MUISTO...

K. Ana

Muistin yhtäkkiä, viime yönä sängyssä kieriskellessäni, yhden jännän ja vähän pelottavanki tapauksen.
(Tästä on reilu 15 vuotta aikaa)
No, meillä oli yksi lapsi hoidossa ja hän oli ulkona omissa vaunuissaan nukkumassa (oli kesä ja lämmin).
Yhtäkkiä kuulimme miten lapsi alkoi itkemään sellatti peloissaan ja juoksimme katsomaan (olimme itse vähän kauempana pihalla).
Näimme että täysin vieras ja täysin musta kissa oli hypännyt lapsen vaunuun sisälle, istui lapsen päällä ja raapi tätä!
Äitini juoksi äkkiä vaunulle ja alkoi hätistää kissaa pois, mutta se ei ensin lähtenyt mihinkään, oli vain tosi vihainen ja sähisi mutta lopulta juoksi pois.
Vauvan naama oli ihan verisillä naarmuilla...

En silloin nuorempana asiaa paljoa ajatellut, mutta vanhempana kyllä useasti mietin että mikäköhän "enne" tai "merkki" tuokin lienee ollut?

En tiedä mitä tälle (nykyään nuorelle miehelle) uhrille kuuluu.

Mitä taikauskoiset mustasta kissasta sanovatkaan?

2

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito ihmetteliä

niin mustilla kuin valkoisillakin on paha tapa hyppiä lastenvaunuihin, se on kissan luonto mitään yliluonnollista siihen ei liity.Tai on se merkki siitä että vaunuihin pitää laittaa sellainen verkkopeite, sellaisia miniä käyttää kun hän vie lapsen ulos nukkumaan.Voi myös "ennustaa" kissan omistajalle, että muuritiikeri saattaa kadota mystisellä tavalla ellei pidä kissaansa omalla mäellä..

• Kaksi nimeäni

Tämä "nykyään nuori mies" luultavasti pelkää ainakin kissoja, eikä välttämättä tiedä mistä se johtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      128
      5983
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4336
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2588
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1177
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1121
    Aihe