kenelläkään kokemusta jostakin metroaseman läheltä keskustan tuntumasta edullinen 3h/huone omalla suihkulla
lontoo hotelli/hostelli
4
706
Vastaukset
- motohtori
Entinen kaupungin talo london eye:n vieressä Halpa ja hyvä mennään ensiviikola sinne. Waterloo vieressä ja westminister metro big benin vieressä.
- hotel
siisti hostelli bayswater metroaseman lähellä.
ollut kaksi kertaa siellä! aamupala on myös. - kuinka paljon
Kuinka paljon kannattaa maksaa hotelli-/hostelliyöstä Lontoossa? Siis jos puhutaan opiskelijalle sopivasta budjetista. Mutta kuitenkin huoneesta, jossa voi elää (sisältää toisin sanoen hyvän sängyn, suihkun ja lämmityksen).
- --Sampo--
Ite olin viime viikolla Lontoossa ja mielestäni nyt alko löytyyn ihan jees hintalaatusuhde.. Ite maksoin £40 per yö, se on toistaiseksi halvin missä oon ollu, hostellit ei vois vähempää kiinnostaa.. Niitä nyt irtoisi hyvinkin halvalla.. No mut kuitenkin tuo oli yhden hengen huone zone1:llä aivan aseman tuntumassa, omalla suihkulla ja wc:llä (mikä parasta kuumaa vettä tuli aamuin illoin), sisälsi aamiaisen joka oli tosin aika hirvee.. Tositaiseksi tuo on halvin missä oon ollu ja varmasti meen toistekin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892