lavvantaina sitten pelipaikalle 8-) Nätti paikka on ainakin alueen kotisivujen perusteella.


    • Brittiralliin 28v tauon jäl...

      Kertokaa nyt ihmeessä paikka tarkasti, osoite ja kotisivut leirintäalueesta, jos sillä sellaiset on? Yritin googlettaa, mutta linkin http://www.triplesonline.com/events/ takaa löytyvällä haulla Puumala,Koskenkylän Lomakylä ei saa kuin kalastulupien myyjän sivuston http://www.kalapaikka.net/k.asp?id=18560&iid=32907&l=s, josta taas Tarkka sijainti/ajo-ohje kertoo tarkasti "Puumala".
      Joku oli löytänyt jonkun sivuston, jonka mukaan paikka on kaunis. Kerrotko sen?

      • Brittiralliin 28v tauon jäl...

        Ilmeisesti paikka onkin Koskenkylän sijaan Koskenselkä (http://www.koskenselka.fi/etusivu.html), Koskenseläntie 98, Puumala. Ja tuolla sivustolla mainitaan että leirintäalue on suljettu 15.-17.6.2007 "BR-tapahtuman" takia. Edelleen siellä kehoitetaan ottamaan yhteyttä tapahtuman järjestäjään. Joten onko kenellä tiedossa järjestäjän yhteystietoja? Sähköpostia, puhelinta, ellei Koskenselän lomakylä vastaa varauksista. Esim. mökkien varaamiseksi?


      • arizona10
        Brittiralliin 28v tauon jäl... kirjoitti:

        Ilmeisesti paikka onkin Koskenkylän sijaan Koskenselkä (http://www.koskenselka.fi/etusivu.html), Koskenseläntie 98, Puumala. Ja tuolla sivustolla mainitaan että leirintäalue on suljettu 15.-17.6.2007 "BR-tapahtuman" takia. Edelleen siellä kehoitetaan ottamaan yhteyttä tapahtuman järjestäjään. Joten onko kenellä tiedossa järjestäjän yhteystietoja? Sähköpostia, puhelinta, ellei Koskenselän lomakylä vastaa varauksista. Esim. mökkien varaamiseksi?

        mökit on varattu jo vuosi sitten,aurinko paistaa ota teltta...niin ja kyll siell on viitat ja opasteet!


      • Enfield
        arizona10 kirjoitti:

        mökit on varattu jo vuosi sitten,aurinko paistaa ota teltta...niin ja kyll siell on viitat ja opasteet!

        Sahanlahdessa oli pari viikkoa sitten vielä mökkejä vapaana... Eikä Koskenselkään nyt niin pitkä matka ole, ettei taksilla pääsisi


    • plt

      viikon päästä on rallit jo vietetty.
      minä päivänä on ihmiset menossa tapahtumaan?

    • Enfield

      Kiitokset kaikille jotka jeesasivat kun Bulletista paukahti rengas keskellä metsäpätkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe