Oh Mother (instrumental)

Erizo

Täältä:

http://rapidshare.de/files/35889661/Christina_Aguilera_-_Oh_Mother.mp3.html

Minulle linkki ainakin toimi ja tiedosto on nyt siis varmassa tallessa... :)

24

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo
      • MercyOnMe

        Jiihaa. MOM pääsee nyt laulamaan instrumenttien säestyksellä. ^^

        :D


      • Orginal Hippo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Jiihaa. MOM pääsee nyt laulamaan instrumenttien säestyksellä. ^^

        :D

        Christina oli tänään TRL:ssä. En pahemmin seurannut keskustelua, mutta hyvältä näytti. Jotain promottamista siis tapahtuu...


      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Christina oli tänään TRL:ssä. En pahemmin seurannut keskustelua, mutta hyvältä näytti. Jotain promottamista siis tapahtuu...

        Ei ole ainakaan mtv-saitin mukaan ollut USAn TRL:ssä... Olisiko ollut uusinta vain onko Tuubissa jotain videota?

        Ihmetteleepi,
        Erizo


      • Erizo
        Orginal Hippo kirjoitti:

        Christina oli tänään TRL:ssä. En pahemmin seurannut keskustelua, mutta hyvältä näytti. Jotain promottamista siis tapahtuu...

        ... niin tällainen löytyi:

        http://img.photobucket.com/albums/v639/Mazen_Bakry/copy.jpg

        Kyse on meidän Baby Janen ANOM-videon ja B:n Irreplaceable -videoista, joissa jotkin fanit ovat nähneet yhteneväisyyttä.

        Minullekin tuli ekana ANOM joistain noista B:n videon kohtauksista mieleen, mutta...

        Ja Irreplaceable tullaan julkaisemaan myös USAssa, tosin vasta marraskuun lopussa.

        Eli B, jonka albumi tuli myöhemään kuin B2B, julkaisee kolme singleä siinä, missä Baby Jane kaksi. No, onpahan B2B:llä pidempi elinkaari tiedossa. Toivottavasti ainakin.

        Tuntuu vain kuin ANOM:in tulosta olisi kulunut jo iäisyys. Hurt-videota ei vielä näy ei kuulu. Seuraan kuitenkin tilannetta kuin haukka.


      • Orginal Hippo
        Erizo kirjoitti:

        Ei ole ainakaan mtv-saitin mukaan ollut USAn TRL:ssä... Olisiko ollut uusinta vain onko Tuubissa jotain videota?

        Ihmetteleepi,
        Erizo

        Saattoi se hyvinkin olla uusinta?


      • Erizo

      • Orginal Hippo
        Erizo kirjoitti:

        ... niin tällainen löytyi:

        http://img.photobucket.com/albums/v639/Mazen_Bakry/copy.jpg

        Kyse on meidän Baby Janen ANOM-videon ja B:n Irreplaceable -videoista, joissa jotkin fanit ovat nähneet yhteneväisyyttä.

        Minullekin tuli ekana ANOM joistain noista B:n videon kohtauksista mieleen, mutta...

        Ja Irreplaceable tullaan julkaisemaan myös USAssa, tosin vasta marraskuun lopussa.

        Eli B, jonka albumi tuli myöhemään kuin B2B, julkaisee kolme singleä siinä, missä Baby Jane kaksi. No, onpahan B2B:llä pidempi elinkaari tiedossa. Toivottavasti ainakin.

        Tuntuu vain kuin ANOM:in tulosta olisi kulunut jo iäisyys. Hurt-videota ei vielä näy ei kuulu. Seuraan kuitenkin tilannetta kuin haukka.

        Voihan tuo video kopio ollakkin? Oikeastaan asialla ei ole suurta merkitystä, musiikki ratkaisee kumpi menestyy paremmin.

        Mielestäni on vain hyvä että noita sinkkuja tulee hitaasti - niin Back to Basics saa julkisuutta pitempään. Tärkein aika levyn menestymisen kannalta taitaa olla ensimmäinen vuosi, ja promotamista pitäisi riittää koko vuodelle.

        Hyvät levyt myyvät vielä vuosienkin jälkeen. Strippediä ostetaan vieläkin, samoin CA:ta. Onkohan CA myynyt jo yli 20 miljoonaa?


      • MercyOnMe

        Vai, että lisää. ^^

        No, hyvä vain. Lisää laulettavaa. (:


      • Mary-Anne
        MercyOnMe kirjoitti:

        Vai, että lisää. ^^

        No, hyvä vain. Lisää laulettavaa. (:

        Kaikista näistä instrumentaleista! Lataan kaikki heti kun tämän olen kirjoittanut. Sitten vain laulelemaan...! (: Oh no.

        Tuolle henkilö, joka ensimmäisenä linkin löytää Hurt videoon tai clippiin, saan olla ikuisesti kiitollinen. 15. päivääkö oli veikattu? (näin muistaisin Erizon kirjoittaneen.) Sunnuntaina mun laskelmieni mukaan siis... Vai enkö nyt ole pysynyt kärryillä, onko päivämäärää veikattu kenties sittemmin uudelleen?


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Kaikista näistä instrumentaleista! Lataan kaikki heti kun tämän olen kirjoittanut. Sitten vain laulelemaan...! (: Oh no.

        Tuolle henkilö, joka ensimmäisenä linkin löytää Hurt videoon tai clippiin, saan olla ikuisesti kiitollinen. 15. päivääkö oli veikattu? (näin muistaisin Erizon kirjoittaneen.) Sunnuntaina mun laskelmieni mukaan siis... Vai enkö nyt ole pysynyt kärryillä, onko päivämäärää veikattu kenties sittemmin uudelleen?

        Siis se lokakuun puoliväli Hurt-videon "ensi-illalle" oli todella karkea arvio. Tarkkaa päivää ei ole julkistettu, kaikki on siis vain arvailua ja spekulaatiota.

        Tuntuu, ettei kukaan tiedä videosta mitään. Se voi ilmestyä huomenna tai sitten voi mennä reilusti lokakuun loppuunkin. Se olisi toisaalta typerää, sillä singlen julkaisu on piahkoin. Tosin jotkin tahot väittävät, että julkaisu olisi siirtynyt alkuperäisestä 23. lokakuuta päiväyksestä 6. marraskuuta... eli videon saapuminen voi mennä ensi viikollekin...


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Kaikista näistä instrumentaleista! Lataan kaikki heti kun tämän olen kirjoittanut. Sitten vain laulelemaan...! (: Oh no.

        Tuolle henkilö, joka ensimmäisenä linkin löytää Hurt videoon tai clippiin, saan olla ikuisesti kiitollinen. 15. päivääkö oli veikattu? (näin muistaisin Erizon kirjoittaneen.) Sunnuntaina mun laskelmieni mukaan siis... Vai enkö nyt ole pysynyt kärryillä, onko päivämäärää veikattu kenties sittemmin uudelleen?

        Tässä linkki (löytyi CMM:stä) The Voice Within live -esitykseen ranskalaisessa Hit Machine -ohjelmassa. Suosittelen katsomaan, jos

        a) pidät biisistä erityisen paljon
        b) et ole tätä vielä nähnyt.

        Download:aa video täältä:

        http://www.sendspace.com/file/qgxwzq

        Todella hyvä esitys. Ja Chrstinan tyyli on sekoitus Stripped-aikakautta ja B2B-aikakautta sopivassa suhteessa. :)


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Tässä linkki (löytyi CMM:stä) The Voice Within live -esitykseen ranskalaisessa Hit Machine -ohjelmassa. Suosittelen katsomaan, jos

        a) pidät biisistä erityisen paljon
        b) et ole tätä vielä nähnyt.

        Download:aa video täältä:

        http://www.sendspace.com/file/qgxwzq

        Todella hyvä esitys. Ja Chrstinan tyyli on sekoitus Stripped-aikakautta ja B2B-aikakautta sopivassa suhteessa. :)

        Niin kuin muistit, TVW kolahtaa minuun! Kerrassaan mahtava esitys ihan laulun kuin esiintymisenkin puolesta. Christina hallitsee nuo balladiesitykset kuten myös vauhdikkaammat tanssiesitykset!


    • Erizo
      • Destin3

        Ihanaa!!! Nyt pääsen oikeasti laulamaan, haha. -> Ja rohkenen arvata, että ehkä joku muukin tarttuu mikkiin... (:

        Olen monesti miettinyt, että pitäisiköhän tilata Christina karaoke DVD, mutta tässähän näitä nyt on mielin määrin (DVD:llä vain suurimmat hitit) ja lyriikkojen löytäminenhän ei ole mikään ongelma...

        Kiitos arvokkaasta ja hyödyllisestä linkistä Erizo!


      • Erizo
        Destin3 kirjoitti:

        Ihanaa!!! Nyt pääsen oikeasti laulamaan, haha. -> Ja rohkenen arvata, että ehkä joku muukin tarttuu mikkiin... (:

        Olen monesti miettinyt, että pitäisiköhän tilata Christina karaoke DVD, mutta tässähän näitä nyt on mielin määrin (DVD:llä vain suurimmat hitit) ja lyriikkojen löytäminenhän ei ole mikään ongelma...

        Kiitos arvokkaasta ja hyödyllisestä linkistä Erizo!

        Törmäsin itsekin tuohon sivuun vasta tänään. Tai oikeammin sain tietää siitä vasta tänään. Mutta siellähän noita laulettavia piisaa.

        Ja voin kertoa, että Erizon vetämä versio El Beso Del Final:ista oli järkyttävää kuultavaa jopa minulle itselleni! :D


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Törmäsin itsekin tuohon sivuun vasta tänään. Tai oikeammin sain tietää siitä vasta tänään. Mutta siellähän noita laulettavia piisaa.

        Ja voin kertoa, että Erizon vetämä versio El Beso Del Final:ista oli järkyttävää kuultavaa jopa minulle itselleni! :D

        Kiitos, kiitos, kiitos tuhannesti. ^^ Mahtavaa, en ole muuten itsekään tuonne eksynyt, mutta juu, huomenna alan lauleskelemaan kunnolla. (:

        Kiitos vielä.


      • Destin3
        MercyOnMe kirjoitti:

        Kiitos, kiitos, kiitos tuhannesti. ^^ Mahtavaa, en ole muuten itsekään tuonne eksynyt, mutta juu, huomenna alan lauleskelemaan kunnolla. (:

        Kiitos vielä.

        Täytyy kiittää vielä, kun ehdin jo vähän tutustua karaokeihin! Aivan uskomaton sivu! Kiitti, kiitos tuhannesti!!! (:

        Itse aloitin jostain syystä Infatuationista ja sen jälkeen vuorossa olivat TVW ja Beautiful. Näitä karaokeja saavat seinät ja kissa kuulla seuraavat viikot... :) Mahtavat MOMin kanit ja Erizon naapurit myös saada ilmaisia konsertteja päivittäin? x)


    • Erizo
      • Destin3

        Heh! Enpä nyt heti suunnitellut tuota levyä hankkivani, mutta hienot ja täysin uudenlaiset fiilikset oli kyllä saavutettu tutuissa biiseissä vaihtamalla pikkiriikkisen tyyliä... ;) Kiitän Erizoa linkistä! :D


    • Erizo
    • Erizo
    • Erizo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe